မ်န္႔မ်န္႔........(ဖ်န္း)...
Xiaoဘုိးဘုိး မ်န္႔မ်န္႔အား ပါးခ်လုိက္ျခင္း ျဖစ္သည္
မ်န္႔မ်န္႔ ဘုိးဘုိး႐ုိက္လုိက္တဲ့ ပါးေလးတစ္ဖက္အား ကုိင္ရင္း...
"ဘုိးဘုိ....ဘာလုိ႔....ဘာလုိ႔...မ်န္႔မ်န္႔ကုိ ပါး႐ုိက္ရတာလဲ...မ်န္႔မ်န္႔ဘာ အမွားေတြ လုပ္မိလုိ႔လဲ...."
"နင္ဘာအမွားေတြလုပ္ထားလဲ ဆုိတာကုိ ငါကေျပာျပရ အုံးမွာလား...မ်န္႔မ်န္႔.."
မ်န္႔မ်န္႔ခုမွ မ်က္ရည္ေတြ ပုိလုိက်မိလာသည္"ဟီး..ဟီး..မ်န္႔မ်န္႔ သိပါတယ္..မ်န္႔မ်န္႔ ရဲ႕ ေပါ့ဆမႈ ေၾကာင့္ အားက်န္႔ေလးထြက္ေျပးသြားတာပါ..."
"ဒါေတြအားလုံးက မ်န္႔မ်န္႔ရဲ႕ အမွားပါ.. မ်န္႔မ်န္႔ရဲ႕...အသုံးမက်မူေတြေၾကာင့္ပါ..."
"ဟီး...ဟီး..ဟီး...."
"ေအး..ဒါေတြအားလုံး..နင့္ရဲ႕..ေစာက္သုံးမက်တဲ့...အမွားေတြေၾကာင့္ပဲ...."
"ဒါေၾကာင့္..ဒီအျပစ္ေတြ အတြက္ နင္နဲ႔ ထုိက္သင့္ တဲ့ျပစ္ဒဏ္ကုိ နင္ခံဖုိ႔ျပင္ထား...."
"မ်န္႔.....မ်န္.. "
"ဂ်ိန္း.....
Xiaoဘုိးဘုိး မ်န္႔မ်န္႔ကုိ အခန္းတံခါး ပိတ္ပီး ထားပစ္ခဲ့ေလသည္...
"ဟီး...ဟီး....ဟီး....."
"အားက်န္႔ေလးရယ္....က်ဲဆီကုိျပန္လာခဲ့ပါကြယ္...."
"က်ဲဆီကုိ..ျပန္လာခဲ့ေပးပါကြယ္..."
"အီး...ဟီး...ဟီး..."
မ်န္႔မ်န္႔ တစ္ေယာက္ အခန္းေမွာင္ေမွာင္ ႀကီးရဲ႕ တစ္ေနရာမွာ အားက်န္႔ေလးကုိ ေမ်ွာ္ရင္း..ငုိေႂကြးေနခဲ့ေလသည္....
"က်ဲ..........."
"က်ဲေရ........"
"က်ဲ......................."
"Zhan Zhan......Zhan Zhan ဘာ ျဖစ္လုိ႔လဲ...ထပါအုံး...."
Zhan Zhan Yiboရဲ႕ အသံၾကားမွ အိပ္မက္ဆုိး မွလန္႔ႏုိးလာ ခဲ့သည္.....
"Yi....Yibo.... အီး....ဟီး...ဟီး..."
Zhan Zhan သူ႔ကုိ စုိးရိမ္တဲ့ အၾကည့္ေတြနဲ႔ ၾကည့္ေနတဲ့ Yiboကုိ ဖက္ထားရင္း ငုိခ်လုိက္သည္...
" Zhan Zhan ...Zhan Zhan...ဘာျဖစ္လုိ႔လဲဟင္...."
"ကုိယ့္ကုိ ေျပာျပပါအုံး...."
"အဲ့လုိႀကီးပဲ...ငုိမေနနဲ႔ေလ....."
Yibo ႏုိးလာကတဲက သူ႔ကုိ ဖက္ပီး တအီအီ ငုိေနတဲ့ Zhan Zhanကုိ တကယ္စုိးရိမ္လာမိသည္....
