MiRan ın ağzından . . .
Dün yoongi ile konuşmamız dan sonra ailelerimizi tanıştırma kararı almıştık. Anneme konudan bahsetmemle hemen temizlik, yemek, giyim ,aklınıza gelebilecek her türlü şeyle ilgilen meye başladı ki zıvana dan çıkmaya bile başladı.
Saat sekizde gelecekler ama biz evi iki kere temizlemiş bütün yemekleri hazır etmiştik. "Anne daha gelmelerine beş saat var biraz sakin mi olsan" annem saçımı çekti "beni değil seni istiyorlar kızım senin heyecan yapman lazım" "işte bende bunu diyorum anne sen değil ben isteniyorum hani anlarsın ya"
Ben annemle konuşurken Baekhyun arkadan gelip o koca dolgun götüyle vurup yere yapışmamı sağladı. "daha ayakta zor duruyorsun Miran seni kim ne yapsın" yerden kalkıp Baekhyun un götüne tekme attım. "Seni evin şebeği diye tanıtıcam"
Annem ikimizin de kulaklarını çekti "kesin çenenizi Miran git sen hazırlan Baekhyun sen de Minji yi gör evladım" "anne görüyorum ya daha ne kadar göreyim" annem Baekhyun un kafasına vurdu "salak oğlum o kız seni seviyor diyorum"
Baekhyun gözlerini kocaman açtı "ciddi misin?" "Abi bu yüzden sana salak diyoruz hiç düşündün mü bütün sevgililerin den neden hemen ayrıldığını" Baekhyun kafasını iki yana salladı "kesin bir hata işledim diye düşünüyordum ondan diye"
Elimi Baekhyun un omzuna koydum "hayır salak abim biz kızı tehdit ediyorduk" demem ile arkama bile bakmadan odama doğru koşup kapıyı kitledim. Baekhyun arkamdan gelip kapıya vurmaya başladı "aç şu kapıyı bütün sevgililerim den ayırmak neymiş gösterecem sana"
Abimi tınlamadan banyoya doğru ilerledim. Duşumu aldıktan sonra üzerimi değiştirip makyajımı yapıp aşağı indim. Baekhyun beni baştan aşağı süzdü "niye bunları giydin?" Elbiseme göz gezdirdim "ne varmış elbisem de?"
"Yakışmamış sana" Baekhyun a göz gezdirdim "sana da takım elbise olmamış" "neden miş o?" Yüzüne sinsi bir gülümseme geçirdim " adama benzemeye çalışmışsın ama sana iki boy büyük gelmiş"
Babam kafama vurdu "abinle düzgün konuş!" "Offf oda benimle konuşsun" "abin sen gidiyorsun diye böyle davranıyor" omzumu silktim "iyi de baba o her zaman böyle" babam kafasını salladı "haklısın takım elbise giyince farklı biri sandım" babamın dediğiyle gülmeye başladım.
Kapı zili çaldığında etrafta koşuştur maya başladım. "Geldiler! geldiler!" Annem göz devirdi "deli gibi etrafta koşacağına kapıyı aç da adamlar içeri girsin" doğru söyle di iyi izlenim bırakmak zorundayım sonuçta. Derin nefes aldım "aç şu kapıyı!" Baekhyun a sinirli bakış attım "kes çeneni"
Kapıyı açtığımda beklediğim insanlar gelmişti. Birer birer içeri girdiklerinde yoongi kulağıma fısıldadı "gözümü senden alamıyorum" elimi kravatına götürüp düzeltim "bende sizden alamıyorum beyfendi" yoongi nin getirdiği çiçekleri vazoya koyduktan sonra içeri geçtim.
Babamla bay Min baya baya iyi anlaşmış daha ilk dakikada. Herkesin koyu sohbetini bozan benim sesim oldu. "Yemek hazır isterseniz yemeğe geçelim." Bayan min bir güzel beni süzmüş ve ayağa kalktı. Bu kadından tırsma dım değil "geçelim kızım" o bana kızım mı dedi yoksa ben mi sağır oldum.
Salak MiRan sağır olsan hiç duymadın. Herkes yemek masasına geçip kalan sohbetlerine orada devam etmişti. Bense pek konuşmamayı tercih ettim. Şimdi boş boğazlık yaparım falan aman yani.
__________
Herkes mükemmel şekilde anlaşırken ben hizmetçi gibi kahve yapıyorum yok ailenin gözüne girecem diye bir yeri yalamadığım kaldı. Umarım iyi etki yaratmışım dır. Ben kahveleri yaparken yoongi arkadan bir anda sarılınca elimde ki fincan yeri boylamış sıcak suyu da elime döküldü hâliyle
"İyi misin sevgilim" elim ne kadar yansa da yoonginin bunu bilip endişe etmesine gerek yok. "İyim iyim yeni bir tane yaparım" elimi yoonginin elinden çekip tekrar yapmaya başladım. Yoongi vücudunu tezgaha yasladı "stres yapma kabullendiler seni" yüzümü yoongi ye döndüm "nereden biliyorsun?"
Elini yanağıma getirip okşamaya başladı. "Sevmeselerdi vakit bile kaybetmeden buradan giderler MiRan. Ailemi tanıyorum net insanlar " eliyle etrafı gösterdi "annemin en son ne zaman bu kadar içten güldüğünü hatırlamıyorum bile sen bana inan sevgilim"
Dudağımı yoonginin dudaklarıyla birleştirdim. İnanıyordum gerçi sevmeseler bile bir şey değişmez di yoongi onları ikna etmeyi başarırdı. "Ooo bakıyorum mutfak fantaziniz var" Baekhyun un sesiyle hemen dudaklarımızı ayırdım. "Abi ya " "ne abiiii MiRan hadi kahve bekliyorlar" elini yoonginin omzuna koydu
"sana da yüz verdik diye yüz bulma istersen arkadaşım" arkadaşım cümlesini üzerine bastırarak söyledi.
Kahveleri yapıp içtikten sonra geç olduğunu söyleyip izin istediler.Bölümü nasıl buldunuz bakalım
Size kötü mü diyim yoksa iyi
Mi diyim bilemedim ama bundan
Sonra ki bölüm final ❤ göz
Bebeğim bitiyor o yüzden bol
Bol vote ve yorum yapın
ciddiyim yoksa finali 3 ay
sonra görürsünüz hadi byy
öptümm💋💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Ego Boss
Fiksi Penggemar"Yaa evet bay Min çok yakışıklı ama biliyorsun o şeymiş" neymiş lan ister istemez içimde merak duygusu uyandı "evt ya böyle yakışıklı insanlar neden öyle olur ki" nasıl olur yaa daha fazla dayanamıycam "Kızlar konuşmanıza kulak misafiri oldum da ba...