four

2.2K 254 61
                                    

kxttyknow

kxttyknow

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

1.095 kişi beğendi

kxttyknow öylesine...

571 yorumun tümünü gör

***

Elindeki telefonu yatağın üzerine bir yere fırlatıp yatakta oturur pozisyona geldi Minho.

Karşısındaki duvara bakıyordu. Duvardaki çizime bakıp gülümsemişti.

Ne zaman bu çizime baksa kendini mutlu hissederdi.

Öylesine çizilmiş, rastgele üst üste atılmış fırça darbeleri ile doluydu aslında duvar.

Rastladığın bir rengi tekrar bulamazdın. Renkler üst üste geçmiş farklı renkler ortaya çıkartmıştı.

Bu kadar farklı renge rastgele fırça darbelerine karşı bu duvar kötü görüntü yaratmıyordu. Aksine sanki bunlar öylesine değil en ince ayrıntısına kadar düşünülmüş ve çizilmiş bir şey gibiydi.

Sinirlendiği zaman yaptığı saçma bir şey değildi ona göre.

Bu duvara her baktığında sinirlenmesi gerekirken o aksine gülümüyordu. Gülüsemeliydi çünkü.

Elini ensesine atıp kaşıdı Minho. Ardından ellerini saçlarına geçirip dağıttı.

Biraz daha oturduktan sonra ayağa kalkıp dolabının karşısına geçti.

Siyah yırtık kot pantolonunu, kendine fazlaca büyük gelen siyah tişörtünü üzerine geçirdi.

Askıdaki deri ceketini de üzerine geçirip alt kata indi. Baştan aşağı siyaha bürünmüştü ve halinden memnundu.

Çok beklemeden kendini dışarı attı.

Burnuna dolan toprak kokusu ve burnunun üzerine düşen minik yağmur damlası ile yüzünde ufakta olsa küçük bir gülümseme belirdi.

Yağmuru severdi, yağmur da dolaşmayı da severdi her şeye rağmen.

Adımları kaybolmak istercesine farklı yerler de dolaşıyordu, hiç bilmediği yerlerde.

Cebinde bulduğu sigara paketini eline alıp bakmaya başladı.

Bu son olsun diye geçirdi içinden.

Paketi açtığında içinde sadece bir dal sigara olduğunu gördü. Bu duruma karşı ufak bir kahkaha firar etti dudaklarından.

Sigarayı eline alıp dudaklarına yerleştirdi. Pakette bulanan çakmak yardımı ile de sigarayı yakmıştı.

Zehirli dumanı içine çekti, biraz bekledikten sonra kalan dumanı dışarı üfledi. Havada dağılıp yok olmuştu gri duman. Dudaklarından ayırıp iki parmağının arasına almış, sigaranın ucundaki yanan küllerin dökülmesini yardımcı olmuştu.

Aynı şeyi birkaç kez daha yaptıktan sonra sıkılmış, sigaranın kalanını yere atıp üzerine basmıştı.

Yavaş adımlarla ilerliyordu.

Kendi adımlarının arasında başka adım sesleri de geliyordu kulağına.

Fark ettirmeden omzunun üzerinden arkasındakilere ufak bir bakış atmıştı.

Gördüğü kişilerle gözlerini devirip adımlarını hızlandırmıştı.

Tekrar bunlarla uğraşmak istemiyorum diye geçirmişti içinden de.

Yine dolaşmaya çıktığı bir gün bu iki kişiyle karşılaşmıştı.

Kendisini rahatsız edip rahat bırakmayınca da kavgaya başvurmuşlardı, Minho her ne kadar istemese de sinirlerine hakim olamayıp adamları hırpalamıştı. Ama kendisinde de hasarlar oluşmuştu.

Şimdi ise yine peşine takılmıştılar. Ama bu sefer bir kişi fazlaydı.

Bunu fark etmesiyle, yüzüne bir sırıtış yerleşti.

Adımları hızlanmış olsa da ona yetişmişlerdi neredeyse.

Adamlardan birinin sesi yükselmiş ve Minho'ya hitaben konuşmuştu.

"Geçen olan şeyin rövanşını almaya geldim ve bu sefer şansın yok gibi." kahkahayı basmıştı ardından yanındakiler ve konuşan adam.

Minho sırıtmaya devam ediyordu. Hiç sanmıyorum diye geçirdi içinden.

________________

*453
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Çok ama çok özür dilerim. Bölüm çok gecikti farkındayım. Ve bunun üzerine de bölüm çok boş. Yine ve yine çok özür dilerim ╯﹏╰
Umarım beğenirsiniz. Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın

08.06.2020

smoke Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin