Odaya çıkıp Felix'e annesinin verdiği izni söyledim. Ama yüzü Lexi hanımın yanına gittiğim ki gibi asıktı. Neden üzülüyor anlamıyorum.
Felix
-Minho lütfen evde devam.edelimMinho
-Ama neden?Felix
-Babam Minho...beni döverMinho
-Sen benimle birlikte gel Felix, bana güven. Hiçbir şey olmayacakFelix
-Tamam...ama ders bitince hemen eve geleceğizMinho
-Öyle olacak zaten, Lexi hanımdan öyle izin aldımFelix
-Zaten ancak öyle izin verirMinho
-Dışarı çıkmadan önce tuvalete gitmeliyim, sen hazırlan ben gelirimFelix
-Şu an sadece 3.kattaki tuvaleti kullanıyoruz Minho.diğerleri ağrızalıMinho
-Tamam anladımOdadan çıktım ve bir üst kata çıktım, merdiveni çıktığımda karşı karşıya dizilmiş odalar ve koridorun sonunda bir kamera vardı. Kameranın ışığı yeşil yanıyordu iyide bu çok mantıksız, normalde kırmızı yanması lâzım.
Elim çenemde düşünüyorken, gözlerim yandaki girilmez yazılı oda ve lamba butonuna takıldı. Butona basıp ışıkları kapatıp, odanın kapısını açmaya çalıştım. Evet açıldı.
İçeri girdiğimde gördüğüm manzara iğrenmeme sebep oldu. Üç bilgisayar ve bilgisayarların ekranında evin farklı farklı bölümlerini gösteren kamera görüntüleri vardı, ama tuvaletler ve banyo hariç. Şu anda 3.kattaki hiçbir görüntü gözükmüyor kamera odasınınki bile, içeri girerken ışıkları açmadım.
Pekala az önce ışıkları kapatığım için bu görüntüyü silmem gerek, ama nasıl yapacağımı bilmiyorum. Neyse boşver et, tuvalet ve banyolarda kamera olmadığını öğrendiğim iyi oldu.
Hemen geri dönüp tuvaleti buldum ve içeri girip işimi hallettiğimde, dışarı çıkıp salonun ışığını açtım. Felix'in odasına geri döndüm.
Felix'i istemeye istemeye hazırlandırdım ve evden çıktık. Felix sanki ilk defa çıkıyormuş gibi etrafı inceliyordu, Ailesi dışarı çıkmasına da izin vermiyor acaba?
(Size Felix'in ailesinin davranışı çok katı ve saçma gelmesin, çünkü dünya üzerinde gerçekten böyle aileler var, ve bende televizyonu ilginç programlar için kullandığım için biliyorum)
Felix
-Dışarısı çokMinho
-Dışarısı çok ne?Felix
-Güzel, iyiki izin almışsınMinho
-Seveceğini biliyordum, hadi gel gidiyoruzFelix
-Nereye?Minho
-Bugün ders işleyeceğimiz yer sana süprizDiyerek Felix'e göz kırptım, sağ elimde çantam vardı. Bu yüzden sol elimle Felix'in sağ elini tuttum, ve onu kendime çektim. Benimle aynı hizada olduğunda yürümeye başladık.
Felix gergindi bunu hâlâ hissebilidiyorum. Yüzünden her şey belli oluyordu, elini tutmasam yere bakarak yürüdüğü için yere düşebilirdi. O yüzden iyiki tutuyorum. Felix ara sıra eraftaki dükkânları, insanları, hayvanları gözetliyordu. Galiba uZun bir süredir dışarı çıkmamıştı.
Birkaç dakika sonra, Felix'i getirmek istediğim sahile getirmiştim. Burası hafif esintiliydi, ve vu esintiye rağmen ikimizinde saçları havalanıyordu. Felix çok sevimliydi, çillerinin üzerine düşmüştü kahverengi saçları.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİNLİX:"Korece Öğretmenim"✅
Fanfic"Bu benim 14.Kitabım." "Wattpad'deki 4.MİNLİX kitabı" "Kendi ailedi tarafından gördüğü zulümü fark ettiğimde, bu adaletsizliğe boyun eğmem gerektiğini düşündüm. Daha önce kız kardeşlerinin bu zulüm yüzünden ölmüş olması...Felix'in de psikolojisi boz...