جیک-یا جواب بده یا صداش قطع کن..
زین کلافه سری به نشونه تایید تکون داد و برای چندمین بار تماس رد کرد.
زین-این وکیله کلا برای من دردسر بوده ! نمیدونم چشه چند روزه هی زنگ میزنه بهم.
جیک-خب شاید برای پروندت کاری کرده !
جیک با کمی شک گفت و به زین خیره شد....
جیک- بالاخره اون هنوز وکیل توعه. حتما باهات کار مهمی داره !
آروم زمزمه کرد و نگاهش به TV داد..
زین ابرویی بالا انداخت و به اسکرین گوشی زل زد.
شاید حق با جیک بود.سعی کرد با نفس عمیقی تمام عصبانیت هاشُ از پروندش و وکیل بی عرضش به عقب هل بده و مکالمه خشک و کوتاهی داشته باشه.
صداش با سرفه ریزی صاف کرد و تماس وصل کرد..
+اوه آقای مالیک کم کم داشتم از جواب دادنتون ناامید میشدم !
زین-مشکل جدیدی پیش اومده؟
زین هم زمان با چرخوندن چشماش زمزمه کرد و برای راحت تر حرف زدن به سمت اتاقش قدم برداشت...
+راستش من چند روزیه بهتون زنگ میزنم تا خبر خوب و مهمی بهتون اعلام کنم.
زین-خبر خوب؟
با صدایی که به سختی به گوش میرسید زمزمه کرد و خودش روی تخت انداخت..
+بله خبر خوب، ظاهرا زنی که مدعی بود شما بهش تجاوز کردید چند شب پیش دستگیر شده.
زین- به چه جرمی؟
+شغل اون خانم همین بوده.
زین-من اصلا متوجه نمیشم !
+ چند شب پیش وقتی ادعا کردن کسی بهشون تجاوز کرده دستگیر شدن ظاهرا توسط دوربین همه چیزضبط شده و شاهدام نتونستن کاری کنن و بخاطر همین دستشون رو شده.
قضیه تجاوز فقط یه بازی برای تلکه کردن بقیست.
انقدر قشنگ همه چیز صحنه سازی میکردن که کسی شک نکنه و نیازی به آزمایش نباشه..بین حرفاش نفس عمیقی کشید و دوباه ادامه داد..
+شما تبرئه شدید جناب مالیک. من شکایتنامهای بخاطر تو خطر افتادن موقعیت شغلی و اجتماعی شما طرح کردم فقط مونده امضا شما..
زین-یعنی من میتونم ازش شکایت کنم؟ اصلا اون شکایت به دردی میخوره؟
+بله که میتونید. دادگاه اون زن مجبور به پرداخت غرامت مالی کرده و با شکایتنامه من بخاطر تو خطر افتادن موقعیت شغلی شما اون زن مجبور به پرداخت حدود........ یوروعه..
زین شکه شده خندید..
زین- یه لحظه صبر کنید ببینم.
یعنی پروندهای که من متهم به تجاوز بودم الان به نفع من تموم شد !
و اینکه الان من شاکیم.
YOU ARE READING
DUSK TILL DAWN
Fanfictionتو به من محکومی زین مالیک.. محکوم به اینکه از طلوع تا غروب کنارم باشی... . . . . . . این اولین فف منه امیدوارم دوستش داشته باشید :) خودم که کلا خنثی نسبت بهش. اگه نظری راجب روند داستان بود حتما کامنت بزارید عشقتون کشید vote بدید نخواستیدم عیب نداره...