16 𝔅𝔬𝔩𝔲𝔪 🧡

701 146 8
                                    

Sabah sabah gerizekalı Baekhyun nun anıra anıra şarkı söylemesiyle uyandım. Resmen bu bana işgence saate baktığımda daha erken olduğunu fark etsemde geri uyuyamadım.

Banyoya gidip rutin işlerimi hallettim. Aklıma gelmişken Busan'a acaba ne giymeliyim dolabı karıştırmaya başladım. "Off hiç bir bok yok yaa" ne zaman geldiğinden bile haberim olmadığı Baekhyun "seninde kıyafetin yoksa ben napıyım MiRan iki don bir tişörtle geçinip gidiyorum kızım"

"Sitemin kime oğlum girdiğin her işte beceriksizsin para alman gerekirken habire para kaybediyon" Baekhyun suratını astı. Hemn Baekhyun un yanına gidip kolumu boynuna sardım kafamıda kedi misali göğsüne sırnaşmaya başladım

"Özür dilerim büyük bok:( " Baekhyun un omuzları inip kalkmaya başladı bu güldüğünün işareti "bana bak küçük bok seni bir şartla affederim" gözlerim parlamaya başladı 'ne pki' dergi gibi tek kaşımı kaldırdım

"Bana 100 won borç versene" ee yuh ama "neyse tamm" elimi cüzdana götürdüm istediği miktarı eline verdim. "Al" yüzüme sulu bir öpücük bıraktı "salak seni diye bağırdı"parayı alır almaz "kendi paran miş gibi harca abicim" sonuçta onun parası.
Hemen üzerimi değiştirip makyajımı yaptım

Hemen toplantıya gitmeyeceğimiz için daha rahat bir şeyler giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Hemen toplantıya gitmeyeceğimiz için daha rahat bir şeyler giydim. Telefonumu elime aldığımda bay Min den mesaj gelmiş

Egoist manyak: hazırsan aşağıda bekliyorum

Me: Hazırım ama kahvaltı yapmadım

Egoist manyak: yolda yaparsın bekletme beni

Cevap vermeden telefonu cebime koydum akşamdan hazırladığım küçük bavuluda alıp odadan çıktım. Beni uğurlamak için erkenden kalkmışlar evden dışarı çıktığımda bay Min arabasına yaşlanmış beni bekliyordu.

Yanlız baya sexy adam egosit, emirci, vs olmasa kesin sarkardım. "Tamm ben gidiyorum sakın arabaya kadar uğurlamak için gelmeyin" dememe rağmen arabaya kadar geldiler. Bay Min bir bana birde küçük bavuluma baktı.

"Miran istersen evide getirseydin" niye bu kadar abartıyor ki küçük bavul işte. Baekhyun bay Min'in boynuna kolunu atıp bana sırıttı "sonunda ikizimi buldum" sinsi gülüş attım " ama o senden daha başarılı gerizekalı" bay Min başını eğip belli etmemeye çalışsada gülmeye başladı.

Annem ve babamla vedalaştıktan sonra Baekhyun a döndüm "bana bak büyük bok eşyalarımı karıştırma sakın" "ne karıştırıcam kızım ama sana bir şey soracam" sor der gibi bakmaya başladım.

"Şu geçen aldığın kolyeyi nereye kaldırdın?" tek kaşımı kaldırdım "Ne yapacaksın?" "Param yok sevgilime hediye olarak verecem" birde soruyor mal elimdeki çantayı Baekhyun'un kafasına geçirdim. "Off acıdı hayvan!"

Bay Min'e döndü "yolda bu manya kaybet tamm mı knka" bay Min tamam der gibi kafasını salladı. "Baekhyunn! Sen buna bakma oğlum Miran'ı kaybedersen gel Baekhyun'uda götür sonra onuda kaybet." Dilimi çıkarıp arabaya bindim. Arkamdan bay Min de geldi.

Bir saat olmuş ama hala kahvaltı yapmamıştık. Bay Min'e dönüp "bay Min ne zaman kahvaltı yapıcaz" şerefsiz yüzüme bakmadan konuşmaya başladı "biraz sabret Miran buralarda güzel restoran vardır elbet."

5 saat geçmiş biz otele varmıştık ve ben hala kahvaltı yapmadım. Sinirli sinirli bay Min in yanında yürüyüp otel resepsiyonun yanına geldik. "Merhaba boş odanız var mıydı acaba?" "Sadece bir odamız var efendim" bay Min'e baktım "ne yapıcaz?"

Bana cevap vermeden görevli adama döndü "tamam anahtarı verin ikimiz kalıcaz"

My Ego BossHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin