19-Kısa Süre

680 80 11
                                    

Üzerimi giyinmiş Felix'lerin evine gitmek için evden çıkmıştım, Felix'e nüfus cüzdanı ile ilgili konuşmam gerek...ve şu kadir planı, ayrıca duygularım konusunda da artık eminim. Açılmam gerek artık. Ama o evde olmaz, gerçi Felix'in korece'si de iyiye gitmeye başladı. Kısa bir süre içerisinde işim biter, hemen harekete geçmem gerek.

Yürüyerek Eve varmıştım, kartımı geçirdikten sonra içeri girdim. Ahhh Lexi hanım yine içeride olmalı, gelmişti değil mi?

Kapıyı onun açmasını beklerken, Felix açmıştı kapıyı. Beni görünce suratında büyük bir gülümseme olmuş bana sarılmıştı, cennette gibi hissediyorum kendimi.

"Hoş geldin"

"Hoş buldum"

Felix ile odasına çıkarken sağ taraftan Lexi hanım gelmişti, beni görmüş gülümsemişti. Yüzümü çevirerek göz temasımızı anında kesmiştim, merdivenden çıkarken hala arkadan bizi izlediğini gördüğümde gerçekten gerildim. O günden sonra hala aklı bendeyse avcunu yalar, hayır onun hisleri konusunda şüphelerim var, aşkı hoşlantıyı, arzuyu tamamen karıştırmış.

Felix ile odaya girdiğimizde benden önce davranmış, girdiğinde arkasını dönmüştü bir şey söylemek için hazırlanıyor gibiydi.

"Senin için mutfaktan çıkıp geldi, senin geldiğini biliyordu"

"Efendim"

"Annem diyorum, seni görmek için geldi"

"Felix bak, annene karşı hiç-bir şey hissetmiyorum emin ol. Onun bu hali beni geriyor, baban çok katı biri oda başına kötü bir iş açabilir ama bunun farkında bile değil"

"Anlıyorum ona karşı hiç-bir şey hissetmediğini, fark ediliyor zaten"

Masaya oturmuş, ders işlemeye başlamıştık. Uzun bir süre ders işledik ve bu süre arsında gerçekten Korece'sinin fazlasıyla geliştiğini fark etmiştim, bundan sonra kendisi devam edebilirdi, bu da demek oluyor ki ayrılık günü çok yakın.

"Minho ben sana bir şey söylemek istiyorum"

"Hm?"

"Babam artık senden ders almamam gerktiğini söyledi"

"Ne?"

"Yani en fazla iki haftamız var, bu iki hafta içinde nasıl oluruz bilemiyorum ama...bana dünyayı tanıştığım için teşekkür ederim"

"Felix sen ne diyorsun?"

Felix'in dediği şeyle beni sıcaklık basmıştı, hemen masanın üstündeki eşyalarımı toplayıp çantama koydum, Felix'te sakinleşmem için birkaç şey söylüyordu. Masadan kalkmış ve beni takip etmesi gerektiğini söylemiştim.

Felix durmadan adımı söyleyip sakinleş diyordu, Felix'lerin bahçesine girip kapıyı kapattığımda ki burası evde en adam akıllı konuşulacak yer. Ellerimi belime koyarak ona dönmüştüm.

"Baban ne zaman işten dönecek?"

"Birazdan burada olur, sen evden gittikten birkaç dakika sonra burda oluyor"

"Bak şimdi"

Diyerek ellerini tutmuş ve gözlerinin tam içine odaklanmıştım.

"Baban geldiğinde ondan nüfus cüzdanını isteyeceğim, çalıştığım büro da sana karne çıkartmak için. Büyük ihtimalle bana artık ihtiyaç olmadığını söyleyecek çünkü, hem karne çıkartıp hem sana pasaport çıkarıcam, bir sonraki haftaya kadar dayanmamız gerek ondan sonra kaçıp gidicez buradan"

"Annem, o ne olacak?"

"Bilmiyorum, ama seni kurtarmam gerek"

"Ama neden? Beni kurtaramak zorunda değilsin Minho neden?"

Fısır fısır konuşmalarımız Felix'in sorusu ile duraksamış, ve ben cevap verdiğimde skn bulmuştu.

"Çünkü sana aşığım Felix"

Felix duraksamış ve geriye doğru gitmişti, şaşırmak ve mutlu olmak arası bjr yüz ifadesi vardı.

"Ha...tam olarak bana mı yani? Bana aşıksın, Minho sen mükemmelsin, bense çok fazla bilgiye sahip olmayan, babası tarafında baskı gören, psikolojik sorunlar yaşayan biriyim"

"İnan bana en güzel özelliğin masumiyetin"

"Yani şimdi, ne yani?"

"Şaşkınlığını anlıyorum o yüzden sana seçenek sunuyorum, bak bugün kaderini sen belirle, sana veriyorum seçenek hakkını. Yia benim dediğim gibi olur seninle burdan kaçıp uzakta bir yere kaçıp gideri, yia da senin dediğin olur ve sen o sıkıcı hayatına geri dönersin"

"...arkadaşların ne olacak?"

"Onları düşünmedim mi sanıyorsun?"

"Hmmm, tam düşündüğüm gibi. Tamam varım seninle, ama işler tökezlerse çok daha dikkatli olmamız gerek"

"Sağol Felix, hiç pişman olmayacaksın. Merka etme hayatın yoluna girecek"

Felix'in mutlu edici cümlesinden sonra, Bay Fergux cidden gelmişti. Bana artık gitemem gerektiğini söyledi, o sırada hala daha evdeydim, Felix'e anlattıklarımı sırasıyla uygulamaya geçmiş ve Bay Fergux'dan Felix'in nüfus cüzdanını istemiştim. Düşündü biraz ama daha sonra zaten gideceğimi düşünerek bana cüzdanı verdi. Çıkarken Felix'e göz kırptım ve eve döndüm.

26.09.2020
DEVAM EDECEK...

2020DEVAM EDECEK

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
MİNLİX:"Korece Öğretmenim"✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin