jsungiiexx size bir mesaj göndermek istiyor
Kabul et Reddet
jsungiiexx
Daha iyi misin?kxttyknow
Evet
Tekrardan her şey için teşekkür ederimjsungiiexx
Kim olsa aynısını yapardıkxttyknow
Yapmazdı
Boş versenekxttyknow
Bir şey soracakmışsın gibi hissediyorumjsungiiexx
Doğru tahminjsungiiexx
Şey,
Yarın akşam bir şeyler içmeye gidecektik bizjsungiiexx
Gelmek ister misin diye soracaktımjsungiiexx
Ama gelmek istemezsen anlarım yani,
Ben sadece sormak istedimjsungiiexx yazıyor...
kxttyknow
Sakin olur musun lütfenjsungiiexx
Sakinim benkxttyknow
Belli oluyorjsungiiexx
-_-kxttyknow
Gidecektik,
derkenjsungiiexx
Ben ve birkaç arkadaşım?kxttyknow
Tamamjsungiiexx
Geliyor musun yani?kxttyknow
Evetjsungiiexx
Tamam
10.19***
Görüldü atıp uygulamadan çıkmıştı Minho.
Kendini tekrar uykunun huzurlu kollarına bırakacak iken duyduğu ses ile hışımla yattığı yerden doğruldu ve telefonu tekrar eline aldı.
"Yine ne var acaba" kendi kendine söylenmişti.
Kimse Minho'nun rahat bir uyku çekmesini istemiyormuş gibi anlaşmışlardı.
Ne zaman uyuyacak olsa ya telefon çalıyordu ya da mesaj geliyordu.
Oflayarak tekrar uygulamaya girdi.
***
squxrrelx
Sıkıldım
10.22kxttyknow
Bu saatte mi?kxttyknow
Saat daha 10.23 anlatabiliyor muyum?kxttyknow
10.23, hatta 24 oldusquxrrelx
Sakin olsana biraz yakxttyknow
Yeteri kadar sakinim ben
Şimdi rahat bırak benikxttyknow
Uyumam gereken bir konu varsquxrrelx
Aman ya,***
Buna da görüldü atıp telefonu komidine bırakıp başını yumuşacık olan yastığa koymuştu yine.
Uyku ile başa çıkmaya çalışan göz kapaklarına yardım etmeyerek gözlerini kapattı. Önünde duran yastığa dolamıştı kollarını da.
Rahat bir pozisyon aldıktan sonra uyku yavaşça ele geçirmişti Minho'yu.
*
Yanağında oluşan ıslaklık ile kıpırdandı. Uyumaya devam edecek iken yanağında tekrar bir ıslaklık hissetti.
Huysuzca kıpırdanıp nefesini dışarı verdi ve yavaşça gözlerini araladı.
Gözleri, kahverengi ve yeşilli tüyleri görünce rahatlama hissi doluştu içine.
Üzerindeki kediye sarılıp uyumaya devam etmeye çalışmıştı. Ancak yüzündeki ıslaklık artınca gözlerini açmak zorunda kaldı.
Kendisine bakan yeşil gözler ile dudakları kıvrıldı. Üzerindeki kediyi alıp yan taraftaki boşluğa bıraktı.
Yüzünü sıvazlayıp yattığı yerden doğruldu.
Odasının içindeki banyoya girip elini yüzünü yıkadı. Uykusunun çekip gittiğini hissediyordu.
Banyodan çıkmış ardından odasını da terk etmişti.
Merdivenlerden indikten sonra mutfağa girmiş ve hızlıca kahvaltısını yapmıştı.
Yerde duran mama kabını da doldurmuştu ardından. Merdivenlerden inen Dori'yi görünce dudakları kıvrılmıştı istemsizce.
Dori'yi ardında bırakıp koltuğa oturdu.
Devrilmiş şarap şişesi ve onun peşinden giden bir kadeh vardı sehpanın üzerinde. Küllüğün içinde duran bir kaç tane sigara izmariti de bu görüntü de yer edinmişti. Eskiz defteri ise sehpanın en uç köşesinde konumlanmıştı. Defter kapağının üzerinde kırmızı şarap lekeleri görünüyordu. Hiç hatırlamak istemediği bir akşam geçirmişti. Bahsinin geçmesine bile katlanamayacağı bir akşam.
Şişeyi ve kadehi alıp çöp kutusuna atmış, sehpanın üzerini de silmişti.
Koltuğa tekrar oturmadan önce müzik sesinin evin içinde turlamasını sağlamıştı.
Yanına gelen Dori ile duvardan bakışlarını çekti.
Kulaklarına doluşan melodinin değiştiğinin farkında bile değildi.
Kucağına konumlanmış kedi ile ilgilendi biraz. Yumuşak tüylerini okşadı kedinin.
Saatin kaç olduğunu öğrenmek için duvar saatine bakmıştı. Ancak akrep ve yelkovan hareket dahi etmiyordu.
"Pili bitmiş sanırım."
Kucağındaki kediye yere bırakıp odasına çıktı.
Komidinin üzerinde duran telefonu alıp saate baktı.
16.47
Bildirim olmadığını görünce şaşırmıştı.
Yüzünde beliren sırıtış ile tekrar aşağı indi.
Bu sefer koltuğa oturmak yerine, bahçeye açılan kapının camına yaslamıştı bedenini.
Camın soğukluğu bedeninin ürpertmişti.
Oturduğu yerde ayaklarını uzatıp rahat bir pozisyon aldı.
Eğlenelim bakalım biraz
İç sesine karşı kıkırdamıştı.
_________________
*563
Bu bölüm niye bu kadar booooş. Arkadaşlar bu kurgu nereye gidiyor hiç bilmiyorum ama taslakta çok az bölüm kaldı ağlayarak bölüm yazmaya gidiyorum. Bunu şimdi yayımlamayacaktım ama biri için yayımlıyorum o da bende kalsın. Umarım beğenirsiniz, oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın <314.08.2020
ŞİMDİ OKUDUĞUN
smoke
Fanfictionsquxrrelx Artık şu lanet olası şeyi kullanmayı bırak. kxttyknow Bu seni ilgilendirmez tw/ kan, intihar, argo ve küfür, rahatsızlık verici davranışlar, sigara ve madde kullanımı [dram.] ikibinyirmi mayıs