Herkes az önceki olayın şokunu yeni atlatmıştı ki büyük bir gürültüyle sol motora çarpan yıldırımın dehşet verici görüntüsüyle neye uğradığını şaşırdı. Saniyeler içinde motor alev alev yanmaya başladı. Çıkan ses kulakları yırtarcasına haykırıyordu gök yüzünde. Chris yapacak pekte bir şeyin olmadığını anladığında oluşan kaosu anlamsızca izliyordu . Uçak aniden sola doğru yatmaya başladı hosteslerin az önce yerine koyduğu valizler her yere saçılıyordu. Tam bir cehennemdi . Kemerini takmaya fırsat bulamayan bir hostes bir anda havada savrularak başını feci bir şekilde metal yemek servisinin köşesine çarptı ve kanlar içinde yere yığıldı . O an hiç kimse ona yardım edecek durumda değildi . Her şey havada uçuyor Kaptan sürekli sakin olunmasını söylüyordu. Motor hızla alev alırken , Kopan parçalar uçağın kuyruk kısmında derin yarıklar açmıştı derken yarık bir anda büyüyüp önüne gelen her şeyi yutan bir kara deliğe dönüştü. Uçak hızla irtifa kaybediyor kaptan can havliyle uçağı havada tutmaya çalışıyordu . Uçak havada döndükçe ortalık savaş alanından farksızdı. kuyruk kısmındaki koltuklar rüzgarın emiş gücüne daha fazla dayanamayıp birer birer kopup üstündeki yolcularla beraber çığlıklarla karanlığa doğru kayıp gidiyordu .Cehennemin ortasında kalan Chris , Bella’yı sakinleştirmeye çalışsa da olanlar onu da paniğe sürüklemişti. Ölümün kokusunu hissetmeye başlayınca dua etmekten başka çaresinin kalmadığını anladı. Sarsıntıyla beraber başını fena şekilde vuran Bella çoktan bayılmıştı .’’Hayır tanrım şimdi değil hayır ! Şimdi ölemem çok erken , yeni bir hayat istemiştim sadece .’’ Gözlerinden akan yaşlarla ölümü bekliyordu. Saniyeler içinde okyanus yüzeyi çok net görünmeye başladı. Kuyruk kısmından kocaman bir parça koparak karanlığa karıştı.Arka taraftaki yolcular birer birer rüzgarın şiddetine dayanamayıp karanlığa ölüm atlayışı yapıyordu. Uçak havada iki parçaya bölünmüştü . Kuyruk kısmını kaybeden uçak,saniyeler içerisinde okyanus yüzeyine inanılmaz bir çarpışmayla , burun kısmından batmaya başladı .’’Suyun çarpma şiddetiyle kendine gelen Chris bir anda boğazına kadar suyla buldu kendini .Pencereler şiddetle patlıyordu. ‘’ Üzerindeki kafası yarılmış insan cesedini fark etti . Tüm kuvvetini toplayan Chris cesedi üzerinden attığında Bella’nın hala baygın olduğunu gördü.’’ Uyan Bella , Uyan !’’ yüzüne sertçe bir tokat atsa da kadın ölü gibi hareketsizdi. Elini kadının şah damarına koydu ve nabzının attığını fark edince derin bir oh çekti en azından hala şansları vardı .Hemen kendi kemerini ve Bella’nın kemerini çözdü. Kafasını kaldırıp etrafına baktığında suyun içinde kanlar içinde yüzen insan cesetleriyle karşılaştı. Kemerini takmasını ikaz eden hosteste göğsüne saplanan metal parça ile suyun içinde yüzüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
''KAÇIŞ''
AksiyonDüşen uçak sadece bir başlangıçtı . Peki ya cennetin içinde cehennemi yaşamak .