"အီး...ဟီး....Yibo"
"အင္းေျပာ......Zhan Zhan ကုိယ္႐ွိတယ္ "
"အီး...ဟီး...ဟီး..."
"Zhan Zhan အိပ္မက္ထဲမွာေလ...ZhanZhan....က်ဲ...က Zhan Zhan ေ႐ွ႕မွာ ႐ုတ္တရက္ႀကီး ေပ်ာက္သြားတာ...ပီးေတာ့..ပီးေတာ့...က်ဲ..မ်က္ႏွာမွာလည္း...ေသြး....ေသြးေတြကလည္..အမ်ားႀကီးပဲ....Yibo."
"အီး...ဟီး....ဟီး....ဟီး..."
"ေအာ္...ေအး..ေအး....တိတ္ပါ...Zhan ေလးရယ္ မငုိနဲ႔ေတာ့ေလ....Zhan ေလး ပင္ပန္းေနမွာေပါ့....မငုိနဲ႔ေတာ့ေနာ္....
"ဟင့္အင္..ဟင္အင္..ငုိမွာပဲ..မတားနဲ႔..."
"...ဟီး...ဟီး..."
Yiboခုမွ ကေလးထိန္း တစ္ေယာက္လုိ ျဖစ္ေနရသည္ သူ႔မွာ မုိးလင္းကတည္းက Zhan Zhanကုိ ေခ်ာ့ေနရတာ ေန႔လည္ကုိေတာင္ ေရာက္ေနပီ Zhan Zhanက ခုထိ အငုိမတိတ္ ႏုိင္ေသး..
"ကဲပါ...Zhan Zhan ..ေလးရယ္..Zhan Zhanေလး အရမ္းပင္ပန္းေနပီ...တိတ္ေတာ့ေနာ္...လာ..Yiboကုိယ္တုိင္ Zhan Zhan ေလးကုိ မ်က္မွာ သစ္ေပးမယ္...ေနာ္..."
"တကယ္လား..."
"တကယ္ေပါ့..Zhan ေလးရဲ႕...."
"ဟဲ....ဟဲ......"
Zhan Zhan Yibo ကသူ႔ကုိ မ်က္ႏွာ သစ္ေပးမယ္ဆုိေတာ့ ဘာေၾကာင့္ရယ္မွန္းမသိ အလုိလုိ ေက်နပ္ မိသြားသည္ .....
"ဒါဆုိ...မငုိေတာ့ဘူးေနာ္..."
Zhan Zhan မ်က္ရည္မ်ားကုိ သုတ္ရင္းေျပာလုိက္သည္
" Zhan Zhan ေလးက လိမာၼလုိက္တာကြာ..... "
Yibo Zhan. Zhan ရဲ႕ ေမးျဖားေလး ကုိကုိင္ရင္း ေျပာလုိက္ေလသည္...
"အမယ္ ... Zhan Zhan ေလးက လိမာၼပီးသားပါေနာ္..."
"ဟား...ဟား...ဟား..."
"ဟုတ္ပါတယ္.....လိပ္ထီးေလးရယ္...ဟုတ္ပါတယ္..."
"Yiboေနာ္ Zhan Zhanက လိပ္ထီးေလးမဟုတ္ပါဘူး...ယုန္ထီးေလးပါဗ်...."
"ဟား...ဟား..."
"ဟုတ္ပါၿပီဗ်.....ဟုတ္ပါၿပီ....."
"ကဲ...အခုေတာ့..မ်က္ႏွာသြားသစ္ၾကရေအာင္ေနာ္...."
"ဟုတ္ကဲ့ ...Yibo..."
☺☺ Part-10က နည္းနည္းတုိးသြားပါတယ္ေနာ္ဒါဒါတုိ႔😁Myat Moe သိပ္မအားလုိ႔ပါ Part-11ကုိ ည9နာရီေလာက္ ၾကရင္ အပ္ေပးပါ့မယ္ ေနာ္ ........
YOU ARE READING
ခ်စ္ျခင္းအျပဳိင္ (Complete)
Romanceကုိယ္မင္းကုိအရမ္းခ်စ္တယ္ Zhan Zhan Wangyibo ေက်းဇူးျပဳပီ zhan zhanကုိဖမ္းဆုပ္ ထားေပးပါYibo Xiaozhan