Aslında sınır dolmadı ama ben yeni
yıla yeni bölümle girmeye karar
verdim. Umarım yılınız güzel,
mutlu, huzurlu, sevdiklerinizle
beraber geçer hayalleriniz de ne
varsa olma dileği ile nice güzel
beraber yıllara YENİ YILINIZ
KUTLU OLSUN 😍😘😘😍😘😘
⭐ BASMAYI UNUTMAYIN SİZİ SEVİYORUM 💜💜💜💜💜💜
Lafı fazla uzatmadan hemen odadan çıktık. "Güzelim iyi olduğundan emin misin?" Kafamı kaldırıp Soobin'e baktım "evet iyim Soobin lütfen hemen beni eve götürür müsün?" Kafasını salladı ve elimden tuttup arabaya yönlendirdi.
Soobin rahat durmayıp soru soracağını bildiğim için hemen arabaya biner binmez müzik açtım. "Soobin bu şarkı durabilir mi?" "Sen iste yeter" yandan gülümsedi.
Uzun yolculuğun sonunda eve gelebilmiştik. Aslında evimiz uzak değildi. Ama bana sanki Paris (bangtanilebiz özledim) gibi geldi. Arabadan inip penceresine yaslandım "teşekkür ederim yakışıklı." "Ahh önemli değil güzellik."
Fazla lafı uzatmadan eve doğru yöneldim. Arkamı döndüğümde Soobin arabasını çalıştırmaya başlamıştı bile. El sallayıp içeri girdim. "MiRan neden eve erken geldin kızım?"
"Boşver anne kesin kovulmuştur." Baekhyun karnını tutup gülmeye başladı. "Salak salak konuşma Baekhyun izinliyim sadece en azından benim işim var senin gibi işsiz insan değilm" Baekhyun nun suratına bakmadım ama içten içe sinir olduğuna yemin edebilirm.
Başımı yastığa koyar koymaz bedenimi uykuya teslim ettim.
"Acaba ölmüş olmasın?" "Salak salak konuşma be ölse nefes alır mı?" Yavaş yavaş yerimde kıpırdanmaya başladım. Biliyorum yoona ve Baekhyun ağzımdan laf alabilmek için kesinlikle üç saat yanımda oturmuşlardır."Uyanmaya başladı galiba?" Meraklı melehatları az daha kudurtsam fena olmaz. Kkkk uykumda konuştuğum için zorlanmadan kolayca lafları öğrenirler genellikle.
Bu iki zebani başımda dikildiğine göre uykumda konuşmamışım demek ki "yapma lütfen! Acı bana!" Ne dediğimin bende farkında değilim ama bu eğlenceyi kaçıramam. "Ahh! hayır" hem söyleniyor hem yerimde kıpırdanıyorum daha inandırıcı olmalı demi yani
Baekhyun bir anda bağırmaya başladı "kız bu biriyle yatmış olmasın!" Bir anda nasıl olduysa gözümü açıp yatakta doğruldum "saçmalama be! Ben sen gibi değilim seçiciyim birkere" carlamam bittiğinde yoona bir anda saçlarımı çekmeye başladı.
"Nasıl numara yaparsın yaa bir an senden kurtulduk sandık salak" yuh ama artık arkadaş seçimim hiç iyi değil resmen yoona ya cevap vermeden ayağa kalktım. "Kız zilli aşağıda knkan ve patronun var hazırlan gel"
Niye geldiki bu manyak "bana zilli deme be! Puşt!!" Sesim istemsizce yüksek çıktı gerçi Baekhyunla konuşurken her zaman yüksek çıkarda neyse "sesini yükseltme bana! Ben senin abinim abin" fırsattan yararlanan sidikli Baekhyun hemen saçıma yapıştı ben dururmuyum tabii
"Abii bırak!!"Resmen öyle asılıyordu ki bian basım kel olacak sandım "önce sen bırak!" "Üç diyince bırakıyoruz abi!" Kafasıyla beni onayladıktan sonra yavaş yavaş saymaya başladık "Bir, iki, Üççç!" Dememize rağmen ikimizde bırakmadık
"Bırak zilli daha ben kız tavlıycam!" Gerizekalıya bak be "lan senin sevgilin yok mu?" Gerçi bu salağın sevgilisi en fazla üç gün dayanır buna. Hâla ellerimizi saçlarımızdan çekmedik tabii gözlerimiz bütün nefreti kusuyor "yaa ikinizde bırakın!" Yoonanın cırtlak sesi bile bize engel olamadı.
"Bakın size gülüyorlar!" Baekle aynanda kapıya baktık Jimin ve bay Min resmen avazı çıktığı kadarıyla kahkaha atıyorlar. Bay Min'i ilk defa böyle görüyorum dış etleri görünene kadar gülümsüyordu o hep gülsün valla ben Baekhyun dan dayak yemeye hep razıyım.
Aman ne diyorum ben yaa! "Salak gibi ne bakıyorsunuz gelin şunları ayıralım" yoonanın komutuna uydular Min benim elimden jimin ve yoonada Baek'in elini kurtarmaya çalıyor.
"Jimin bırak ben bu zilliyi kel kalmadan bırakmam!" Salağa bak "Bay Min bırakın ben bu hücresis malı öldürmeden bırakmam!" Resmen ne onlar ne de biz bırakmamaya kararlıydık
"Yoongi bırak diyorum sana!" Bay Min'e yoongi dedim iç sesim bana meydan okurken elim yavaş yavaş Baek'in saçlarını sıkmayı bıraktı *resmen seni öldürecek kızım* bir anda kendimi bay Min'in sırtında buldum yanlız poposuda fena değil haa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Ego Boss
Fanfic"Yaa evet bay Min çok yakışıklı ama biliyorsun o şeymiş" neymiş lan ister istemez içimde merak duygusu uyandı "evt ya böyle yakışıklı insanlar neden öyle olur ki" nasıl olur yaa daha fazla dayanamıycam "Kızlar konuşmanıza kulak misafiri oldum da ba...