17 𝔅𝔬𝔩𝔲𝔪😼

678 142 16
                                    

Helloğğğ pen geldim sevimli 🐥

nasılsınız bakalım ben iyi olmaya

çalışıyorum umarım yeni bölümü

beğenirsiniz yavaş yavaş

yaklaştıralım artık değil mi? 😁

Bazen haşin yunkii sinir ediyor

beni 😁 neyse fazla uzattım iyi

okumalar oy ve yorum yapmayı

unutmayın öptüm şap şup 💋♥️

"Saçmalamayın bay Min ben sizle aynı odada kalamam" "bende sana meraklı değilim MiRan istersen başka otel bulmaya bak" iç çekip bay Min'nin arkasından yürümeye devam ettim.  Odaya geldiğimizde bay Min kapıyı açıp içeri girdi. "Davet mi bekliyorsun MiRan"

İçeri geçip yatağın üzerine oturdum. Biraz bay Min'i izledikten sonra dayanamadım "bay Min neden diretip başka bir oda istemediniz ben bir erkekle aynı odada kalamam" bay Min sırıttı "garsona bile sarkıyordun MiRan ne ara Rahibe Terasa oldun"

Bozulsamda belli etmemeye çalıştım. "O başka bu başka bay Min" "merak etme sana dokunmam standartlarıma uymuyorsun" sinir bozucu herif "ben duşa girecem ne yaparsan yap ama saat 15:00 da hazır ol"

"İyide saat 14:10 o zamn banyoya ilk ben giriyim" hayır anlamında kafasını salladı bu sefer onun kazanmasına izin vermiycem. Pis pis sırıtmaya başladı şerefsizin ne yapmaya çalıştığını anlamak zor olmadı.

Hemen ayağa kalkıp banyoya koşmaya başladık. İkimizde banyonun girişinden girmeye çalışıp takıldık "ilk ben geldim bay Min" "ama ilk ben banyo yapıcam dedim MiRan" bay Min'in bakışlarından çekilmeyeceğini anladım tamam bende başka bir yol denerim.

Ellerimi bay Min'in göğsüne doğru yavaş adımlarla çıkarmaya başladım. Her erkek gibi bunun aklıda oralarda sonuçta (MiRan dan korkulur) Bay Min şaşkın bakışlarla ne yapmaya çalıştığımı anlamaya çalışırken.

Bir elimi kapının kulpundan tuttup bay Min'in dudaklarına doğru yaklaştım "aklınız fikriniz oralarda" deyip kapıyı açıp hemen banyoya girdim.

Girer girmez vücudumu kapıya yasladım kalbim neden bu kadar hızlı atıyor kii *Koştun MiRan unuttun mu* evet evet koştum iç sesimle tartışıp haklı çıktıktan sonra banyoya girdim.

Banyo yaptıktan sonra etrafa bakınmaya başladım hiç bir yerde bornoz yok ne biçim bir otel bu biraz düşündükten sonra çok uzun olmasada havluyu vücuduma sardım.

Kapının kilidini açıp "Bay Min!" Yüksek sesle seslenmeye başladım. Biraz bekledikten sonra odada olmadığını düşünüp dışarı çıktım.
Yavaş adımlarla yatağa doğru ilerlerken "bunu mu arıyorsun MiRan?"

Elinde barnozum var manyağın "evet verirseniz sevinirim bay Min" yavaş adımlarla bana doğru gelmeye başladı. "gelde al MiRan" benimle oynuyor manyak ama bilmiyor ki yanlış insana çattı.

Bay Min'in elinden bornozu almaya çalıştıkça o çekiyor. Çektikçe sinir oluyorum bir elimle vücudum da ki havluyu tutmaya çalışırken bir taraftan da onun elinden bornozu almaya çalışıyorum "yaa bay Min verirmisiniz şunu"

Olmaz anlmında kafasını salladı "ben sana  ne dedim MiRan" "ne dediniz Bay Min" alyla güldü "gelde al!" Pislik herif kedinin fareyle oynadığı gibi oynuyor benimle dayanamayıp bay Min'in ellerine uzanmaya çalışırken üzrine düştüm

"MiRan" hı diye mırıldandım "Havlu düştü galiba!!!!!"

15+⭐       15+💬   

My Ego BossHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin