Gelir Misin?

434 26 32
                                    

Deniz notalar olan kağıdı çekmeceden aldı ve piyanonun önüne oturup çalmaya başladı. Gerçekten iyi çalıyordu. Ne çok yavaş ne de çok hızlıydı. Hiçbir notayı atlamıyordu. Aşırı iyi olması beni biraz kıskandırıyor.

Çalmasını bitirdikten ve bizim alkışlarımızdan sonra ayağa kalktı.

Deniz
"Sırayla gelin."

Ömer hemen ayağa kalktı ve neşeli bir sesle 'İlk ben yaparım' dedikten sonra piyanonun önüne oturdu. Derin bir nefes aldıktan sonra çalmaya başladı.

Daha önce çaldığından biraz daha kötü çaldı. Sağ eli biraz daha yavaş kalıyor.

Ömer de çalmayı bitirdikten sonra kalktı ve yerine geri gitti. Deniz yine kağıda bir şeyler yazdı.
.
.
.
.
Fatih de Ömer gibiydi. Şimdi ben kalktım ve piyanonun karşısına oturdum. Çalmaya başlamadan önce derin bir nefes alıp Deniz'e baktım. Bana bakıp gülümsüyordu ve benden iyi çalmamı beklediğini biliyorum. Umarım güzel çalabilirim...
.
.
.
Çalmam bitti. Hiç odaklanamadım çünkü titreyen elimi unutamadım. Odaklanamayınca da hatalar yaptım.

İç çektikten sonra ayağa kalktım ve Deniz'in yüzüne bakmadan yerime oturdum. Aslında bunu iyi çalabilirdim. Evdeyken iyi çalıyorum çünkü elim titremiyor ve odaklanabiliyorum. Of.

Deniz bir şeyler yazdıktan sonra piyanonun önünde durdu.

Deniz
"Ömer ve Fatih. İkinizin bir eli geç kalıyor. Fark ettiniz mi?"

Fatih
"Evet."

Ömer
"Evet."

Deniz
"Kaan sen de odaklanamıyorsun anladığım kadarıyla?"

Kaan
"Elim titriyor. Sonra kafamı toplayamıyorum."

Deniz biraz şaşırdı
"Elin mi titriyor..?"

Kaan
"Evet. Görmediniz mi?"

Deniz
"Eline baktım. Titremiyordu. Acaba titremeyi durdurduktan sonra mı baktım?"

Kaan
"O-olabilir"

Deniz kollarını bağladı
"Az önce hepinizle birebir çalışma kararı aldım. Saatleri ayarlayıp atarım."

Ömer ve Fatih
"Teşekkürler"

Deniz
"O zaman... Biraz daha çalalım sonra bitiririz."

Herkes
"Tamam''
.
.
.
.
.
.
.
Deniz
"Tamam bugün için bu kadar yeter."

Ömer
"Ekstradan çalışmak için kalabilir miyiz?"

Deniz
"Tabii ki"

Fatih, ben ve Deniz çıktık. Ömer kaldı. Orada Deniz'i bekleyecek...

Ben napıcam? Eve mi gidicem? Mila da yok.. Acaba gitmeden önce bir şeyler mi yapsam? Ama yalnız ne yapabilirim ki? Yine dondurma mi yiyeceğim? Gerçi geçenkinde Deniz de vardı. Çok eğlenceli olmuştu... Belki yeniden gelir..?

Off hayır yeter. Kaan yarışa hazırlanman lazım.

Ama eğlenmem de lazım..?

Ama Ömer'i engelliyorsun?

Evinde piyanosu var..?

Mantıklı?

Bence de?
-
Kendimle tartışmayı kesip gerçekliğe döndüğümde Fatih el sallayıp gitti.

Deniz
"Eee sen ne yapacaksın?"

Kaan
"..Bilmem. Sen Ömer'le mi çalışacaksın?"

Deniz
"Bugün zaten ekstradan çaldık. Ekstradan çalışmak istiyor ve evde piyanosu yok. Burada çalışmak derken benim çalıştırmamı mı istiyordu?"

Bizim ŞarkımızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin