Part 2. - I. Staré časy

791 51 2
                                    

Je to již 5 let, co jsem Daichiho spatřil naposledy.
Mnoho věcí se za tu dobu nezměnilo, avšak určitá skupina lidí se opakovaně pokouší o státní převrat, o svržení královského řádu. Jsou to velice zkušení, nadaní a nebezpeční válečníci a tak se doposud nikomu nepodařilo je zajmout.

Jako nový generál mám především na starosti strategické plány. Mám i nějaké záložní v případě, že by ona skupina zaútočila na toto místo, jež mám na starosti, pod vlastní ochranou.

Najal jsem nové služebnictvo, včetně komorníka, který je momentálně mou nejbližší osobou a zároveň tím jediným, kdo si mě rád vyslechne.

Chybí mi ty dny, kdy jsem mohl pokojně, ničím nerušen relaxovat či se vydat do blízkého lesa, abych si trochu vyčistil mysl, kdykoliv se mi zachtělo.
Mít důležité postavení sebou přináší i mnohá omezení.

Chybí mi. Chybí mi jeho sarkastické poznámky, hlasitý smích i jeho nepatřičné chování. Dokonce mi chybí i občasné hádky, jež jsem s ním míval.
Jeho přítomnost mi schází tak velmi, že jej nelze ani slovy popsat.

Vím, že je uvězněn jen a pouze kvůli mně. Kvůli mé hlouposti, kvůli tomu, že jsem nebyl schopen se v osudnou chvíli ovládnout.
Ovšem, vím i to, že již brzy ho z toho hrozného místa, v sídle rodu Sirzechs, vysvobodím. Ať to stojí, co to stojí.



My Lord (YAOI) ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat