26 𝔅𝔬𝔩𝔲𝔪🏵️

607 120 35
                                    

Evettt bebeklerim selam 👋

nasılsınız bakalım

Okullar açılacak heycanlı mısınız

yoksa içinizden lanetler mi

okuyorsunuz 😂 bu yeni bölüm de 

size küçük hediyem olsun iyi

okumalar 💃 yorum ve yıldız a

basmayı unutmayın

Kim seok jin acımıyordu😄😄😄

"Hadi in bakalım" ayaklarım yerle buluştuğunda bahçede olduğumuzu yeni fark ettim ehh tabii kızım adamın götünden gözünü ayırmadın. Yalnız mükemmel ötesi bir göt ahh birtane şaplak atabilsem

Tamam MiRan sen de git gide azdın kızım. "Şey kusura bakmayın yanınızda da öyle olaylar sergiledik" masum kız rolü her zaman işe yarar. Gerçi bu dinozor anlamaz orası ayrı mesele

Bay Min cevap vermeden yanımızda bulunan sandalyeye oturdu. "Yanlız baya güçlüsün erkek olmama rağmen zor ayırdım seni" hemen yanındaki sandalyeye oturdum "eh biraz dövüşe dövüşe kas yaptım" kafasını eğip belli etmemeye çalışarak gülmeye başladı

Ben gibi biri yermi yemez tabii bay Min'e döndüm "siz neden gelmiştiz" elini ensesinde gezdirmeye başladı "bak MiRan öncedende konuşmuştuk zaten sevgilim olur musun?" Adam tek nefeste nasıl diyor anlamiyorm ya ellerimi bacaklarımın üzerine koydum"bay Min yardım etmeyi istiyorum ama ya işi batırırsam diye çok korkuyorum"

Elimin üzerine ellerini koydu "merak etme uzun sürmeyecek zaten, sana inanıyorum yaparsın" serefsize bak be şirket için söylemeyeceği laf yok sanki bana çok güveniyorda. Tek kaşını kaldırdı "tamam mı var mısın"  kafamı aşağı yukarı hareket ettirdim.

"Tamam o zaman hadi içeri girelim hava soğumaya başladı" dediğine uyup eve doğru adım atmaya başladık. İçeri girdiğimde herkes bir biriyle sohbet ediyor gülüşüyordu. Zaman kaybetmeden yanlarına oturdum.

Yanlarına dediğime bakmayın yoona ve jimin in arasına girdim. "Eee napiyoruz bakalım?"  "Sohbetimizi bozmasaydın biz konuşuyorduk" "Aman be yemedik Jimin'i al senin olsun" yanlarından kalkıp abimin yanına oturdum az da ona sümeşeyim
"Yanıma otuma git başkasının yanına otur." "Kimin yanına oturayım yaa herkes beni kovuyor"

"Git yoongi'nin yanına otur" jimin salak salak sırıttıpta bana bu öneriyi sunduğuna inanamıyorum "adam tek kişilik koltukta oturuyor kucağına mı oturayım salak" sinirle jimine çıkıştığımda yoona gülümsemesinin arasında birde bana laf soktu " git bir tadına bak!"

Tam ağzımı aştığımda zil çaldı "dua et gelene seni elimden kurtardı" ayaklanıp kapıya açtıp "bensiz toplandız haa darıldım valla" haklı tabi kız "ben bilmiyordum aşkım bunlar seni çağırmadı mı?" Minji beni siklemeden Baekhyunun yanına oturdu.

Eh bende kapıyı kapatıp yanlarına gittim. Uzun akşamın ardından herkes evlerine dağılmış bende güzel yatağımla buluşmuştum.

Sabah uyanır uyanmaz aynı rutünleri tekrarlayıp kahvaltıya indim "naber güzel ailem ve bok çuvalı Baekhyun" "sana da günaydın sıçan faresi" babam bir anda gülmeye başladı "niye gülüyorsun baba yaa" "sıçanla fare aynı şey salak evladım"

Babamın kahkaha seslerine birde benim ki katıldı tabii "gülmeyin benim oğluma!" Annem azarlar gibi konuştuğun da busefer evi hepimizin gülme sesleri doldurdu.

                   ................

Ofisten içeri girdiğimde büyük bir karmaşa vardı sanki herkes bomba patlamışta ondan kaçar gibi hâlleri vardı merak etsem de kimseye soramadım şuanlık tabiki. "Merhaba bay Min sizi ofisinde bekliyor." Hızla yanımdan uzaklaştı. Bu kimdi ki aman neyse..

Bu huysuzu bekletmek olmaz hemn gidiyim. Kapıyı tıkladım 'gel' komutunu beklemeden içeri girdim. Beni çağırmışsız bay Min" "lafı uzatmıycam MiRan adamımız burda"

👇          👇

⭐           💬

My Ego BossHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin