Part-8

673 51 2
                                    

Zhan Zhan ရြာထဲဝင္​ကတည္​းက ျမင္​လုိက္​ရသည္​့ ထူးထူးစမ္​းစမ္​းပတ္​ဝန္​း က်င္​​ေၾကာင္​့အၾကည္​့မပ်က္​....
           Yiboက​ေတာ့ ပတ္​ဝန္​းက်င္​ကုိ ဂ႐ုစုိက္​ဖုိ႔​ေန​ေနသာသာ ​ ​ရြာထဲဝင္​လာကတဲက  ငုံ​ေနတဲ့​ေခါင္​းက ​ခုထိ ေမာ့မလာ​ေသး​ေပ....
             ဘာလုိ႔ဆုိ ...ဝမ္​နင္​းက ရြာထဲမဝင္​ခင္​..Yiboအဝတ္​အစား​ေရာ သူ႔အဝတ္​အစား​ေတြအားလုံးကုိ....ပါလာတဲ့အိတ္​​ေဆာင္​ဓားနဲ႔ တစ္​စဆီျဖဲပီးမွ ျပန္​ဝတ္​ခုိင္​းျခင္​့​ေၾကာင္​့ပင္​...
          ဒါကုိသတိထား မိသည္​့ ဝမ္​နင္​းက Yibo ပခုံးကုိပုတ္​လုိက္​ရင္​း
          "Yibo....ဘာျဖစ္​​ေနတာလဲ"
           "ဘာမွ မျဖစ္​ပါဘူး.."
          "ဒါဆုိ..ဘာလုိ႔​ေခါင္​းႀကီးငုံ​ေနရတာလဲ..."
           "ကြၽန္​​ေတာ္​...ကြၽန္​​ေတာ္​ ဒီအဝတ္​​မစားႀကီးနဲ႔ ႐ွက္​လုိ႔ဗ်...."
          Yiboရဲ႕ ႐ွက္​လုိ႔ဆုိတဲ့စကားကုိၾကားမ​ေတာ့ ဝမ္​နင္​း အူတက္​​ေအာင္​ရီမိသြားသည္​..
           "ဟား...ဟား....ဟာ..."
            "Yiboရာ......"
              "ဘာမ်ားလဲလုိ႔....မင္​းအခု ​ေခါင္​း​ေမာ့ ပီးပတ္​ဝန္​းက်င္​ကုိ တစ္​ခ်က္​​ေလာက္​ၾကည္​့လုိက္​စမ္​းပါကြ.."
              ဝမ္​နင္​းရဲ႕ စကားကထူးဆန္​း​ေနတာမုိ႔ Yibo​ေခါင္​းကုိ မရဲတရဲ​ေမာ့ ၾကည္​့လုိက္​သည္​.......
             "အုိခုိင္​​ေမာ့..."
            Yiboအရမ္​းအံျသသြားသည္​ ကုိယ္​့မ်က္​လုံး​ေတာင္​ ကုိယ္​အယုံခ်င္​....
              "ဒါ​ေတြ.....ဒါ​ေတြက....."
              ဝမ္​နင္​း ​ေလးနက္​စြာတစ္​ခ်က္​ျပဳံးရင္...
           "ဟုတ္​တယ္​..Yiboဟုတ္​တယ္​.."
             "ငါတုိ႔ သူဖုန္​းစားရြာဆုိတာ ... အနယ္​နယ္​ အရပ္​ရပ္​က သူဖုန္​းစား​ေတြစုပီး​ေနတဲ့ရြာပဲ...."
               "သူတုိ႔​ေတြက ခုလုိစုတ္​ပ်က္​ႏုံခ်ာ ​ေနတဲ့အဝတ္​အစား ​ေတြဝတ္​ၾကတယ္...."
                   ​"ညံ့ဖ်င္​းလြန္​းပါတယ္​ဆုိတ အစားအ​ေသာက္​ကုိ စားၾကရတယ္​"
                "ဒါမဲ့ ...ငါတုိ႔​ေတြ​ေပ်ာ္​​ေပ်ာ္​ရႊင္​ရႊင္​​ေနႏုိင္​ျကတယ္​..Yibo"
                 "လုိအပ္​ခ်က္​​ေတြ...လုိအင္​ဆနၵ​ေတြ ..ျပည္​့စုံမူ​ေတြကုိ မ​ေတာင္​းတပဲန​ဲ့​ေပါ့..."
                 Yiboခုမွအက်ီအ​ေကာင္​း​ေတြကုိ ဝမ္​နင္​းျဖဲပစ္​ရျခင္​းကုိ နားလည္​လာမိသည္​...
              "Aw.....​ဒါ​ေၾကာင္​့ခုနက အစ္​ကုိက ကြၽန္​​ေတာ္​တုိ႔အဝတ္​အစား​ေတြကုိ ျဖဲပစ္​တာကုိး..."
           "ဟုတ္​တယ္​Yibo...,"
           "ငါ..မျပည္​့စုံတဲ့သူတုိ႔​ေတြကုိ သိမ္​ငယ္​မူ​ေတြမ​ေပးခ်င္​ဘူး..."
                    "​ေငြ​ေႂကးနဲ႔ လုပ္​ယူလုိ႔မရတဲ့ ျပည္​့စု​ံႂကြယ္​ဝမူကုိပဲ..​ေပးခ်င္​တာ..."
              Yibo လုိသူ​ေဌးတစ္​​ေယာက္​က ဒါ​ေတြကုိနားမလည္​​ေပမဲ့ ဝမ္​နင္​း​ေျပာတဲ့ ​ေငြ​ေၾကးတဲ့လုပ္​ယူလုိ႔မရတဲ့ျပည္​့စုံႂကြယ္​ဝမူဆုိတဲ့ စာကားကုိ​ေတာ့ သူတကယ္​ႏွစ္​သက္​မိ သည္​.........
              "အီး..ဟီး...ဟီး..ျဗဲ..."
          Yiboတုိ႔စကား​ေကာင္​း​ေနတုန္​း ႐ုတ္​တရက္​ထြက္​​ေပၚလာ​ေသာ ငုိသံ..
            သူတုိ႔ႏွစ္​​ေယာက္​စလုံး အသံ႐ွိရာသုိ္​ၾကည္​့လုိက္​မိ​ေတာ့
             Zhan Zhan တစ္​​ေယာက္​ က​ေလးတစ္​သုိက္​ျကားမွာ ဘာ​ျဖစ္​မွန္​းမသိ ​အသျဲဗဲျကီးနဲ႔ ​ေအာ္​ငုိ​ေနလ်က္​.....
                ဝမ္​နင္​းတုိ႔..ေျပးသြားၾကည္​့လုိက္​​ေတာ့....
          " Zhan Zhanဘာျဖစ္​လုိ႔လဲ...."
           "အီး...ဟီး..ဟီး..လူႀကီး..Zhan...Zhanကုိ သူတုိ႔အႏုိင္​က်င္​့တယ္​...."
                Zhan Zhanက​ေလးတသုိက္​ကုိ လက္​ျငဳိးထုိး​ေျပာလုိက္​သည္​
               
             Yibo က​ေလးတစ္​​ေယာက္​လုိငုိကာ ႐ူံွ႐ွူံပီး​ေျပာ​ေနတဲ့ Zhan Zhanရဲ့ပါး​ေလးႏွစ္​ဖက္​ကုိကုိင္​ပီး...
              "ကဲပါ.......တိတ္​တိတ္​​ေနာ္​...BabyZhan​ေလး  ...Zhan ​ေလးဘာျဖစ္​လဲဆုိတာ..​ေဟာဒီကGe Geကု​ိ​ေျပာ​ေနာ္​...."
                 Zhan Zhanသူ႔ကုိမ်က္​ရည္​​ေတြလာ.သုတ္​​ေပး​ေနတဲ့ Yiboကုိ​ေၾကာင္​့ၾကည္​့​ေနရင္​းမွ....
             "အား...(ခြပ္​)..."
             Yiboဘာျဖစ္​သြားမွန္​းမသိ ညာဘက္​မ်က္​လုံး ပူခနဲဖစ္​သြားသည္​...
         ​ေသခ်ာသည္​ ဒါအနမ္​းခံရတာမဟုတ္​ လက္​သီးစာအ​ေကြၽးခံလုိက္​ရျခင္​းသာ...  
       Zhan Zhan Yiboကုိ ထုိးပီး႐ွက္​႐ွက္​နင္​့ ထြက္​​ေျပးလာခဲ့သည္​ ရင္​ဘက္​ထဲမွာလည္​း စစ္​ျဖစ္​​ေနသည္​့အလာတဒုန္​းဒုန္​းတဒုိင္​းဒုိင္​းနဲ႔...
              Yiboမွာလည္​း အထုိးခံလုိက္​ရသည္​့ မ်က္​လုံးတစ္​ဖက္​ကုိကုိင္​ကာ အနမ္​းခံလုိက္​ရသည္​့အလား ျပဳ​ံးျပဳံးၾက​ီးျဖင္​့သာ...
          ဒီအ​ေျခအ​ေနကုိ အကဲခတ္​​ေနတဲ့ Fa Fa​ေလး ဝမ္​နင္​းက​ေတာ့....
           "အင္​း​....ဒီနစ္​​ေယာက္​ ငါ​ေတြး​ေနသလုိမွ ဟုတ္​စ....."                                                              ☺☺                                                                

ခ်စ္​ျခင္​းအျပဳိင္​    (Complete)Where stories live. Discover now