Part-17

556 43 3
                                    

             Zhan Zhan...ကုိက္​ခဲ​ေန​ေသာ ​ေခါင္​းကုိ တစ္​ခ်က္​ႏွစ္​ခ်က္​ ႏွိပ္​လုိက္​ရင္​း...သူမ်က္​လုံးဖြင္​့ၾကည္​့လုိက္​သည္​....
            "ဟင္​....ငါ...ငါ..ဘယ္​ကုိ...​ေရာက္​​ေနတာလဲ......"
              Zhan Zhan မ်က္​လုံးဖြင္​့ဖြင္​့ခ်င္​း မွာ​ေတြ႔လုိက္​ရသည္​က ျဖဴျပာ​ေရာင္​ ​ေရာစပ္ထားတဲ့ မ်က္​ႏွာက်ပ္​တစ္​ခု သူ​ေဘးပတ္​ဝန္​းက်င္​ကုိ ၾကည္​့မိလုိက္​​ေတာ့ တစ္​ခန္​းလုံးလုိလုိ အျပာ​ေရာင္​ လုိက္​ကာ ​ေတြ ကာထား​တဲ့..အခန္​းႀကီးတစ္​ခန္​းထဲတြင္​.......             "ကဲ...မင္​းစပ္​စုလုိ႔..ဝပီလား....."
          Zhan Zhan ႐ုတ္​တရက္​ အသံၾကားရာကုိ ၾကည္​့လုိက္​​ေတာ့ သူ႔ကုတင္​ ​ေဘးနားမွာ႐ွိ​ေနတဲ့လူတစ္​​ေယာက္​....
            "ဟင္​....ခင္​ဗ်ား...ခင္​ဗ်ား...ကဒီကုိ ဘယ္​လုိ လုပ္​​ေရာက္​​ေနတာလဲ..."
            "ဘာမင္​းကမ်ား..တျပန္​ႀကီး ​ေျပာရဲ​ေသးတယ္​​ေပါ့..ဒါငါ့အိမ္​ကြ..မင္​းမ​ေန႔က..ငါ့ကား​ေ႐ွ႕မွာ လဲက်သြားလုိ႔.... ​ေစတနာ နဲ႔ ​ေခၚလာခဲ့တာ ကြ...."
              Yibo သူ႔အိမ္​​ေပၚတက္​လာပီး..သူ႔ကုိတျပန္​ႀကီး ​ေကာ​ေနတဲ့ ထုိ​ေကာင္​​ေလးကုိ အံျသလြန္​း၍ ​ေျပာလုိက္​​ေလသည္​...
          "ဒါဆုိ....ခင္​ဗ်ားက...Zhan Zhan ကုိ ဒီကုိ ​ေခၚလာတာ​ေပါ့..."
          "ဟုတ္​တယ္​...ငါမင္​းကုိ ..​ေခၚလာခဲ့တာ..."
              "ဒါနဲ႔..မင္​းနာမည္​က Zhan Zhan လား.."
         "ဟုတ္​ကဲ့...."
                     Zhan Zhan သူ႔ကုိ သူတစ္​ခ်က္​ ငုံၾကည္​့လုိက္​​ေတာ့ မ​ေန႔ကဝတ္​ထားတဲ့ အဝတ္​အစား​ေတြမဟုတ္​....
            "ဟင္​....ဒါZhan Zhan အဝတ္​အစား​ေတြလည္​း မဟုတ္​ဘူး......"
            "ဟုတ္​ပါတယ္​...."
             "ဒါZhan Zhan အဝတ္​အစား​ေတြ မဟုတ္​ပါဘူး..."
             "​ေအး​ေလး...ငါ​ေျပာ​ေနတာလည္​း..မင္​းအဝတ္​အစား​ေတြ မဟုတ္​ပါဘူး ဆုိတာ ဟုတ္​တယ္​လုိ႔..."
              "အင္​း​ေလ..Zhan Zhan ကလည္​း..ဒါZhan Zhan ဟာ​ေတြ မဟုတ္​ဘူးလုိ႔​ေျပာ​ေနတာ.."
             "ဒီမွာ..ငါ​ေျပာ​ေနတာလဲ...မင္​း​ေျပာတဲ့ မဟုတ္​ဘူး ဆုိတာ...ဟုတ္​တယ္​လုိ႔...."
