15 𝔅𝔬𝔩𝔲𝔪 💙

798 163 35
                                    

Helloğğğ bebitolarım ben geldim

tatlı bir o kadar da sevgimli 🐥 ee

nasılsınız bakalım? Yeni bölümü

biraz geç attım eh haliyle sınır

dolmayınca atamam değilmi yani😉

umarım Yeni bölümü beğenirsiniz

çok zor şartlarda yazdım 🤭

oylarınızı ve yorumlarınızı

bekliyorum yorumlar bana ilham

veriyor 💜 bir yıldıza basmak zor

olmasa gerek 😤

"hayır,anne hayır atma onu"ani refleks imle Baekhyun a gelen terliği yakalamıştım. "Anne , Baekhyun un hiç bir suçu yok bu sefer benim yüzümden oldu,

hem bak bay Min ve Jimin ah burda daha fazla rezil olmasam mı?" Kafamı bay Min gile doğru çevirdim. Tabi doğal olarak ikisi de bize gülüyor lar , "çekil MiRan,seni abin olarak koruması gerekiyordu"

deyip sol ayağındaki terliği Baekhyun un tam poposuna geldi. Baekhyun inlerken ben annemi sakinleştirmeye çalışıyordum. "Anne tamam  yeter bu kadar hadi sen,kalk yemek yap hem misafirler imiz var, bak ben turp gibiyim"

"Yok Miran Baekhyun bu sefer kolay kurtulamayacak" annem söylene söylene mutfağa doğru ilerlerken Baekhyun da arkasından gitti. "Baekhyun neden gitti kanka" "az daha kutsanacak aklı sıra"

Bay Min gülmeye başladı. "MiRan gel otur sen biraz, var mı istediğin birşey?" Ahaa şimdi benim dilimde konuşmaya başladı Jimin "aslında su fena olmaz Jiminshii"

Jimin ayaklanıp mutfağa gitti. O sırada kapı çaldı. Bay Min'e baktım "ne var Miran" "kapı çaldı bay Min" "eee napıyım?" Bu adam beni deli eder "kapıyı açsanız mı?" Tek kaşını kaldırdı

"Kalk sen aç uşağın yok burda" Jimin bay Min'e söylenmeye başladı. "hyung kalk kapıyı aç Miran hasta" bay Min söylene söylene kapıyı açmaya gitti. Tam kapıyı açacakken "evet uşağım var bay Min" sırıttım....

Kapıyı açar açmaz babam ve yoona koşarak yanıma geldiler. "Uğursuz kızım benm ne olmuş sana böyle?" Babam hem sarılıyor hem laf sokuyor.
"Birşeyim yok papitooo iyim bak!"
"O salak Baekhyun nerde? Niye senle ilgilenmedi"

"Yaa baba ilgilendiiii Baekhyunun suçu yok benim hatam bu sefer" bay Min yanımıza gelip oturdu "efendim Baekhyun Mirana koca ayarlamakla meşguldü o sıra" bu adam ne yapıyor yaa.

Babam bay Mine döndü "zengin miydi barii?" Ee yuh ama artık "baba yaa beni evden postalamak için elinizden geleni yapıyorsuz ama" dudaklarımı büzdüm. Yoona bana sarılıp "saçmalama Miran öyle bir niyetimiz olsa kargolardık seni"

Herkes gülmeye başladı. Jimin bana bakıp "knka arkadaşınla tanıştırmıycak mısın?" "Ah evet" yoona ya dönüp "bu bay Min buda canım knkam Jimin çocuklar bu da yoona" birbirlerini selamladıktan sonra bay Min bana baktı

İstersen işe yarın gelme. Bay Min ilk defa beni bu kadar düşünüyor gözlerim yaşardı resmen "Hayır bay Min ben iyim lütfen geliyim" Bay Min histerik bir şekilde güldü "ondan dememiştim yarın Busan'a gideceğiz ordada bir sakarlık yaparsın diye söylemiştim."

Siktiğimin herifi birde benle dalga geçiyor. "Ha ha ve ha merak etmeyin bay Min işi batırmak için elimden geleni yapacağım"dil çıkardım.
"Hadin yemeğe" annemin seslenmesiyle hepimiz masaya ilerledik.
~~~~
Sonunda herkez gitti. "neyse ben odama gidiyorum malum yarın iş gezisi var" Baekhyun sırıttı "yoongi kısa ve net söyledi işi batırma" "bana bak büyük bok herkes sen değil" abimin karşısına geçtim "asıl sen bana bak küçük bok" demesiyle bir birimizin saçlarına yapıştık.

"Yaa bırak açıyor oğlum yaaa" Baekhyun mırıltılar çıkardı "sen bırak kızım yaa kel mi bırakacan beni" tartışmaya devam ederken babam bağırdı "bana bakın boklar hemn odalarınıza"
...

Vote=15         yorum=15

My Ego BossHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin