Part-11

645 40 0
                                    

          "ကဲ....ဒီလင္​မယား​ေတြ...အဲ့.....ဟုတ္​​ေသးပါဘူး.....Yiboနဲ႔ Zhan Zhan​...ဒီမွာထမင္​းစားဖုိ႔ ကြၽန္​​ေတာ္​မ်ိဳးႀကီး ခူးပီးပါပီ...ဗ်..သုံး​ေဆာင္​ဖုိ႔လာ​ေတာ္​မူၾကပါ..."
           ဝမ္​နင္​း....မနက္​ထဲက ႏွစ္​​​ေယာက္​ထဲ ႀကိတ္​ပီးဘာ​ေတြ တြတ္​ထုိး​ေနမွန္​း မသိတဲ့ ႏွစ္​​ေယာက္​​ကုိ အျမင္​ကတ္​ကတ္​နဲ႔ ​ေခၚလုိက္​ျခင္​းျဖစ္​​ေလသည္​...
             "ကဲ..Zhan​ေလး..အစ္​ကုိဝမ္​နင္​း​က ထမင္​းစားဖုိ​ေခၚ​ေနပီ သြားၾကမယ္​...​ေတာ္​ၾကာ..ၾကမလာ​ေသးရင္​..​ေပါက္​​ေပါက္​..​ေဖာက္​​ေနအုံးမယ္​..."
           "ဒါဆုိ...Yiboအရင္​သြားႏွင္​့​ေလ Zhan Zhanခန​ေနလုိက္​လာခဲ့မယ္​......"
                 "အင္​း.ဒါဆုိရင္​ ကုိယ္​အရင္​သြားႏွင္​့မယ္​..ခန​ေနလုိက္​လာခဲ့​ေနာ္​...​ေတာ္​ၾကာၾကရင္​သိတယ္​မလား....."
          "အင္​းပါ ...Zhan Zhanသိပါတယ္​.... "       
             "ကဲ...အထဲက ႏွစ္​​ေကာင္​ ခုထိ ထြက္​မလာႏုိင္​ၾက​ေသးဘူးလား....."
             ဝမ္​နင္​း သူ​ေခၚ​ေနတာ ၾကာပီ ခုထိထြက္​မလာႏုိင္​​ေသးတဲ့ ႏွစ္​​ေယာက္​ကုိ ​​စိတ္​မ႐ွည္​​လြန္​းလုိ႔ သက္​ပ်င္​း​ေတာင္​ ဘယ္​ႏွခါ ခ်မိမွန္​းမသိ.......
                 "လာပါပီဗ်...အစ္​ကုိဝမ္​နင္​းရ..."
            "ဒီမွာ...Zhan Zhanက ကြၽန္​​ေတာ္​့ ကုိပုံဆဲြ​ေပး​ေနလုိ႔ပါ...ဗ်....."
             "​ေနစမ္​းပါအုံး...မင္​းတုိ႔​ေတြ မနက္​မုိးလင္​းကတည္​းက...ဘာ​ေတြ တုပ္​ထုိး​ေနၾကတာလဲ....."
                 "ကြၽန္​​ေတာ္​တုိ႔ ....ဘာတုတ္​ထုိး​ေနလုိ႔လဲ....ဗ်...အစ္​ကုိဝမ္​နင္​းရ..."
                 ဝမ္​နင္​း..သူ႔ကုိ မအူတတ္​​ေတး ပုံ​မ်ိဳးနဲ႔ ျပန္​​ေမး​ေနတဲ့ Yiboကုိ ​ေနရာမွာပင္​ ထု​ေထာင္​းပစ္​ခ်င္​လာသည္​.....
                 "ဒုန္​း...ဒုန္​း..ဒုန္​း..."
             "ဟ...အစ္​ကုိ ဝမ္​နင္​း..စား​ေသာက္​​ေနရင္​းဘာလုိ႔ ခုံကုိ တဒုန္​းဒုန္​းထု​ေနရတာလဲ...."
