ေဒါက္...ေဒါက္..ေဒါက္..
"ဘယ္သူလဲ..."
"ယာယာ ပါ႐ွင့္...ဝမ္ဘုိးဘုိး.."
"ဝင္ခဲ့......"
ယာယာ အခန္းထဲမဝင္ရဲပါ...ဝမ္ဘုိးဘုိးဆီေျပာရမဲ့ သတင္းဆုိးကုိ သူမေျပာဖုိ႔ သတၱိမ႐ွိ....
"ဝမ္ဘုိးဘုိး...ကြၽန္မ Bossရဲ႕ ...သတင္းကုိရပါပီ..."
ဝမ္ဘုိးဘုိး ယာယာေျပာတာကုိ မ်က္ေတာင္တစ္ခ်က္္မခတ္ပဲ ေသခ်ာစုိက္ၾကည့္
ေနသည္
ယာယာ ဝမ္ဘုိးဘုိး ရဲ႕ေဒါသမာန္ျပည့္ေနတဲ့ အၾကည့္ဆူးဆူး ေတြကုိ ၾကာၾကာရင္မဆုိင္ရဲေတာ့ ေခါင္းႀကီးကုိ ေအာက္သာ အတင္းငုံ႔ကာေျပာေနရသည္...
"ဝမ္ဘုိးဘုိး...ကြၽန္မရထားတဲ့ သတင္းအရ Boss....Bossရဲ႕...ကားက..ေခ်ာက္ထဲမွာ.............."
"အား........ခြမ္း..."
ယာယာ....ေျပာတာစကားပင္မဆုံးေသး.... ဝမ္ဘုိးဘုိး သူ႔ေဘးနားတြင္႐ွိေနေသာ အရက္ပုလင္းနဲ႔ နံရံကုိပစ္ ခဲြလုိက္ေလသည္..
ယာယာ ခုခ်ိန္မွာ ဒူးတုန္ေန႐ုံက လဲြလုိ႔ဘာမွ မတတ္ႏုိင္ပါ..
"ငါသိၿပီးၿပီ.....ယာယာ...ငါအားလုံးသိပီးသြားပီ......"
"ငါ့ ေျမးကုိ ခုလုိျဖစ္ေအာင္လုပ္တဲ့ သူ ဘယ္သူဆုိတာလဲ ငါသိပီးသြားပီ .."
"အဟင္း..ဟင္း.."
ဝမ္ဘုိးဘုိ ႏူတ္ခမ္းတစ္ခ်က္တြန္႔ကာ ရယ္လုိက္ရင္း ....
"ယာ..ယာ..နင္သိလား..."
"ငါ့ေျမးကုိ နာက်င္ေအာင္လုပ္တဲ့ ဘယ္သူမဆုိ ......ငါ့က အသက္႐ွင္ ခြင့္ေပးမယ္လုိ႔ နင္ထင္ေနလား..."
ယာယာ ...ခုမွ ေၾကာက္ဒူးတုန္ေန႐ုံမက တစ္ကုိယ္လုံးတစ္စက္ စက္ပင္တုန္ယင္လာသည္...
"ကဲ....ကဲ...ကုိယ့္လူတုိ႔ ထၾကေတာ့ေလ ....ေနေတာင္ အေတာ္ျမင့္ေနပီဗ်...."
ဝမ္နင္း...ေနဖင္ထုိးတဲ့ထိ တ႐ုတ္ေသ တ႐ုတ္ေမာ ..အိပ္ေနၾကတဲ့ ႏွစ္ေယာက္ကုိ အတင္းေအာ္ႏုိးေနရသည္....
Yiboလည္း...ဝမ္နင္းႏုိးကာမွ ႏုိးလာေတာ့သည္..
"ေနဖင္မထုိးပါဘူး...အစ္ကုိဝမ္နင္းရာ...ခုမွ အေစာႀကီး ႐ွိပါေသးတယ္ဗ်..."
"ဟ...မင္းက...ဘယ္ဘုံက လာလုိ႔ ခုခ်ိန္ေစာတယ္လုိ႔ေျပာေနရတာတုန္း...."
"ဒီအခ်ိန္ဆုိတာ ငါတုိ႔ရြာ မွာ ကေလး.ကအစ ေခြးပါမက်န္...အလုပ္ေတြ လုပ္ေနၾကတဲ့အခ်ိန္ကြ...."
Yibo အိပ္ေရးမဝတာကုိ ခံႏုိင္သည္ ဝမ္နင္းရဲ႕ နာပူးသံကုိေတာ့မခံႏုိင္......
"အာ...အစ္ကုိဝမ္နင္းရာ မနက္မုိးလင္း႐ုံ ႐ွိေသးတယ္ ထုိင္ပီး...ပြစိပြစိ ေျပာေနတာ မိန္းမႀကီး ၾကေနတာပဲ....."
ဝမ္နင္း Yiboေျပာတာကုိ သေဘာက်သလုိ တဟား..ဟား....ေအာ္ရယ္ လုိက္သည္...
"အာ.....ဘာေတြလဲ...သူမ်ားအိပ္ေနတာကုိ ေအာ္ဟစ္ေနၾကတယ္ အလုိက္ကန္းဆုိးေလးလဲ သိၾကပါအုံး....."
Zhan Zhan အိပ္ခ်င္မူးတူးနဲ႔ ထလုိင္ရင္းေျပာလုိက္ေလသည္
ဝမ္နင္း Zhan Zhanရဲ႕ ရစ္ပုံရစ္နည္းကုိ သိတာေၾကာင့္...
"ကဲ အေမာင္Yibo မင္းဟာေလး ကုိမင္းပဲ ၾကည့္ေျပာလုိက္ေတာ့ ..ငါမင္းတုိ႔ေတြ စားဖုိ့္ေသာက္ဖုိ႔...သြားလုပ္လုိက္အုံးမယ္......"
Yibo....ဝမ္နင္းက မင္းဟာေလးဆုိတဲ့စကား ကုိၾကားပီး ျပဳံးၿဖီးေနလုိက္တာ ဝမ္နင္းကုိ ေခါင္းၿငိမ့္ျပဖုိ႔ေတာင္ သတိမရ....."
ဝမ္နင္းကေတာ့ Wangေတာ္ေတာ္ျဖစ္ကုိ ၾကည့္ရင္းေစာင့္ေစာင့္နဲ႔ထြက္သြားေလေတာ့သည္...
Yibo အိပ္ေရးမဝလုိ႔ဆူပုတ္ ေနတဲ့ Zhan Zhanေလးျပဳံးၿပီး ၾကည္ေနမိသည္..
Zhan Zhanသူ႔ကုိ Yiboက မ်က္ ေတာင္တစ္ခ်က္မခတ္ပဲနဲ႔ စုိက္ၾကည့္ေနေတာ့ က်က္သိမ္းေတြ ေတာင္ဖ်န္းခနဲ ထသြား မိသည္...
"ဒီမွာ....Yiboဆုိတဲ့..လူႀကီး..ကြၽန္ေတာ့္ကုိ ဘာလုံအဲ့လုိႀကီး စုိက္ၾကည့္ေနရတာလဲဗ်....."
Yibo ခုထိမ်က္ေတာင္တစ္ခ်က္မခတ္ေသး.....
"ဟိတ္လူႀကီး...ခင္ဗ်ားေျပာေနတာ မၾကားဘူးလား..နားကန္းေနတာလား..."
Yibo... Zhan Zhanသူ႔ကုိ ဆဲေန တယ္ လုိ္မထင္ ပန္းေတြ နဲ႔ေပါက္ေနတယ္လုိ႔...ထင္ေနသည္အလား.....ျပဳံးေနတာ ပါးစပ္ပင္မစိ......
"အာ.....ဒီလူ Zhan Zhanအေၾကာင္းမသိ ဘူးထင္တယ္...."
Zhan Zhan သူ႔ေဘးနားမွာ႐ွိတဲ့ ေခါင္းအုံးကုိ ဆဲြယူပီး Yiboမ်က္ ႏွာကုိ တည္ပီး ပစ္လုိက္သည္
"ဝွီး........(ခြပ္) ..."
"အ...."
Yibo မ်က္ႏွာတည္ တည့္ကုိ ေခါင္းအုံးထိသြားေတာ့ မနာေပမဲ့ ေမလဲ့ခ်င္ေယာင္ေဆာင္ ေနလုိက္သည္
Zhan Zhanခုမွ ေမ့လဲသြားတဲ့ Yiboနားကုိ သြားရင္း မ်က္ရည္ေလး ကလယ္ကလယ္နဲ႔ ဘာလုပ္လုိ႔ဘာကုိင္ ရမွန္းမသိ...."
"Yi.....Yibo...ထပါအုံး...."
"Zhan Zhan ေတာင္းပန္ပါတယ္ေနာ္..."
Zhan Zhanလူပ္ႏုိး ေနေပမဲ့ Yiboက လူပ္မလာေတာ့...
"အီး..ဟီး...ဟီး..ျဗဲ....."
"ဟီး...ဟီး...."
"Yiboေရ ...ထပါအုံးလုိ႔.."
"Zhan Zhan ကုိမထားခဲ့နဲ႔ေလ..."
"Yibo....အီး..ဟးီ..ဟီး.....ဟီး.."
ဝမ္နင္း Yiboတုိ႔စားဖုိ႔ မနက္စာလုပ္ေနးတုန္း ငုိသံၾကားလုိ႔ေျပးၾကည့္ေတာ့...Zhan Zhanက လဲေနတဲ့ Yibo ကုိ ဖက္ထားရင္ ေအာ္ႀကီး ဟစ္က်ယ္နဲ႔ ငုိယုိေနေလရဲ႕...
"Zhan ...Zhan...ဘာျဖစ္..ၾက...."
ဝမ္နင္း...အလန္႔တၾကားနဲ႔ Zhan Zhanကုိ ေမးမလုိ႔ ႐ွိေသးတယ္....
အေသေကာင္Yiboက Zhan Zhan မသိေအာင္ သူ႔ကုိ မ်က္စိတစ္ဖက္ မွိတ္ျပေနေလရဲ႕......
ဝမ္နင္း ခုမွ ကုိယ့္နဖူးကုိယ္ျပန္ ႐ုိက္ရင္း....."ေတာ္ေတာ္ ေစာက္မွတ္မ႐ွိတဲ့ငါ....ငါ့မွာေတာ့ ဒင္းတုိ့္ေတြ တစ္ခုခုျဖစ္ပီလား ဆုိပီးေတာ့ ေျပးလာလုိက္ရတာ ဒီၾကေတာ့ ဒင္းတုိ႔က.......+......+.....++++ဝမ္နင္း ဆဲဆုိပီး ျပန္ထြက္ေတာ့သြားသည္..."
"အီး...ဟီး..ဟီး...."
"Yibo...ေရ..Zhan Zhanကုိ ထၾကည့္ပါအုံးလုိ႔..."
"Zhan Zhanကုိမထား ခဲ့ပါနဲ႔..."
"အီး...ဟီး...."
"ကုိယ္မင္းကုိ..မထားခဲ့ပါဘူး..Zhan Zhanေလးရဲ႕..."
Zhan Zhanငုိေနရင္း အသံၾကားလုိ႔ ၾကည့္လုိက္ေတာ့....
သူ႔ကုိျပဳံးျပဳံး ႀကီးနဲ႔ ၾကည့္ေနတဲ့Yiboရယ္ပါ...
"အီး..ဟီး..ဟီး..."
"ခင္ဗ်ားႀကီးမေကာင္းဘူး....Zhan Zhanကေတာ့ ခင္ဗ်ားေသပီထင္လုိ႔ ငုိလုိက္ရတာ.."
"ခင္ဗ်ားကုိ .
.....ခင္ဗ်ားကုိ...မေက်နပ္ဘူး...."
Zhan Zhan Yiboရဲ႕ ရင္ဘတ္ကုိ တဗုံးဗုံး ထု႐ုိက္ရင္းနဲ႔ ေျပာေလသည္
"အား...ဟ...ဟ.."
"ေျဖးေျဖးထုပါ Zhan Zhanေလးရယ္ ခုနကတကယ္မေသပဲ ခုမွတကယ္ေသသြားအုံးမယ္....."
Zhan Zhan အကဲပုိပီးေျပာေနတဲ့ Yiboကုိ မ်က္ေစာင္းတစ္ခ်က္ထုိးရင္း...
"ဟြန္း....ခုမွ လာျပီးနာျပမေနနဲ႔... အျမင္ကုိကတ္တယ္..."
"ဟား...ဟား...ဟာ.."
"အဲ့ဒီအျမင္ကတ္တာေလးကုိပဲ.... ခုနကအရမ္းစိတ္ပူေနတာမလား..."
"ဟြန္း...ဘယ္မွာစိတ္ပူေနလုိ႔လဲ..."
"ဒါဆုိခုနက...မေသပါနဲ႔ ဆုိပီးငုိေနတာ ဘယ္သူလဲ..."
"အာ...အဲ့တာ ခင္ဗ်ားေသလုိ႔ငုိေနတာမွ မဟုတ္တာ....."
"တကယ္လုိ ခင္ဗ်ားေသပီး သရဲျဖစ္သြားရင္ Zhan Zhanကုိ သရဲလာေျခာက္ေနမွာစုိးလုိ႔ပါေနာ္....."
"ဟား...ဟား...ဟာ.."
"လိမ္တယ္ေပါ့ေလ....."
"ဘယ္မွာလိမ္ေနလုိ႔လဲ....."
Yibo ႐ွက္ရမ္းရမ္းေနတဲ့ Zhan Zhanမ်က္ႏွာကုိ စုိက္ၾကည့္ေတာ့ Zhan Zhanေခါင္းႀကီးငုံပီး ေအာက္သာစုိက္ၾကည့္ေနမိသည္......
"ဒါဆုိဘာလုိ႔ ေခါင္းႀကီးငုံေနရတာလဲ... "
"ဘယ္မွာ ငုံေနလုိ႔လဲ.."
Yibo ေျဗာင္လိမ္ေနတဲ့ Zhan Zhan ကုိၾကည့္ရင္း အသည္းေတြတယားယား ျဖစ္လာသည္...
"အား...ဟား..ဟား.."
"ခင္ဗ်ားႀကီး...ဘာလုပ္တာလဲ..."
"ကုိယ္ဘာလုပ္ေနလုိ႔လဲ....."
"ဘာလုိ႔အဲ့နားကုိ လာလုပ္တာလဲ... "
"ဒါဆုိဘယ္နားကုိ လုပ္ရမွာလဲ...."
"ခင္ဗ်ားေနာ္....."
"အား...ဟား...ဟား.."
"အဲ့နားကုိ မလုပ္ပါနဲ႔ဆုိ..."
"ဒါဆုိ ကုိယ္တျခားေနရာကုိ ေျပာင္းလုပ္မယ္ေလ..."
"အား..ဟာ..ဟာ.."
"ခင္ဗ်ားႀကီးေနာ္ ...အရမ္းလြန္လာပီ...မလုပ္ပါနဲ႔ေတာ့ဆုိ..(😁😁ဘာမွမဟုတ္ဘူး ေနာ္ကလိထုိးေနၾကတာ)
Yiboတုိ႔အတြက္ မနက္စာလာပုိ႔တဲ့ ဝမ္နင္းကေတာ့ ၾကားလုိက္ရတဲ့အသံေတြေၾကာင့္ ေတြးခ်င္ရာေတြးပီး......အေပါက္ဝမွာ ထုိင္ပီး ေမတၱာ ပို႔ေနေလရဲ႕..+++...
☺☺
YOU ARE READING
ခ်စ္ျခင္းအျပဳိင္ (Complete)
Romanceကုိယ္မင္းကုိအရမ္းခ်စ္တယ္ Zhan Zhan Wangyibo ေက်းဇူးျပဳပီ zhan zhanကုိဖမ္းဆုပ္ ထားေပးပါYibo Xiaozhan