Günler sonra yağmur yavaşlamaya başlamıştı. İnsanlar rahat bir nefes alabilecekti artık. Çünkü birkaç gündür televizyonlarda yağmur hızını artırarak giderse yakında kötü felaketlere yol açacağı söyleniyordu. Öyleki bazı insanlar tedbir amaçlı şehir dışına bile kaçmıştı. Günler sonra sonunda yağmur hızını düşürmeye başlamıştı. Bu da ülke gündemini eski hale getirmişti.
Günlerdir hava durumları gündemi büyük bir ölçüde ele geçirmişti. Anlaşılan herkes bunun son bulmasını istiyordu ki yağmur hızını düşürdüğü anda eski ülke konuları tekrar gün yüzüne çıktı. Diğer kanalların aksine hala kapanmamış ve en son gelişme gözleneli sekiz ay olmuş dava ile ilgili konuşan tek bir radyo kanalı vardı.
"...davaya pedofilli demek doğru olmayabilir," dedi kalın sesli bir adam. Bartemius Crouch isimli bu adam uzun yıllardır cinayet davaları ile ilgileniyordu. Davaların ön kısmında yer aldığı için kıyısından, köşesinden yardımı dokunsa tüm övgü ona gidiyordu. Bunun sebebi de medyaya kendini pazarlamasıydı.
"Neden?" diye sordu diğer adam. Bu adam ise Oliver Wood'du. Yaklaşık beş yıldır Cinayet ve Kan adlı programı, arkadaşı Katie Bell isimli bir kadınla beraber sunuyordu.
"Çünkü çocukların cesetleri incelendiğinde bunu doğrulayacak bir şey çıkmadı. Tabii belki daha farklı bir boyut pedofilli de olabilir." Crouch isimli adam sözünü bitirdiğinde arkadan korku nidaları yükselmişti.
Orada bulunan insanlar arasında fısıldaşmalar, konuşmalara dönüştüğü için sunucu Wood duruma el koydu. "Bir dakika, bir dakika lütfen. Daha farklı bir boyut pedofilli derken? Bunu biraz açabilir misiniz?"
Crouch'dan bir öksürük sesi geldi. "Üzgünüm ki bunu söyleyemem," dediği anda tekrar orada bulunan seyircilerden uğultu yükseldi. "Konuyu değiştirebilir miyiz? Yoksa bu kanalın sonu pek iyi olmayacak," dedi ve güldü.
Sunucu Wood "Pekala. O halde olaya başka bir noktadan bakalım," dedi. "Yaklaşık iki buçuk yıldır bu dava sürüyor ve sayısız çocuğun canına kıyıldı. Fakat hala bir gelişme yok. Sizce bunun sebebi ne? Büyük hükümeti eli kolu bağlı oturtan bu sebep ne?"
"Yani, olay sandığımızdan çok daha büyük olmalı ya da tüm bu çocukların bir bağlantısı yok!" Tekrar uğultular yükselmeye başlamadan yaşlı adam devam etti. "Evet, tüm bu çocukların öldürülme şekli aynı ama bu demek değil ki tüm bunların hepsini yapan aynı kişi! Etrafta bir sürü çocuk katili var ve bu olaylar patladıktan sonra onun gibi davranmaya başlamış olabilir."
Kısa bir süre sessizlik olduktan sonra sunucu devam etti. "Aslına bakarsan haklı olabilirsin. Çünkü bu olaylar başladığından beri insanlar sürekli bunları yapan kişi bulunduğunda idama mahkum edilmesini söylerken bir grup insan buna karşı çıkıyordu."
"Evet, evet. Biliyorum," diye cevap verdi Crouch. "İdamın gerek olmadığını, onun da bir insan olduğunu ve tedavi görmesi gerektiğini söyleyen çok insan var ama bu, onu desteklediklerini düşündüremez."
"Pekala, bunu söylemesi çok zor ama," dedi ve sesini düzeltmek için öksürdükten sonra devam etti. "Onu veya onları destekleyen insanlar da var."
"Ne?" diye bağırdı Draco ve hızla başını pencereden çekip teype baktı. Adamların daha ne diyeceğini merak ederken yanındaki kadın hızlı bir hareketle teypi kapattı ve ardından da "Aptallar," diye tısladı.
"Nasıl olur da böyle bir şeyi destekleyebilirler?" dedi sarışın adam gözlerini kırpıştırarak. "İnsanlar çocuklarını kaybediyor hem de olabilecek en kötü şekilde ve bunu destekliyorlar mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
beautiful light | dramione
FanfictionSanki her şey Scorpius'un kaçırılma gibi bir ihtimali yokmuş gibi planlanmıştı. Belki de diğer aileler bu yüzden bu oyunda kaybetmişlerdi? Çocuklarının kaçırılmadıklarını düşündükleri için. Aslına bakarsak çok mantıklıydı. Herkes ilk başta çocukları...