Gizli: 1 hafta kaldı.
Gizli: Nasıl hissediyorsun?
Esin: Doğruyu söylemek gerekirse biraz heyecanlıyım.
Esin: Manga konseri sonuçta,
Esin: Heyecanlı olmam normal.
Gizli: E beni göreceksin?
Esin: O da olabilir tabii.
Gözlerimi devirip telefonu şarja taktım. Gökay bugün evde değildi. 4 gün önce kendine birini bulmuştu, ve bugünü ona ayırmıştı. Suratımı buruşturdum. Satış koymuştu yine. Telefonumu elime alıp instagrama fotoğraf koydum.
esinkuznetsov: 🍃gokaybilgeee ve diğerleri bu gönderiyi beğendi.
gokaybilgeee: Gözümüz güzel gördü.
esin kuznetsov: Her zaman görüyor zaten.
behramalademirr bu gönderiyi beğendi.
Kaşlarımı çattım. Kimdi ki bu? Profiline girdiğimde arkadan çekilmiş bir fotoğraf olduğunu gördüm. Hesabı gizliydi. Fazla üstünde durmadan telefonu yerine geri bırakıp mutfağa kahve yapmaya gittim.
Geri geldiğimde telefonum sürekli titriyordu. Gözlerimi devirip mesajı açtım.
Gizli: O nasıl bir fotoğraftır öyle?
Gizli: O bakışlar...
Gizli: Bir insan bu kadar güzel olmamalı.
Esin: Ne saçmalıyorsun sen yine?
Gizli: Geldi gönlümün efendisi.
Gizli: Bastığı yeri titretiyor yiğidim.
Esin: Anlaşılan birilerinin canı sıkılmış.
Gizli: Ne yalan söyleyeyim, seni görememenin üzüntüsü var içimde rus kızı.
Esin: Yaaa öyle mi?
Esin: Ben hiç özlememişim nedense.
Gizli: Yakında o konuyu da hallederiz güzelim.
Gözlerimi devirip telefonu kapattım ve kahvemi yudumlamaya başladım. İçim içime sığmıyordu, bir hafta sonra onu görecektim. Ama içimden bir ses bu işin sonu iyi bitmeyecek diyordu. Omuz silktim. Her şey olması gerektiği gibi ilerleyecekti.
Kahveyi kenara bırakıp yatağa uzandım. Biraz tavanı izledikten sonra gözlerimi kapatıp uyku pozisyonumu aldım. Biraz uyusam iyi olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şurimşine | Yarı Texting
Teen FictionGizli: Bütün şehri aydınlatabilecek bir gülüşün varken Gizli: Beni karanlıkta bırakman haksızlık