7.𝔅𝔬𝔩𝔲𝔪♥️

935 194 9
                                    

Adını bilmediğim kişi "sen çok yanlış anladın bizi"  yok ne  yanlış anlaması bildiğin şirket fantezisi bu bay Min şaşkın ördek gibi bakmaya başladı. "Merhaba ben Namjoon" elini uzattı. Birde bay Minin sevgilisiyle tanışmadığım kalmıştı oda oldu.

Elimi uzattım "MiRan tanıştığıma memnun oldum" buda fena çocuk değil yanlız "MiRan on dakika sonra cikarız" "peki bay Min siz işinizi rahat halledin" pis bir  şekilde sırıttım Namjoon "sen yanlış anladın bizi bak anlatıyım" dinlemeden selam verip odadan çıktım.

Yoongi'nin ağzından

Namjoon salağı yine bedenine göre kıyafet almayıp dar almış "oğlum salak mısın olmuyor işte pantolon koca götünden geçmiyor bedenine göre al"  "yaa Yoongi hadii" "tamm yaa sende niye dar giyiyorsun anlamıyorum ki"

Ben söylenmeye devam ederken kapı çaldı MiRan' ın şaşkın gözlerle bakması olayı yanlış anladığının kanıtı oldu. Ehh haksız da sayılmaz bende birini bu halde bassam benim de aklıma ilk bunlar gelir

MiRan ın getirdiği kıyafetleri hemn alıp üzerimi değiştirmek için soyunma odasına gittim. Üzerimi değiştirdikten sonra MiRan a haber verdim. "Bay Min işimiz uzun sürer mi?" "Evet" diğer kızlar gibi konuşmak için bahane arayıp duruyor.

Hiç konuşmadan restoranta geldik. Masaya oturduktan sonra sohbeti açtım gerçi sohbet denmez buna yene emri vaki yaptım "MiRan gelecek olan adamların yanında sakın işi batırma gerekirse süs bebeği gibi dur" tamm anlamında kafasını salladı.

Yeni ortaklarımız da geldi hem sohbet ediyoruz hem de iş konuşuyoruz. "Bakın Yoongi bey eğer size vereceğimiz işi yapa bilirseniz sizinle çalışırız yanlış anlamayın dene me süreci gibi düşünün"

Kıl kuyruğa bak sen birde beni deneyecen "nasıl isterseniz" el sıkışık MiRan bana gözünün altından baktı sessizce kulağına fısıldadım "işi aldık" MiRan'nın yüzünde kocaman gülümseme oluştu.

Misafirleri uğurladıktan sonra biz bize kaldık. "Evet bugün mesai yapılacak" jimin hemn mızmızlanmaya başladı "Yoongi yaa yarın yaparız niye bu kadar aceleci davranıyorsun?" "Çok uzatma benim eve gel"

Ayağa kalkınca MiRan da kalktı hesabı ödeyip arabama doğru ilerledik "bay Min işimiz uzun sürer mi?" Evt anlamında kafamı salladım "peki ne kadar uzun" "sabaha kadar istersen ailene haber ver"

Jimin yanımıza geldi onunla sohbet ederken MiRan birilerini aradı konuşmaları duymamak mümkün değil "evet baekhyun eve gelmiycem patronda kalıcam" galiba erkek arkadaşı ile konuşuyor

"Merak etme bir şey olmaz o erkeklerden hoşlanıyormuş amma abarttın annem gile söylersin" jiminle bir birimize baktık "şaka yapıyor olmalısınız Yoongi kız seni gay sanıyor lan"

"Fark ettim yer cücesi" "sensin cüce aramızda bir santim var abartma istersin sanki bana iki santim insan" "bir santim bir santimdir" " konuş bence kızla gay olmadığını bilsin"pis gülüş attım Jimin'e "biraz eğlenelim ondan sonra"

MiRan yanımıza geldi. Arabaya binip hemn eve doğru sürmeye başladım.
"İçeri geçin"  ben üzerimi değiştirip gelicem "hyung dolapta neler var" bu çocuk beni deli edecek "ahh aşkım ne hyungu yabancı yok burda" jimin gülümsedi oyuna başladığınızın habercisi bu.

My Ego BossHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin