39 𝔅𝔬𝔩𝔲𝔪 💍

448 61 0
                                    

Yoongi nin ağzından...

"Miran saçmalama istersen senden asla utanmam, utanma dım sana bunu düşündüren ne bilmiyorum ama seni seviyorum hep seveceğim" dudaklarımızı birleştirip Miran a sarıldım.

Mira'nın elinden tutup bisikletler den birini seçtim "bence buna binelim ne dersin sevgilim?" "Nasıl olacak o sevgilim" bisiklete yerimi alıp Miran' ı da arkada ki boş yere oturttum "bence böylesi daha iyi olur sevgilim"  Miran kafasıyla onaylayıp kollarını belime sardı. "Bence böyle daha iyi oldu"

Miran bende olan etkisini bir bilse mahveder beni. Sabah erken saatte uyandığımda Jimin'i arayıp Miran'a sürpriz yapmak istediğimi söylemiş  ama böyle şeylerden pek anlamadığım için Jimin'e komut vermiştim artık ne yaptıysa umarım iyi yapmıştır.

Ne kadar bisiklet ve dağ yolculuğunu sevmesem de bizim jimin' in sürprizine kaldım umarım iyi bir sürpriz hazırlamıştır yoksa elimden çekeceği var. Bisiklet sürüşün den sonra önceden hazırlanmış dağ evine geldik. MiRan ın elinden tutup evin arka tarafına doğru yöneldim

Jimin' in hazırladığı sürpriz benim bile ağzımı açık bıraktı. Güzel bir masa hazırlayıp etrafı çiçeklerle donatıp renkli ışıklarla Loş bir görüntü elde etmiş.  Bu çocuk hazırlamış da ilerde Miran benden daha çok isterse o zaman boku yedim işte.  Miran kollarını boynuma sardı

"Teşekkür ederim sevgilim" ellerimi beline sardım "beğenmene sevindim aşkım" beğenmezse ben şoka girerdim zaten.  Yemeğimizi yedikten sonra içimden geçenleri söyleme kararı aldım. Elimi Mira'nın elinin üzerine koydum "sevgilim" açılışı yaptım ama gerisi gelmiyor "dinliyorum sevgilim" "sevgilim konuya nereden

başlayacağımı bilmiyorum ama seni seviyorum"Miran elini ellerimden çekti "ayrılacak mısın yoksa benden?" MiRa' nın bu konuya nereden geldiğini anlamadım ama konuyu toplamam gerek "hayır sevgilim demek istediğim şu ki seninle bir ömür geçirmek istiyorum.

Biliyorum mükemmel bir insan değilim, biraz da sinir bozucu insanım yani demek istediğim şu ki benimle evlenir misin?"  MiRan ın gözleri dolmuş ve ağlamaya başlamıştı

. Ayağa kalkıp MiRa' nın ellerinden tutup diz çöktüm "sevgilim ağlama lütfen" 

MiRan kollarını boynuma sardı "evet yoongi" yüzümü yüzüne sabitledim "neye evet aşkım?" MiRan şaşkın gözlerle bana bakmaya başladı "sevgilim evlilik tek-" Mira' nın sözünü kesen benim ince dudaklarım oldu. Zaten bir saattir öpüşmemiş tim  iyi oldu.

MiRan nefes almak için dudaklarınızı ayırdığın da parmaklarını uzattı. Şaşkın ve anlamaz gözlerle Miran' a baktım "elinde  birşey mi var aşkım neden uzatıyor sun?" MiRan elini anlına vurdu "yüzük sevgilim" aha gel şimdi bu işin içinden çık.

"Ben yüzük almadım aşkım " kafamı eğip devam ettim "hayatım ben yüzük falan almadım teklife gelince sadece içimden geldi şuan et sonra alırsın dedim yani öyle oldu" MiRan iki eliyle  yüzümden tutup yüzlerimizi yakınlaştırdı "yüzük önemli değil sevgilim sonra alırız.

Önemli olan benim gibi sakar ve biraz da çene bazla evlenmeye karar vermişsin aşkım yüzük olmasa da olur." MiRa' nın dediği şeye gülmeden edemedim  hatta kahkaha atmaya başladım. MiRan bir anda dudağım dan öptü "bu ne için di?" "Gülüşüne aşık olduğum insansın çünkü"

MiRan ı Baekhyun un uyarısın dan sonra eve erken bıraktım. Eve gittiğimde annem ile babamı arayıp sevgilim olduğunu ve onunla evlilik yoluna doğru adım attığımızı söylediğimde pek inanmamış olacaklar ki hemen özel uçak ile eve dönmeye karar vediler.

İnanılmayacak ne var anlamıyorum ki annem gil eve geldiğinde lafı uzatmadan konuya girdim. "evet anne bir ay sonra evlenmeye karar verdik" annem şaşkın gözlerle bana bakmaya başladı "niye hamile mi yoksa oğlum bu ne hız" "ne! Hayır anne sadece hemen evlenmek istiyorum o kadar"

Annem duruşunu dikleştir di "o zaman en kısa zamanda tanışıyoruz" zaten tanıştıracağım da annemin bu emri vaki hâli hiç hoşuma gitmedi.  Babam annemin elinden tuttu. "Canım biraz sakin ol" "nasıl sakin olayım kızın nasıl biri olduğunu bilmiyoruz hadi para avcısı ysa"

Annemin dediği şeye sinirlerim tepeme geldi "MiRan öyle biri değil anne!" " Ben bize yakışan bir gelin istiyorum yoongi" annemin gelinden anlayışı süs köpeği gibi yanında gezdireceği biri "kabul et ya da etme biz Miran la evleneceğiz" babam lafa atladı "sakin ol yoongi annen evlenmenize karşı değil"

Anneme dönüp "hayatım hatırlatırım sen de bizim ailemize uygun gelin adayı değildin ama babam sonunda kabul etmişti seni" annem hatasını anlamış olacak ki yanıma gelip başımı okşadı "özür dilerim canım bir an ne biliyim kabulleneme dim" yüzümden öpüp devam etti "ben seni gay falan sanmıştım"

"Eh yuh ama anne nereden çıkarıyorsunuz bunları anlamıyorum ki" babam bacak bacak üstüne attı "hiç sevgilin yoktu kızlara da ilgi duymuyor sun sandık eh tek düşüncemiz de bu yöndeydi"

Kafamı iki yana salladım "gerçekten sormanız gerekir di bana" babam omuz silkti "yatmaktan ve iş sevgin den başka bir şey görmüyoruz sende" babam gille biraz sohbet ettikten sonra odama gidip MiRan ı arayıp en kısa zamanda ailelerimizi tanıştırma mız gerektiğini konuştuk. Miran' da hazırda duruyormuş ki yarın MiRan gile yemeğe gideceğiz.

20🌠   15💬

My Ego BossHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin