0.6

54 6 0
                                    

Nefret ettiğim formaya bir kez daha baktım. Liseden cidden nefret ediyordum. Bu da yetmezmiş gibi sınıfta kalmıştık. Gözlerimi devirip forma ve eteği üstüme geçirdikten sonra, Gökay'ın boyadığı sarı saçlarımı taradım. Hafif bir makyaj yaptıktan sonra içinde cüzdanım ve defterin olduğu çantamı omuzuma takıp odadan çıktım. Gökay'ın odasının önünde durup kapıyı tıkladım.

"Gökay! Hadi geç kalacağız."

"Kızım boşuna bağırma, salondayım." Dediğinde söve söve aşağı inip ona baktım. Telefonuyla ilgileniyordu. Kenarda duran yastığı suratına fırlattıktan sonra kapıya doğru ilerledim. "Okula gitmek için pek bir heveslisin bakıyorum?"

Alayla güldüm. "Ya ne demezsin."

Titreyen telefonumu açtım. Gizli mesaj atmıştı.

Gizli: Bütün şehri aydınlatabilecek bir gülümsemen varken,

Gizli: Beni karanlıkta bırakman haksızlık.

Esin: Evime kamera falan mı yerleştirdin sen?

Gizli: İtiraf etmeliyim ki denemeye çalıştığım zamanlar oldu.

Gizli: Ama sonra vazgeçtim.

Gizli: Ayrıca ben sana ne diyorum sen bana ne diyorsun.

Esin: Sen cidden manyaksın he.

Gizli: Arada diyorlar öyle şeyler.

Telefonu kapattığımda arabanın önüne gelmiştik. Gökay'ın hareketlerinin fazla aceleci olduğunu fark ettim. "Hayırdır bir yere mi geç kaldın?" Beni onayladığında ona döndüm.

"Okula ne kadar erken gidersek o kadar iyi canım. Kızları kapmam lazım." Dedikten sonra arabaya binip çalıştırdı. Gökay ıslık çalarken ben de telefonumla ilgileniyordum.

Esin: Seni okulda görecek miyim?

Gizli: Gelecekteki kocanı çok mu merak ediyorsun sen?

Gizli: Kız ben seni yerim.

Esin: Boş yaptın yine.

Gizli: Tamam tamam kızma.

Gizli: Bugün okula gitmeyeceğim. Sizin okulun etrafında olacağım.

Gizli: Belki karşına çıkarım. :)

Esin: Pisliksin.

Gizli: Daha güzel şeyler de duymuştum.

(Görüldü.)

Okulun otoparkına geldiğimizde Gökay arabayı durdurdu. Derin bir nefes alıp sert yüz ifademi suratıma takınıp arabadan indim. Etrafa bir göz attığımda bir sürü yeni yüz gördüm. Hepsine sizden iğreniyorum bakışımı attıktan sonra kenarda durup bir sigara yaktım. Gökay yanıma gelirken cebindeki paketten bir dal çıkartıp dudaklarının arasına koydu. Çakmağımı uzatırken, sigarasını yakıp kendi cebine attı. Gözlerimi devirdim.

"Bence senin anonim bizim okulda. Başka okuldayım diye seni kekliyor. Etrafına dikkatli bak." Dediğinde onu onayladım. Duyduğuma göre bir sürü nakil öğrenci gelmişti. Onlardan biri olabilirdi belki. Sigarayı dudaklarımın arasına koyup cebimden telefonu çıkardım.

Esin: Bir sürü nakil öğrenci var.

Esin: Gelenlerden biri de sensin değil mi?

Gizli: Eyvah yakalandık.

Gizli: Okullarımız yakın evet,

Gizli: Ama her saat seni görememek

Gizli: Kalan son senemizi beraber geçirelim.

Gizli: Nakil aldım bende.

Gizli: Çok iyi yapmışım değil mi?

Esin: Ya ya ne demezsin.

Esin: Gerizekalı.

Esin: Şu an otoparkta mısın peki?

Gizli: Forma yakışmış. ;)

Esin: Aynısını senin için de söylemek isterdim ama,

Esin: Karşıma çıkmayan bir korkaksın sonuçta.

Gizli: Şu zamana kadar bana ısın diye başka numaradan yazıp, konuşmalarımızda hiç ciddi olmadım. Başka türlü yanına kimseyi yaklaştırmıyordun çünkü.

Gizli: Bana alışman kolaylaşsın diye seninle hep dalga geçer gibi konuştum,

Gizli: Karşına çıktığımda bana arkanı dönme diye.

Gizli: Beni karanlıkta bırakma diye.

Gizli: O yüzden rus kızı,

Gizli: Burada korkak tek bir kişi var.

Gizli: O da sensin.

Gizli: Kendini bana alıştırmaktan korkuyorsun, belki de sevmekten.

Gizli: Bunları kabul etmemen senin zararına olur. Sen ne kadar çabuk kabul edersen, benim karşına çıkmam o kadar kısa sürer.

Gizli: Sigaram bitmek üzere, gidin artık.

Gizli: Ders başlamak üzere.

Şurimşine | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin