Part-6

827 52 0
                                    

Yiboသတိရလာ​ေတာ့ သူနဲ႔မ်က္​​ေစာင္​းထုိးတြင္​ထုိင္​​ေန​ေသာ လူႏွစ္​​ေယာက္​ ထုိႏွစ္​္​​ေယာက္​ထဲမွ တစ္​​ေယာက္​က Yiboကုိမဲ့ျပဳံးျပဳံးျပရင္​း...
"ဘယ္​လုိလဲ.. လူယုတ္​မာႀကီး..ခင္​ဗ်ားသတိရလာပီလား"
"Zhan Zhan အဲ့လုိမ​ေျပာရဘူး​ေလး..."
​ျမင္​ျမင္​ခ်င္​း​ေစာက္​နဲ႔ထြင္​း​ေနတဲ့Zhan Zhanကုိဝမ္​နင္​း ဟန္​႔တား လုိက္​ရသည္​
ဟြန္​း..လူႀကီးကလည္​း ဘာသိလုိ႔လဲ သူကလူယုတ္​မာဗ်.."
Yibo ​သတိရခါစမုိ႔ ခုနကသတိ မထားမိ​ေပမဲ့ ခုမွ​ေသခ်ာၾကည္​့မိ​ေတာ့ ဟုိအ႐ူး​ေကာင္​...
"Aww ..အ႐ူး​ေကာင္​ မင္​းကုိငါက ဘယ္​သူမ်ားလည္​းမွတ္​​ေနတာ.."
"အား..ကြၽတ္​...ကြၽတ္​.."
Yiboထ ထုိင္​ရင္​း​ေျပာလုိက္​သည္​
"ဒီမွာ လူယုတ္​မာႀကီး ကြၽန္​​ေတာ္​ကမ႐ူးဘူးဗ် ခင္​ဗ်ားကသာ ႐ူး​​ေနတာ.."
"ဟား ..ဟာ...ဟား.."
" အ႐ူးက​ေတာ့ ကုိယ္​့ကုိကုိယ္​ ႐ူး​​ေန ပါတယ္​လုိ႔​ေျပာမလားကြ အ႐ူး​ေကာင္​ရ.."
"လူယုတ္​မာႀကီး..ခင္​ဗ်ားႀကီးလြန္​လာပီ​ေနာ္​..."
"လြန္​လာ​ေတာ့ မင္​းကဘာလုပ္​ခ်င္​လုိ႔လဲ..က​ေလးမသာ​ေလးရဲ႕...."
"လူယုတ္​မာႀကီး ကြၽန္​​ေတာ္​့ကုိ က​ေလးမသာလုိ႔​မ​ေခၚနဲ႔..."
"​ေခၚ​ေတာ့ ဘာျဖစ္​လဲကြာ..."
"က​ေလးမသာ..."
"က​ေလးမသာ..."
"က​ေလးမသာ.."
​"​​ကဲဟာ​...​ေခၚခ်င္​အုံး...(ခြပ္​ ).."
Yibo​ေသြးထြက္​သြား​ေသာ ႏူတ္​ခမ္​းကုိလက္​ႏွင္​့ကုိင္​ကာ..
"မင္​းဒါ ..ဘာလုပ္​လုိက္​တာလဲ.." "ထုိးလုိက္​တာ​ေလ ခင္​ဗ်ားႀကီးမျမင္​ ဘူးလား..."
ဝမ္​နင္​းခုမွ Zhan Zhanကုိအတင္​းဝင္​တားရ​ေတာ့သည္​...
"ဟာ..Zhan Zhan ခုမွ သတိရ လာတဲ့လူ ကုိဘယ္​လုိလုပ္​လုိက္​ရတာလဲ"
"အီး..ဟီး..ဟီး..ျဗဲ.."
"လူႀကီးကလည္​းZhan Zhan ဘာလုပ္​လုိ႔ဆူ​ေနတာလဲ..."
"ဟုိလူယုတ္​မာ​ေျပာ​ေနတာၾက မျမင္​ဘူးလား.."
Yiboသူမတရား..ခံရသလုိႏွင္​့ ငုိယုိကာ​ေျပာ​ေန​ေသာအ႐ူး​ေကာင္​ကုိ မ​ေက်နပ္​ခ်င္​...

"ဒါနဲ႔ပဲ..မင္​းကငါ့ကုိ လက္​သီးနဲ႔ထုိးတယ္​​ေပါ့​ေလ.."
"ကြၽန္​​ေတာ့ကုိ က​ေလးမသာလုိ႔​ေခၚလုိ႔ထုိးတယ္​ဗ်ာ..."
"ဘာလဲ ခင္​ဗ်ား..ကမ​ေက်နပ္​ဘူးလား.."
"မင္​...."
"ခင္​ဗ်ား.. "
​ ​ ဝမ္​နင္​းသူ႔​ေ႐ွ႕တြင္​ ​​ေခြးနဲ႔​​ေၾကာင္​ လုိမပီးႏုိင္​မစီးႏုိင္​ကုိက္​​ေနတဲ့ ႏွစ္​​​ေယာက္ကုိၾကည္​့ရင္​း ​ေသြးမ်ားပင္​​ေစာင္​့တက္​ခ်င္​သြားသည္​..
"ကဲ..​ေတာ္​ၾကပါ​ေတာ့ဗ်ာ...​​ေတာ္​ၾကပါ​ေတာ့.."
"ၾကားထဲက ဒီငမုိက္​သား..ကြၽန္​​ေတာ္​မ်ိဳးကပဲ​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​ .."
" ႐ွစ္​ႀကီးလဲခုိးပါတယ္​ ....​ေတာ္​ၾကာပါ​ေတာ့..."
ဝမ္​နင္​း​ေတာင္​းပန္​​ေတာ့မွ ​ေခြးနဲ႔​ေၾကာင္​လုိကုိက္​​ေနတဲ့ ႏွစ္​​ေယာက္သား
​ ၿငိမ္​ၾကသြား​ေလသည္​...
" ဟူး ..."
ဝမ္​နင္​လည္​းခုမွ အပူလုံးႀကီးက်သြား​ေလသည္​..
"ကဲ..ခင္​ဗ်ားလည္​းသတိရလာပီ ျပသာနာလည္​းပီးပီဆုိ​ေတာ့ .."
"ခန​ေန မုိးလင္​းတာနဲ႔ကြၽန္​​ေတာ္​တုိ႔ ခရီးဆက္​​ေတာ့မယ္​ "
Yibo ထုိလူ​က ခရီးဆက္​ၾကမယ္​​ေျပာမွ သူတစ္​ခုကုိသြား သတိရ မိ​ေလသည္​..
"ခင္​ဗ်ားတုိ႔ကဘယ္​ကုိခရီး ဆက္​ၾကမွာလဲဗ်..."
"ကြၽန္​​ေတာ္​တုိ႔က ဒီ​ေတာအုပ္​ရဲ႕တစ္​ဖက္​ ကမ္​းမွာ ႐ွိတယ့္​ သူဖုန္​းစား ရြာကုိသြား မွာ​ေလ.."
"ဒါနဲ႔ ခုနကြၽန္​​ေတာ္​​ေမ့​ေနတုန္​းက ခင္​ဗ်ားကူညီ​ေပးခဲ့တာလား.."
"ဟုတ္​တယ္​​ေလ ကြၽန္​​ေတာ္​ကူညီ​ေပးခဲ့တာ .."
"ဒါဆုိ ကြၽန္​​ေတာ္​့ကုိ တစ္​ခု​ေလာက္​ထပ္​ကူညီ​ေပးပါလားဗ်ာ..." "ဘာကူညီ​ေပးရမွာလဲဗ်.."
Yibo ဟုိဘက္​က ​တ​ေခါ​ေခါနဲ႔ အိပ္​​ေပ်ာ္​​ေန​တဲ့ က​တ္​ကတ္​လန္​​ေလးကုိတစ္​ခ်က္​ၾကည္​့ရင္​း....
" ဒီလုိဗ်......"

ခ်စ္​ျခင္​းအျပဳိင္​    (Complete)Where stories live. Discover now