33 𝔅𝔬𝔩𝔲𝔪 🍓

535 86 19
                                    

Yb atmayacaktım ama okuyucumun biri çok istedi onun için attım. Veeee BTS Grammy de performans sergilecek başardık Army. Bu başarı sadece Bangtanın başarısı\(^o^)/

Bay Min yavaşça beni havuzdan dışarı çıkardı. Tabi ben ani şokla konuşamıyor yürüyemiyor ve en önemlisi bay Min'in yüzüne bakamıyorum. Soobin elinde havluyla bana doğru gelirken tabii yanında iki guduple birlikte

"MiRan iyimisin kuzum" soobin endişeli gözlerle bana bakmaya devam ederken bir yandan da elindeki havluyu bana sarmaya çalışıyor. "Ver şunu bana" bay Min soobin'e kızgın gözlerle bakıp havuluyu bedenime sardı "kusura bakmayın üzerimizi değiştirmek zorundayız hemen geliriz. Hadi hayatım" ellerini omzuma koydu ve beni yönlendirmesine izin verdim.

Gerçi başkada şansım yoktu hem ıslaktık hemde beni öptü bunun şokunu kolay kolay atlatamam. "İçeri geç MiRan" geldiğimiz yer bay Min'in odasıydı"MiRan kapıda dikilmeye devam mı edeceksin?" Tek kaşını kaldırmış bana bakmaya devam eden bay Min'e kısa ama öz cevap verdim. "Hayır ama ben ne giycem?"

"Biliyorsun MiRan evimde Kadın kıyafetleri olmadığı için benim kıyafetlerimden giyeceksin ehh giymişliğin var zaten" dolaptan gri bir eşofman siyah tişört verdi " üzgünüm başka da yok bunlarla idare et" gülümsemekle yetindim.

Bay Min beklemediğim birşey yapıp tişörtünü çıkardı "ne yapıyorsunuz bay Min?" Anlamaz ve boş gözlerle bana baktı " üzerimi değiştiriyorum MiRan" ellerimi iki yana sallayıp konuşmaya başladım "olmaz ben varım bay Min" "sen varsan ne yapabilirim MiRan" yavaş adımlarla üzerime doğru gelmeye başladı

"Kızım ya hani ben bay Min" son cümlemi kurduğum an vücudum yatakla buluştu gerçi üzerime yarı çıplak bay Min de dahil. "Bu pozisyonu sevdim" yarım ağız sırıtan bay Min beklemiyordum şahsen.

Sağ elini yüzümde gezdirmeye başladı "Soobin le yakın olman sinirlendiriyor beni" kalpten gitmek üzereyim adam bana ne diyor ya "şey ben-" sözünü kesen kapıdan bize bakan bayan Maria hanım kadın baykuş gibi nerden bakacağı belli olmuyor.

"Biz sizi aşağıda bekleyelim siz burda sevişin ohh" bay Min hemen üzerimden kalktı "sevişmedik Maria hanım malum hemen bastınız" kadın gülerek kapıyı kapatıp gitti. Ne manyak insanlar var lan

Kendime gelip yataktan kalkıp eşyalarımı alıp banyoya ilerledim. Üzerimi değiştirip aşağıya indim malum bay Min beni beklememiş.
"Gel kızım yoongi de az sonra gelicek" Maria hanımın gösterdiği yere oturdum.

Zoraki gülümsememi sunarak aklımdan geçenleri dilime döktüm"Yoongi nere gitti acaba?" Bir anda omzuma battaniye koyup dudaklarını kulağıma yaklaştırdı "üşümeni istemiyorum sevgilim" hemen yanıma oturdu. Bu halleri öyle gerçek olsun isterdim ki.

Herkes yemeğe başladığında Soobin rahat durmayıp konuşmaya başladı. Arkadaşım evet ama bazen çok boş boğaz oluyor. "MiRan niye bu kadar geç geldin ve niye yüzün domates gibi kızarık" iki elimi yanaklarıma çıkarıp konuşmaya başladım "kızarak mı? Çok mu? Kötü mü?"

Yoongi ellerini ellerimin üzerine koydu "böylede güzelsin hayatım" tamam ambulansa haber verebilirsiniz çünkü ölmek üzereyim.
"Bizi unutmuşlar sevişmek üzerelerdi resmen" Maria hanım da resmen magazin programı gibi

Soobin gülmeye başladı "saçmalamayım Maria hanım sevişmeyi geçtim bu kız öpüşmeyi bilmez" bu çocukta beni rezil etmek için gelmiş resmen yaa bir laf söylerdimde müsait ortam değil

"Benim gördüğüm kız başkası olamaz resmen yata atmış Yoongi yi" hayda kabak bana patladı yene " başka bir konu konuşsak mı artık malum başka konu kalmamış gibi bizim sex hayatımız konuşuyorsunuz da" soobin bana imalı gözlerle bakmaya başladı

"Nasıl gerçek mi yani?" "Söz yaparken seni çağıralım da kenarda izlersin sende konuyu kapat diyor sen deşiyorsun" bay Min nin sözünün üstüne söz söylemeye gerek görmedim malum çakma sevgilim son noktayı koydu.

My Ego BossHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin