14 𝔅𝔬𝔩𝔲𝔪🌹

797 157 11
                                    

Apar topar ayağa kalktılar "kızım sen salakmıs" Minji Baekhyun ve Teaminin bana bağırması pek etki etmedi Baekhyun kolumdan tutup ayağa kaldırdı "Baekhyun ne oluyor"  "yoongi Mira'nın karamele alerjisi var!"

Yoongi'nin ağzından.........🌺

"Yoongi Mira'nın karamele alerjisi var!" Demesiyle Miran kucağıma düştü başta ne olduğunu anlayamasam da sonra beynim çalışmaya başladı hemen Miran'ı kucağıma alıp arabama doğru yürümeye başladım.

"Jimin pantolonumun sağ cebinde arabamın anahtarı var anahtarı al arabayı çalıştır" "Hyung nereye?" "Hastahaneye Jimin" Jimin arabayı hastaneye doğru sürmeye başladı.
Hastahaneye geldiğimizde odaya Minji ve Baekhyun girdi ohh ben taşıyım onlar girsin adalet mi bu

Çocukların çıkmasını beklerken Kai ve Teamin geldi "nasıl oldu Miran?"
Jimin cevap verdi "bilmiyorm içerdeler" Teamin tamam anlamında kafasını sallayıp içeri girdi. "Hyung içeri girdi biz niye girmiyoruz?"

"Jimin o kuzeniya hani o yüzden olmasın biz nedeyip gireceğiz"göz devirdim "valla ben biricik knkası Kai sevgili deriz sanada Patron" gözümü büyütüp Jimin'e bakmaya başladım.

"Niye ben patron o sevgili" jimin alaylı bir şekilde güldü "sevgilisi sen mi olmak istersin hyung" ne dediğimin farkına varıp olaydan sıyrılmaya çalıştım.

"Yani demek istediğim 1 saatlik tanışma ile sevgili oluyorlar,ben 1 hafta dır tanıyorum,ya o yüzden şey ettim." "Pek inandırıcı gelmedi ama neyse" yani nede olsa ucundan sıyırdım değilmi.

Bir kaç dakika sonra doktor odadan çımıştı, "içeri girebilir miyiz" sorduğum soruya karşın kafasıyla onayladı "ama fazla yormayalım," doktorun gitmesiyle bizde hemn içeri girdik.

"MiRan,benim tatlı kankam nasılsın" Jimin nin kafasına vurmuştum,"salak kız uyuyor" "yah,neden vuruyorsun fark etmedim " onu takmay arak Baekhyun a döndüm.

"Nasılmış," yüzüne bakacak olursam baya endişelenmiş -ki endişelendiği halde Mira benim taşıdığım gerçeğini değiştirmiyor-

"alerjisi en yüksek dönemde,ve bir damla zıkkım ı içse ,hemn etkisini gösteriyor ama biraz daha geç kalsay dık bu sümüklü pandayı kaybedebilir dim" deyip Mira'nın saçını okşamıştı.

"Neyse,bu kadar duygusallık yeter,o yüzden, MiRan ın  durumunu anneme söylemek yok tamammı" neden bu kadar büyük bir olayı söylemiyorlar ki. "Neden?"

Jimin sormak istediğim soruyu,sorunca tekrar dan odak noktam Baekhyun oldu. "Kusura bakmayın ama ben salak değilim"

bence öylesin . aklımdaki düşünceyi bir kenara bırakıp dinlemeye devam ettim. "Annemin terliklerin den hiç yemediğiniz için bence susun,eğer annemin terliğini yerseniz kutsanmış olursuz,ve ben artık kutsanmaktan bıktım"

hepimiz Baekhyun a gülerken çoktan MiRan uyanmıştı. "Yani,hiç yokluğumu aratmamış sınız . sayenizde ne kadar değerli olduğumu hissettim, teşekkürler"

"ah benim üzümlü kekim seni biz hiç unuturmuyuz,hadi kalkta gidelim" Miran ın elinden tutup kaldırmıştı.
Miran ın hazırlanması bittiğinde Baekhyun gilin evine sürmeye başladım.

My Ego BossHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin