Taehyung's Pov~
گردن سفید و کشیده اش رو گاز گرفتم و با ناله ی بلندی که از بین لبای پف کردش فرار کرد آخرین ضربه رو زدم و داخل کاندوم خالی شدم.اون خیلی قبل تر از من ارضا شده بود،پس نگرانی برای درد کشیدنش نداشتم.
اون لحظه حتی برای اینکه خودمو از روش بلند کنم هم جونی نداشتم،هر دو به سختی نفس نفس میزدیم و بخاطر فعالیت چند دقیقه ی پیش خسته بودیم.
همونطور که داخلش بودم مچ دستم دیگه تحمل وزنم رو نداشت، لرزید و روی بدن داغش افتادم.اما قبل اینکه حتی بتونم به خودم بیام با یک ضربه ی محکم منو از خودش دور کرد و روی تخت درست کنارش افتادم."لعنت بهت!خفم کردی،فکر کردی خیلی سبکی؟"
مثل همیشه بعد از یه رابطه غرغر کردنش رو شروع کرد.ولی من اونقدر حالم خوب بود که به غرغرهاش اهمیت ندم.کمی بدنش رو بررسی کردم و با حس یه کمبودی که بدجور تو چشم میزد اخم کردم."حیف نمیشه مارکت کنم..."
انگشتمو از گردنش تا روی قفسه سینه و بعد از اون تا نافش کشیدم،رد انگشتمو دنبال کرد.
"جاشون خیلی خالیه..."چشمی چرخوند و متقابلا دستشو روی بدنم کشید،انگار میخواست کارمو جبران کنه.اما وقتی دستش به پایین ترین نقطه رسید و متوقف نشد اخمی کردم.
"چیکار می..."با رفتن دسش به سمت باسنم فوری خودمو عقب کشیدم.
"عضو منم جاش اونجا خالیه..."
با نیشخند حرفشو زد.انتظار اینکار رو ازش نداشتم،واقعا چه بلایی سر اون جونگکوک خجالتی من اومده؟"من مطمئنم تو تقلب میکنی،نمیشه که سه بار پشت سرهم شیر بیاری.سوراخم متلاشی شده دیگه باتم نمیمونم بعدی نوبت توعه."
دوباره رفت سر خونه ی اول،غرغر کردن.منم برگشتم به حالت اولم،نیشخندی زدم دوباره خودم رو به سمتش کشیدم و تا جایی که میشد بهش نزدیک شدم،با پررویی تو چشمام زل زد،نگاهمو از چشمای مثل شبش گرفتم،خم شدم بوسه ی خیسی روی لبای سرخش زدم و داخل گردنش زمزمه کردم."یادت رفته خودت این کار رو قبول کردی؟پس زیرش نزن بد بوی!"
همونطور که دوباره باهم بوسه ی خیسی رو شروع کرده بودیم و سر تسلط روی بوسه دعوا داشتیم.دستم رو به سمت سوراخ خیس و متورش بردم تا اگه شانس بیارم برای راند دوم تحریکش کنم.اما قبل اینکه بتونم وارد عمل بشم انگار که قصدم رو فهمیده باشه سرشو عقب برد، دستم رو کنار زد و از روی تخت بلند شد."آه لعنت..."
با تعجب بهش نگاه کردم که چطور دستشو به سمت سوراخش میبرد."فاک یو کیم تهیونگ...اون کاندوم لعنتی سوراخ بود؟"
به کاندومی که هنوز روی دیکم کشیده شده بود نگاه کردم.هنوز کمی سفید رنگ بود و نمیشد متوجه چیزی شد."میدونی چقدر خطرناکه؟چند بار گفتم قبل استفاده توشون فوت کن ها؟"
چشم غره ای بهم رفت،نمیتونستم بهش بگم موقع کردنش اونقدر هول هستم که به فوت کردن کاندوم نمیرسم.
ESTÁS LEYENDO
•Complete~Behind The Mask || Fratello S2
Fanfic•••Fratello Season 2••• ...Complete... ▪︎خلاصه: کیم تهیونگ و دوست پسرش جئون جونگکوک چهار ساله که با هم رابطه دارن. زمانی که تهیونگ فکر میکنه زندگیش بهتر از این نمیشه سرنوشت کثیف ترین چهرش رو بهش نشون میده. چی میشه اگه دوست پسرش اونی نباشه که فکرش رو...