ThaNk yOu

42 12 30
                                    


" Yeora, jom pergi cyber cafe. " ajak Haerin.

" Alaa aku baru je nak balik rumah. Lagi pun aku kan ada kucing, so aku kena bagi dia makan. Kau ajaklah Kino dengan Shin Ah. " balas Yeora.

" Ha okaylah. " kata Haerin.

" Sorry tau. " kata Yeora.

" Takpe-takpe aku faham. " kata Haerin.

" Okaylah aku balik dulu.  " kata Yeora.

" Annyeong. " kata Haerin.

Yeora pun berjalan keluar dari sekolah dan memasuki kereta yang agak mewah. Di dalam keretanya kelihatan oppanya Jaeryun. Sebaik sahaja Yeora memasuki keretanya, kereta itu pun meluncur pergi.


»»————- ♡ ————-««


" Lama ke Jihyun tunggu oppa? " tanya Jeonghan, satu-satunya oppa kepada Jihyun.

" Mestilah lama. " balas Jihyun.

" Alaa sorry tau, nanti oppa belanja Jihyun. Kita pergi dekat NIT coffee okay. " kata Jeonghan.

" Okay! " balas Jihyun.

Jihyun dan oppanya Jeonghan pun berjalan bersama-sama sambil memaut tangan ke NIT coffee, iaitu cafe INFINITE. Setibanya di cafe tersebut Jihyun terserempak dengan seorang lelaki yang amat dikenalinya. 

" Awak tipu saya? " tanya lelaki yang dikenalinya itu.

" Saya takde niat nak tipu awak. " kata Jihyun.

" Awak dah khianati kepercayaan saya dan disebabkan itu awak juga telah menghianati persahabatan kita. " kata lelaki tersebut sambil beredar meninggalkan Jihyun.

" Awak, awak dah salah fahamlah. " kata Jihyun malangnya lelaki tersebut telah beredar meninggalkannya dengan rasa bersalah.


»»————- ♡ ————-««


" Haru, awak nak tak pergi cyber cafe nanti? " tanya Bomin.

" Cyber cafe? " tanya Haru dengan teruja.

" Haah, kalau awak nak nanti kita pergi cyber cafe sama-sama. " kata Bomin.

" Kalau macam tu awak tunggu saya dekat taman permainan depan sana tau, saya tukar baju sekejap. " kata Haru.

" Awak nak pergi harini ke? " tanya Bomin dengan nada tidak percaya.

" Yelah, alang-alang hujan dah berhenti ni apa salahnya kalau kita pergi harini. " kata Haru.

Bomin tahu Haru memang pantang kalau diajak untuk ke cyber cafe. Dia tahu Haru seorang yang amat menggilai game. 

" Okay sementara tu saya balik rumah saya dulu la, tukar baju. " kata Bomin.

" Okay, kita jumpa dekat taman permainan depan sana eh pukul 2 petang nanti. " kata Haru.

" Awak jangan lupa makan dulu tau sebelum pergi taman permainan. " pesan Bomin.

" Okay, awak tu jangan lambat. Penat saya tunggu awak. " kata Haru.

" Iye iye, tapi kalau terlambat jugak sorrylah. " kata Bomin.

" Hish dia ni. " kata Haru.

" Iyelah saya datang awal. " kata Bomin.

𝐂𝐑𝐔𝐒𝐇 𝐎𝐍 𝐘𝐎𝐔 ! | 𝐆𝐎𝐋𝐃𝐄𝐍 𝐂𝐇𝐈𝐋𝐃 𝐀𝐅Where stories live. Discover now