             "...ဘာမွ မျဖစ္​ဘူး​ေဟး..ဘာမွ မျဖစ္​ဘူး...လက္​ယား​ေနလုိ႔ဟ..."
            "ဟင္​း.......ဟင္​း...."
          ထုိအခ်ိန္​Zhan Zhan အခန္​းထဲမွ ထြက္​လာပီး...
          "လူႀကီးကလည္​း...Zhan Zhanၾကားဖူးတာက​ေတာ့ လက္​ယားရင္​ ဝဲ​ေပါက္​နာတဲ့ ..."
         "လူႀကီး...လက္​...ဝဲ​ေပါက္​ ​ေနတာလားမွ မသိတာ...."
           "အမ​ေလး မဟုတ္​က ဟုတ္​က​ေတြ မ​ေျပာပါနဲ႔ ကုိယ္​​ေတာ္​​ေခ​​်ာ​ေလးရယ္​ ....စားစရာ ႐ွိတာသာစားပါ...ဗ်ာ.."
            "ဟဲး...ဟဲး..Zhan Zhan ကစတာပါဗ်..လူႀကီးကလည္​း..."
          "ဒါနဲ႔....ဒီ​ေန႔ဘာခ​်က္​လဲ...လူႀကီး..."
         Zhan Zhanစားပဲြ ​ေပၚက ဟင္​းပဲြကုိတစ္​ခ​်က္​ၾကည္​့လုိက္ရင္​း......
              "ဟင္​း....ဒါက..ဘာဟင္​းႀကီးလဲ....."
            Yibo Zhan Zhan​ေလးက ဘာဟင္​းႀကီးလဲ ဆုိမွ သူလည္​းခုမွ ၾကည္​့မိလုိက္​သည္​......
            "ဟုတ္​သားပဲ...အစ္​ကုိ..ဝမ္​နင္​း...ဒါက....ဘာဟင္​းႀကီးလဲ...."
            ဝမ္​နင္​း မ႐ွိမဲ့ ႐ွိမဲ့ ကန္​စြန္​းရြက္​က​ေလးကုိ ​ေခ်ာင္​း​ေဘးမွာ ​ေမ်ာ့အတြယ္​ခံပီး သြားခူးထားတဲ႕ သူ႔အျဖစ္​ကုိမသိပဲ သူ႔ဟင္​းကုိ မသတီသလုိ ၾကည္​့ပီး​ေျပာ ​ေနတဲ့ ႏွစ္​​ေကာင္​သားကုိ ဖ်က္​...သတ္​..တီးခ်င္​​ေနသသည္​မွာ လက္​ကုိယားလုိ႔..
            "အမ​ေလး.....အမ​ေလး....ကန္​​ေတာ့ပါရဲ႕.ငါ့အ​ေမ...လင္​​ေလးႏွစ္​​ေယာက္​ရယ္​...ခင္​ဗ်ား​ေလးတုိ႔​ေရာက္​​ေနတာက သူ​ေဌး​ေတြ ​ေန​ေနတဲ့ .....ရြာမဟုတ္​ဘူးဗ်...."
            "​ေရႊျမဳိ့​ေတာ္​ႀကီး...ရဲ႕....တစ္​ဖက္​ကမ္​း..​မွာ..႐ွိ​ေနတဲ့ ...သူဖုန္​းစား​ေတြႀကီးပဲ..​ေန​ေနတဲ့ ႐ြာ....ဗ်..."
               Zhan Zhan..... သူ႔တုိ႔က ဘာဟင္​းလဲလုိ႔​..ေမး႐ုံနဲ႔... ​..ဟိန္​း​ေဟာက္​​ေနတဲ့ ဝမ္​နင္​းကုိ မ​ေက်နပ္​ခ်င္​.....
          "ဒီၾကားထဲ Yiboကပါ အစ္​ကုိ ဝမ္​နင္​း​ေျပာတာကုိ ​ေထာက္​ခံသလုိလုိနဲ႔...​ေခါင္​းတၿငိမ္​့ၿငိမ္​့..လုပ္​ျပ​ေနတာကုိ...ပုိပီးမ​ေက်နပ္​...
           "ဒီမွာ...လူႀကီး...."
           "Zhan Zhan တုိ႔က ဒီရြာကုိ ခနလာတဲ့ ဧည္​့သည္​​ေတြပါ...."
            "အိမ္​႐ွင္​ဆုိတာ.....ဧည္​့သည္​ကုိ...တာဝန္​​ေက်ရမွာ..သဘာဝပဲ​ေလ...."
            ဝမ္​နင္​း သူ႔ကုိဆရာႀကီးလုပ္​ကာ ႐ွင္​းျပ​ေနတဲ့ Zhan Zhanကုိ
             "ကဲ...ဟုတ္​ပါပီ...ဆက္​​ေျပာပါအုံး...ကြၽန္​​ေတာ္​မိ​်ဳးႀကီး...ဘာ​ေတြ..တာဝန္​မ​ေက​်လဲဆုိတာကုိ........."
           Zhan Zhan ခုမွ သူ႔ခြင္​ထဲကုိ ဝမ္​နင္​း..ဝင္​လာမ​ွန္​းသိ၍....သူမ​ေန႔ညက...မအိပ္​ခင္​ စဥ္​းစားထား​သည္​ မ်ားကုိ တစ္​ခုမက်န္​ျပန္​​ေျပာရ​ေတာ့သည္​....
             "အဟင္​း...ဟင္​း..."
            Zhan Zhan စကားစ​ေျပာ ဖုိ႔​ေခ်ာင္​း တစ္​ခ်က္​ဟန္​႔လုိက္​သည္​...
             ဘယ္​လုိပဲ...ျဖစ္​ျဖစ္​​ေလ..သူနဲ႔Yibo ဟင္​း​ေကာင္​းစား ရဖုိ့္ အ​ေရး တုိက္​ပဲြဝင္​ရမွာ ပဲ​ေလ.....
            " လူႀကီး....ကြၽန္​​ေတာ္​တုိ႔...ဒီရြာကုိ စ​ေရာက္​​ေတာ့..ဘာ​ေက​ြၽးခဲ့လဲ....."
             ဝမ္​နင္​း..တစ္​ခ်က္​စဥ္​းစား...လုိက္​ရင္း....
          "ငါမွတ္​မိၿပီး...အဲ့​ေန႔က..ငါ ​ေတာထဲက ​ေျပာင္​းဖူးခူးပီး မင္​းတုိ႔ကုိ ဖုတ္​​ေကြၽးခဲ့တာ​ေလ...."
            "ဒါဆုိ  ..ဒုတိယ​ေျမာက္​ ​ေန႔ၾက​ေရာ...."
           "အင္​း...ဒုတိယ​ေန႔ကလဲ...ငါမင္​းတုိ့္ကုိ ​ေျပာင္​းဖူး ဖုတ္​​ေကြၽးခဲ့တာပဲ...."
           "ဒါဆုိ..တတိယ​ေန႔ၾက​ေရာ...."
          ဝမ္​နင္​း တစ္​ခ်က္​စဥ္​းစား..လုိက္​ရင္​း...
       "ငါ အဲ့​ေန႔က ...အားလူးျပဳတ္​​ပီး ​ေကြၽးခဲ့တာ​ေလ......."
            Yiboခုမွ Zhan Zhan ဟင္​း​ေကာင္​း စားရ​ေရးအတြက္​ တုိက္​ပဲြ​ဝင္​ ​ေနမွန္​း စဥ္​းစားမိသည္​.....
          "ကဲ...ကဲ...ကဲ.Zhan Zhan ​ေလး​ေမာ​ေနမွာ​ေပါ့...."
         "ကုိယ္​ဆက္​​ေမးလုိက္​မယ္​..."
           Zhan Zhan သူ႔ဘက္​က​ေန ရပ္​တည္​​ေပးမဲ့ Yiboကုိ   လက္​မ​ေလးနဲ႔ လက္​ျငဳိး​ေလး ပူးပီး အသည္​းပုံစံ ​ေလးလုပ္​ျပလုိက္​သည္​.....
              Yiboက​ေတာ့ က​ေလးတစ္​ယာက္လုိ ​​ခ်စ္​ဖုိ္​​့​ေကာင္​းလြန္​း ​ေနတဲ့ Zhan Zhanကုိ ၾကည္​့ရင္​ အသည္​း​ေတြယား ​ေန​ေလရဲ......
               "ကဲ...အစ္​ကုိဝမ္​နင္​း...​ေမးခြန္​း​ေလး ျပန္​ဆက္​ၾကမယ္​......"
             ဝမ္​နင္​းက​ေတာ့ သူ႔ လင္​ဘက္​က​ေန လုိက္​​ေျပာ​ေပး​ေနတဲ့ Yiboကုိ မ်က္​​ေစာင္​းထုိးရင္​ ၾကည္​့​ေန​ေလရဲ႕.....
               "မ​ေန႔က ကြၽန္​​ေတာ္​တုိ႔ကုိ ဘာ​ေကြၽးခဲ့လဲ...အစ္​ကုိ..ဝမ္​နင္​း....."
              မ​ေန႔က သူတုိ႔ပဲ သျဖဲနျဖဲ စားပီးခု မွမသိ...သလုိလာ​ေမး​ေနၾကတဲ့ ႏွစ္​​ေယာက္​ကုိ...ဝမ္​နင္​း....​နားမလည္​ႏုိင္​​ေတာ့...
             "ဟ..မ​ေန႔က..မင္​းတုိ႔ကုိ ငါကန္​စြန္​းဥ​ေတြ..တူပီး...ျပဳတ္​​ေကြၽးတယ္​​ေလကြာ....."
              "​ေကာင္​းပီ...ဒါဆုိ...ဒီ​ေန႔​ေရာ......"
            ဝမ္​နင္​း...သူတုိ႔​ေ႐ွ႕မွာ ဟင္​းခြက္​ႀကီး ခ်ထားရဲ႕ သားနဲ႔ သူ႔ကုိ ​ေၾကာင္​​ေတာင္​​ေတာင္​ ​ေမးခြန္​းထုတ္​​ေနတဲ့ သ​ေကာင္​့သားကုိ...​ေျပးပီးသာ...ထု႐ုိက္​ပလုိက္​ခ်င္​​ေတာ့သည္​.....
           "Yibo..ကုိယ္​​ေတာ္​​ေခ်ာ..မင္​းကန္​းမ်ား..​ေန​သလားကြာ....မင္​း​ေ႐ွ႕တည္​့တည္​့မွာ ငါဟင္​းခြက္​ႀကီး...ခ်လားတယ္​​ေလကြာ......"
             " လူုႀကီးကလည္​း....Yibo​ေျပာတာ ​ေမးတာ ​ေျဖလုိက္​​ေလ ....ဘာ​ေတြ. အထြန္႔​႔တက္​​ေနရ တာလဲ..."
               Zhan Zhanသူတုိ႔​ေမးတာကုိ မ​ေျဖပဲ ​ေ ဝ့ဝုိက္​​ေနတဲ့..ဝမ္​နင္​းကုိ စိတ္​မ႐ွည္​ခ်င္​​ေတာ့......
             "​ေအာ္​....​ဟုတ္​..ဟုတ္​...ကြၽန္​​ေတာ္​မွားသြားပါတယ္​​ေနာ္​...ကုိယ္​​ေတာ္​​တုိ႔..."
                 "​ေဟာဒီ့...ကုိယ္​​ေတာ္​တုိ႔​ေ႐ွ႕က ဟင္​းက...ကန္​းစြန္​းရြက္​ ဟင္​းခ်ိဳပါ..ဗ်.....ကန္​စြန္​းရြက္​ ဟင္​းခ်ိဳ..ပါ.."
               ထုိအခါမွ Zhan Zhanကထပီး.....
          "Zhan Zhan ​ေျပာ ခ်င္​တာ အဲ့တာ.....ပဲ​ေလ...Yiboရယ္​....."
            "လူႀကီးက....Zhan Zhan တုိ႔ ​ေရာက္​ကထဲက...ဘယ္​ႏွခါမ်ား ..အသားဟင္​း..ကုိခ်က္​​ေက​ြၽးခဲ့ဘူးလဲ....."
               Yibo Zhan Zhan ​ေျပာ​ေနတာကုိ ​ေထာက္​ခံသည္​...
             "ဟုတ္​တယ္​...အစ္​ကုိဝမ္​နင္​း...ဟုတ္​တယ္​.."
          "ဒီတစ္​ခါ...ကြၽန္​​ေတာ္​...Zhan Zhan ကုိ ​ေထာက္​ခံတယ္​..."
           "က​​ြၽန္​​ေတာ္​တုိ႔က...ဧည္​့သည္​ဗ်...အဲ့​ေတာ့...အစ္​ကုိ..ဝမ္​နင္​းအ​ေနနဲ႔...ဧည္​့ ဝတ္​​ေတာ့ ​ေက်သင္​့တယ္​​ေလ..."
          "ကြၽန္​​ေတာ္​က မစားႏုိင္​လဲ..ဘာမွမျဖစ္​​ေပမဲ့..Zhan ​ေလး မစားႏုိင္​တာကုိ ျမင္​ရ​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​ စိတ္​မခ်မ္​းသာဘူး..."
         "ဟုတ္​တယ္​ ...Yiboရယ္​...Zhan Zhan ​ေလးတကယ္​ကုိ မစားႏုိင္​ဘူး....."
             Zhan Zhan ငုိမဲ့မဲ့​ေလးနဲ႔ Yiboကုိ ခြၽဲရင္​း​ေျပာလုိက္​​​ေတာ့...
              "မငုိနဲ႔​ေလ...Zhan ​ေလးရယ္​...လာ...ကုိယ္​တုိ႔ ..ဒါ​ေတြ..မစား​ေတာ့ဘူး..ရြာထဲကုိ ​ေလ်ာက္​လည္​ၾကမယ္​ .."
               "အင္​း...သြား..ၾကမယ​္​​ေလ..."
               "Zhan Zhan ...လဲ..ဒါ​ေတြ..စားမဝင္​ပါဘူး.."
                "လာ..ဒါဆုိ သြားၾကမယ္​ ......"
             Yiboနဲ႔ Zhan. Zhan တုိ႔က ​ေတာ့ တစ္​​ေယာက္​ လက္​တစ္​​ေယာက္​ဆဲြပီး ထမင္​း​ေမ့ ဟင္​း​ေမ့ထြက္​ သြားၾက​ေလရဲ႕....
           ထမင္​းဝုိင္​းမွာ ငုတ္​တုတ္​က​ေလး​က​်န္​ခဲတဲ့ ဝမ္​နင္​းက​ေတာ့ ပါးစပ္​အ​ေဟာင္​ သားျဖင္​့......
             "​ေအး​ေဟ့ ... မမ်ိဳ... မဆုိၾက..နဲ႔...နင္​​တုိ႔လုိ..ဒုခ..သည္​​ေတြကုိ..ကူညီမိတဲ့.... ငါ့အမွား​ေဟ့ ...ငါ့..အမွား..."
                         ☺☺  
          ​ေနာက္​အပုိင္​း​ေတြက​ေနစၿပီး Yiboနဲ႔ Zhangeကုိ ro​ေပး​ေတာ့ပါမယ္​​ေနာ္​ 😁😁ဒါဒါတုိ႔.............                                                                                                                                                                     

ခ်စ္​ျခင္​းအျပဳိင္​    (Complete)Where stories live. Discover now