23 𝔅𝔬𝔩𝔲𝔪🧿

676 130 45
                                    

Jimin'in dansını izleyin lütfen bende bağımlılık yaptı umarım sizde seversiniz.🥰

Hatırlatma~

"Amma ballandırdın şu oruspuyu!" Son kelime resmen iliklerime kadar işledi zaten vakit kaybetmeden yumruğumun tadına baktı. "Şerefsiz düzgün konuş!"

İnlemesine fırsat vermeyerek sayamadığım kadar yumruk atmıştım. en sonunda MiRan beni durdurarak  yaşlı tonton adamı benzetmeyi bıraktım.

"Yaa ben size ne dedim,benim sevgilim polis polis ayağınızı denk alın valla çıkarı verir silahı" deyip sol ve sağ elini omzuma koyup birde bir ayağını kaldırmıştı. Bu hareketi ne gülmüştüm.

"Tamam yenge ,bu günden sonra, dünya ahiret bacımsın" MiRan bu kelimeye karşı lik bozulsa da  pek belli etmedi, bir anda soobin in şaşkın bakışları ile bize doğru gelmesiyle
Hemn soru sormuştu

"Ne oldu burada,bu yaşlı tonton adam neden bu halde ? Ve MiRan sen iyimisn"

Ben tam cevaplayacak Ken "sana olaylar ı ayrıntılı bir şekilde anlatırım,ama şimdi beni bu lanet yerden götür" "benimle geliyorsun"

"Hayır gelmiyorum,sen beni arabadan attığın an bitmişti." "Ne sen MiRan ı arabadan mı attın ?"

"Hayır, damarıma basmıştı,bende in dedim ve indi yani her şey kendi iradesiyle gelişti.yani ben onu arabadan atmadım. "

Kendimi savunma modun dan çıkıp ne diyeceğini bekledim. "Yenede olsun böyle genç bir kızı sokağa atman yanlış" "ben onu sokağa atmadım kendisi indi." "Yeter beyler! "

MiRan bana bakıp "hem suçlusun hem güçlü,ben şimdi soobin ile gidiyorum ve sende sinirim geçene kadar gözüme gözükme "

Deyip soobin in arabasına binip gitmişti. "Hayda,şimdi noldu" "ben sana ne olduğunu söyleyeyim,yengeyi kızdırmışsin ve seni bırakıp diğer enişte ile beraber gitti ler."

Aslında bu bakima doğruydu. "Sen kessene! Hâla konuşuyor yediğin dayak yetmedi sanırım" yanındaki tırsak adam

"kessene oğlum,yene mi dayak yiyecen enişte den" dediği şeye gülüp arabaya bindip eve doğru sürmeye başladım.

*****

Sabah uyandığım da hemen, hızlı bir şekilde üzerimi giyinip şirkete gitmiş tim. Bugün çok yoğun olduğu için havadaki oksijeni bile tüketmeye vaktim yoktu.

Kapımın tiklanmasi ile düşüncelerimi bir kenara bırakıp" gel " demiştim

"bay Min , Cristian ve Maria sevgili si olmayan biri ile anlaşma yapmak istemediklerini söyledi "

gözlerim şimdiden kararmaya başlamıştı , bu anlaşma benim ve şirket açısından fazla önemli ydi . Yeni ortak olacak ismi lazım değil soobin keyif çatar Ken ben şirket ile ilgileniyor dum.

"Şimdi git ve bay Min'in zaten bir sevgilisi varmış de" "nasıl yani siz erkekler den hoşlanmıyor musunuz" ne dediğinin farkına varıp özür dileyerek gitmişti.

Böyle şeyleri nereden uyduruyorlardi bilmiyorum.  Birden MiRan odama girip,bana bakma maya özen gösterip dosyalara imza atmamı bekliyordu.

dosyalari imza atmaya devam ederken bir yandanda sevgilimin kim olacağını düşünüyordum.

"Bay Min Buraya da imza atmanız gerekiyor" kafamı kaldırıp MiRan ile göz göze gelmiştim. "Sevgilim olmaya ne dersin?"........

My Ego BossHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin