🔞Warning
Yb,Zhan Zhanကုိ နမ္းေနရင္းနဲ႔..ကုတင္ေပၚသုိ႔ အသာအယာ ခ်ေပးလုိက္သည္ အနမ္းကေတာ့...ခုထိမပ်က္ေသးေပ..
"Yb.....Zhan Zhan ေၾကာက္..တယ္..."
Yb,မ်က္ႏွာငယ္ေလးနဲ႔ ေျပာေနတဲ့ Zhan Zhan ကုိၾကည့္လုိက္ရင္း......
"မေၾကာက္ပါနဲ႔..Zhan..ေလးရဲ႕..."
"ကုိယ္Zhan ေလးနာေအာင္ မလုပ္ပါဘူး....."
"ဒါ...မဲ့..."
"႐ူး............"
Yb,zhan zhan နဲ႔ႏူတ္ခမ္းႏုႏုေလးကုိ လက္ျငဳိးေလး ဖိကပ္လုိက္ရင္းေျပာလုိက္သည္...
"ကုိယ္ျငင္သာပါ့မယ္.....bbရဲ႕......"
Zhan Zhan ,Ybရဲ႕ေတာင္းဆုိသလုိအၾကည့္ေတြေၾကာင့္ ေခါင္းၿငိမ္မိလုိက္ေတာ့သည္....
"ဒါဆုိ......ကုိယ္စၿပီေနာ္...."
"ဟုတ္..........."
Yb...zhan zhan ဆီမွ ခြင္ ျပဳခ်က္ရသည္ႏွင့္ သူ႔ရဲ႕လုပ္ငန္းကုိယ္စတင္ေတာ့သည္...
သူပထမဦးဆုံးအေနနဲ႔ Zhan Zhanရဲ႕ လက္သြယ္သြယ္ေလးႏွစ္ဖက္ကုိ သူလက္ႀကီးႀကီးေတြ ဖမ္းဆုပ္လုိက္ပီး အိပ္ရာခင္းနဲ႔ ဖိကပ္လုိက္ေလသည္..
ပီးေတာ့..zhan zhan ရဲ႕ ႏူတ္ခမ္းႏွစ္လႊာအား.. တစ္လႊာခ်င္းဆီ စုပ္ယူနမ္း႐ုိက္ပလုိက္သည္....
သူ႔ရဲ႕ ႏူတ္ခမ္းၾကားမွာ အလုိက္သင့္ေလးကပ္ပါလာတဲ့ Zzရဲ႕ ႏူတ္ခမ္းႏုႏုေလးေတြကုိ အားရပါရ စားသုံးပစ္လုိက္ေလသည္.....
Zz,Ybရဲ႕ ရမၼက္ဆန္ဆန္ အနမ္းေတြၾကား သူပါေပ်ာ္ဝင္လာသည္...
Yb,Zzကုိဖမ္းဆုပ္ထားတဲ့ လက္တစ္ဖက္ကုိ လႊတ္လုိက္ပီး zzရဲ႕ ၾကယ္သီးေလးေတြကုိ ျဖဳတ္ေပးလုိက္သည္...
ထုိစဥ္ထြက္ေပၚလာတဲ့... ပန္းႏုေရာင္ပြင့္ခ်ပ္ကေလးႏွစ္ခု ......
Yb,zzရဲ႕ ပြင့္ခ်ပ္ကေလးေတြကုိ အားရပါးရ ႏူတ္ခမ္းနဲ႔ ဆုပ္လုိက္ေလသည္...
Zz,ybရဲ႕ ျပဳစုမူေတြေၾကာင့္ တစ္ခ်က္တစ္ခ်က္ အေပၚသုိ႔ ေကာ့ေကာ့တက္သြားသည္...
သူ႔ရဲ႕ျပဳစုမူေတြၾကားမွာ ေပ်ာ္ဝင္လာတဲ့ zzကုိၾကည့္ရင္း ybအေကာင္ေပါက္လဲ ပုိပုိပီးႀကီးထြားလာေလသည္......
Yibo.... Zzေပၚကုိ တက္ခြလုိက္ရင္း သူ႔ရဲ႕ ဆြယ္တာကုိ ဆဲြခြၽတ္ပစ္လုိက္ေလသည္....
Ybရဲ႕ ဖြံျဖဳိးႀကီးထြားပီးက်စ္လစ္ေနတဲ့ ခနၱကုိယ္က zzအတြက္ေတာ့ ရင္ဖုိခ်င္စရာ.....
သူ႔အေပၚကုိ ရမၼက္ ဆန္စြာတက္ခြလာတဲ့ Ybေၾကာင့္ zzမ်က္ႏွာ ရဲခနျဖစ္သြားသည္..
Yb,zzရဲ႕ ႏူတ္ခမ္းႏုႏုေလးေတြကုိ တစ္ခ်က္နမ္းလုိက္ရင္း တျဖည္းျဖည္း ေရႊလည္တုိင္ႏုႏုေလးဆီသုိ႔ ခရီးႏွင္လုိက္သည္...
ထုိ႔ေနာက္ ပန္းႏုေရာင္ ပြင္ခ်ပ္ေလးေတြဆီ......
Yb,ေနရာအႏွ့ံကုိ အမွတ္အသားလုိက္ေပးေနေတာ့ zzဆီက တစ္ခ်က္တစ္ခ်က္ထြက္လာတဲ့အသံ.....
"အ့......yibo...အာ့...နာတယ္.....အ့...အာ့....."
Zzရဲ႕...ညည္းတြား သံေတြက Ybကုိပုိပီး လုပ္ဖုိ့္ တြန္းအားေပးေနသလုိ.....
သူၾကည့္လုိက္ေတာ့..zzက ဘယ္ႏွခ်ီပီးေနမွန္းမသိ.....ေခြၽးေတြေတာင္ ဆုိ႔ေနပီ...
Yb,zzရဲ႕ ႏူတ္ခမ္းေလးကုိ တစ္ခ်က္ဖိကုိက္ လုိက္သည္...
"အ့......"
Zzဆီမွ ထြက္ေပၚလာတဲ့ အသံ...
Ybဟသြားတဲ့ ႏူတ္ခမ္းႏုတ္လႊာၾကားမွာ သူ႔လ်ာကုိထည္းလုိက္ရင္း zzရဲ႕ အာခံတြင္းထဲမွာ ကစားေစလုိက္သည္....
လက္ကေတာ့ ေဘာင္းဘီက ဇစ္ကုိ ျဖဳတ္ေနေလရဲ႕.....
ႏွစ္ေယာက္စလုံး မိေမြးတုိင္းဖေမြးတုိင္း ျဖစ္သြားခ်ိန္မွာ ေတာ့...
Zz,တစ္ေယာက္ ႐ွက္လုြန္းလုိ႔ မ်က္လုံးႏွစ္ဖက္အား ဇြတ္မွိတ္ထားလုိက္သည္....
Yb..႐ွက္ေနတဲ့ zzေလးကုိ တစ္ခ်က္ျပဳံးၾကည့္လုိက္ရင္း....
Zzရဲ႕ ေျခေထာက္ႏွစ္ဖက္ကုိ သူ႔ခါးေပၚ ခြတင္လုိက္ေစသည္ ....
ထုိ႔ေနာက္သူ႔ရဲ႕....လက္ႏွစ္ေခ်ာင္းကုိ zzရဲ႕ အေပါက္ငယ္ေလးထဲသုိ႔ တျဖည္းျဖည္ခ်င္း ေ႐ွ႕တုိးေနာက္ဆုပ္လုပ္ေပးေနလုိက္သည္...
"အ့......Yb....အ့....နာတယ္...အ့......အာ့....အာ့....ေျဖးေျဖး....အ့......"
"ခနေလးပါ...bbရဲ႕....ခုမွ..လက္ႏွစ္ေခ်ာင္းပဲ႐ွိေသးတယ္...."
Yiboေျပာရင္းဆုိရင္း ေနာက္လက္ႏွစ္ေခ်ာင္းထပ္ထဲ့လုိက္သည္.....
"အာ့.....အ့...yi...bo..အ့... .နာ....တယ္...အာ့...အ့..."
Yiboလည္ငါးေခ်ာင္းလုံး ထုိးထည့္ အပီးမွာေတာ့..zzနာလြန္းလုိ႔ေအာ္ပင္မေအာ္ ႏုိင္ေတာ့.....
Ybသူလုိခ်င္တဲ့...အေနအနားရ ကာမွ အေမာက္ေထာင္ေနတဲ့ သူ႔ရဲ႕ အေကာင္ေပါက္ကုိ zzရဲ႕ တြင္းငယ္ထဲကုိ ျဖည္းျဖည္းခ်င္းထုိးထည့္လုိက္သည္.....
ဒါေတာင္ အေပါက္က နည္းနည္းက်ပ္ခ်င္ေသး....
စပါးအုံးေမြစာ မိေနတဲ့ Zzကေတာ့ .... နာလြန္းလုိ႔ ေခါင္းအုံးကုိ လက္ႏွဖက္နဲ႔ ညစ္ညစ္စုပ္ထားရသည္....
Yb,. .zzရဲ႕ပုံစံကုိ တစ္ခ်က္ၾကည့္ရင္း သူ႔ဟာကုိ အေပါက္ထဲကုိ တစ္ဆစ္ဆုံး ထုိးခ်လုိက္ေလသည္.....
"အ့...အ့....yb...အ့....အရမ္းနာ....အာ့... အ့ ...ျဖည္းျဖည္း....အာ့....အ့.....အာ့..အ့......."
'Bb,အ့......ကုိယ့္နာမည္ကုိ....ၿငီး...အ့...."
"အာ့......yb...အ့.........အ့ာ...."
"အား....႐ွီး .....အရမ္းမုိက္တယ္ကြာ....အား....ကုိယ္....အား......bbအရမ္း...မုိက္တယ္ကြာ.....အား......႐ွီး.."
"Yb, ....အာ့....အဲ့နား...အာ့..... နာနာေစာင့္....ေပး...အာ့.......အာ့......"
Yb,zzေျပာတဲ့ အတုိင္းခပ္ျမန္ျမန္ေလးေဆာင့္ေပးလုိက္သည္.....
"Yb,အာ့..အရမ္းေကာင္း .....အာ့...."
Yb,နဲ႔Zzတုိ႔ ခ်စ္ရည္လူးေနတာ အမနက္ေနထြက္ခါ နီးမွ.....ႏွစ္ေယာက္စလုံး ေက်နပ္သြားၾကေလသည္.....
Yb,ကေတာ့..ေမာၿပီး အိပ္ေပ်ာ္သြားေပမဲ့...Zzကေတာ့ မအိပ္ႏုိင္ေသးပါ....ဘာလုိ႔ဆုိ.... သူ..ကုိ႔...ကုိ.. သစၥာ ေဖာက္မိလုိက္ျခင္းေၾကာင့္ပင္...
Zzတေယာက္ေတြးရင္း ေတြးရင္းနဲ႔ မ်က္ဝန္းမွ မ်က္ရည္ေတြ တသြင္သြင္ စီးဆင္းလာေလသည္...
Zzအိပ္ေပ်ာ္ေနတဲ့ Ybရဲ႕ ႏူတ္ခမ္းအားတစ္ခ်က္နမ္းလုိက္ရင္း...
"Yibo,Zhan Zhan ကုိခြင့္လႊတ္ေပးပါေနာ္. ........."
☺☺
ခ်စ္ျခင္းအျပဳိင္က ေနာက္တစ္ပုိင္းဆုိဇာတ္သိမ္းပါၿပီေနာ္...ဒါမဲ့..ဒါဒါတုိ႔ကုိ တစ္ခုေမးခ်င္တာက Zhan Zhan နဲ႔ Ybကုိညားေစခ်င္လား ဒါမွမဟုတ္ ဒီအတုိင္းေလးပဲSeအေနနဲ႔ ပဲပီးသြားေစခ်င္လားေပါ့ေနာ္..ဒါကေတာ့..ဒါဒါတုိ႔သေဘာပါ ေရးေစခ်င္တဲ့ အတုိင္းေရးေပးမွာပါ...ျဖစ္ေစခ်င္တာေလးေတြကုိ ေျပာခဲ့ပါေနာ္☺
YOU ARE READING
ခ်စ္ျခင္းအျပဳိင္ (Complete)
Romanceကုိယ္မင္းကုိအရမ္းခ်စ္တယ္ Zhan Zhan Wangyibo ေက်းဇူးျပဳပီ zhan zhanကုိဖမ္းဆုပ္ ထားေပးပါYibo Xiaozhan