             "ဟုတ္​ပါတယ္​....Zhan Zhan ကလည္​း မဟုတ္​ဘူးလုိ႔​ေျပာ​ေနတာပါ..."
           "​ေအးငါကလည္​း..မဟုတ္​ဘူးဆုိတာကုိ ဟုတ္​တယ္​လုိ႔....​ေျပာ​ေနတာ..."
             "​ဒါမဲ့...Zhan Zhan ကလည္​း...."
        "​ေတာ္​ပီ...​ေတာ္​ပီ..ဒီကိစၥ ​ေဆြး​ေန​ေနတာနဲ႔တင္​ မင္​းနဲ႔ငါဒီတစ္​​ေန႔ကုန္​သြား လိမ္​့မယ္​...."
              "ငါ...မင္​းစားဖုိ႔ မနက္​စာ သြားလုပ္​လာခဲ့​ေပးမယ္..."
              Zhan Zhan ခုမွ တစ္​စုံတစ္​ရာကုိ ႐ုတ္​တရက္​ စဥ္​းစား မိလုိက္​သည္​....
               "ခန​ေနအုံး....ဒီအိမ္​မွာ...ဒီအိမ္​မွာ..တျခားသူ​ေတြ ႐ွိ​ေသးလား...."
            "ဟ...ငါ့အိမ္​မွာ..ဘယ္​သူ​ေတြ ႐ွိ႐ွိ ..မင္​းအပူ..ပါလားကြ......"
             "ခင္​ဗ်ား ကြၽန္​​ေတာ္​​ေမး​ေနတာကုိ ​ေျဖစမ္​းပါ..."
               "ကဲ​ေျပာစမ္​းပါ အုံးမင္​းဘာလုပ္​မလုိ႔လဲ အ​ေၾကာင္​းျပခ်က္​ မယ္​မယ္​ရရမ႐ွိပဲ ....ငါတုိ႔ အိမ္​တြင္​း​ေရးကုိ မ​ေျပာျပႏုိင္​ဘူးကြ.........."
              Zhan Zhan မ်က္​​ေတာင္​ ႏွစ္​ခ်က္​သုံးခ်က္​​ေလာက္​ျမန္​ျမန္​ ခတ္​လုိက္​ရင္​း....
             "Zhan Zhan ​ေျပာခ်င္​တာက...Zhan Zhan အဝတ္​အစားကုိ ဒီအိမ္​က တစ္​​ေယာက္​​ေယာက္​မ်ား...လဲ​ေပးတာလား..ဒါမွ..မဟုတ္​ ခင္​ဗ်ား....ခင္​ဗ်ား..လဲ​ေပးတာလားလုိ႔....."
             Yibo စကား​ေျပာရင္​းနဲ႔ မ်က္​ႏွာ​ေလး တစ္​ခ်က္​..တစ္​ခ်က္​ နီရဲသြားတဲ့ ​ေကာင္​​ေလးကုိ စုိက္​ၾကည္​့လုိက္​ရင္​းနဲ႔........
               "ဒါမ်ား.....ဒီမွာ..အခုလက္​႐ွိ...ဒီအခန္​းထဲမွာ ႐ွိ​ေနတာ ႏွစ္​​ေယာက္​....ဒီအိမ္​ထဲမွာ ႐ွိ​ေနတာလဲႏွစ္​​ေယာက္​...ပီး​ေတာ့..ဒီျခံထဲမွာ ႐ွိ​ေနတာလည္​း ႏွစ္​​ေယာက္​တည္​းပဲ....ငါ​ေျပာတာ႐ွင္​းတယ္​​ေနာ္​.....သြားပီ......."
           Zhan Zhan သူ႔ကုိ ​ေဝွ့လည္​း​ေၾကာင္​ပတ္​​နဲ႔ ​ေျပာသြားတဲ့ Yibo​ေၾကာင္​့ ​ေခါင္​းတစ္​ခ်က္​ကုတ္​လုိက္သည္​....
             "ဘာလဲဟ......အခန္​းထဲမွာ...႐ွိ​ေနတာ..ႏွစ္​​ေယာက္​...အိမ္​ထဲမွာ..႐ွိ​ေနတာလဲ...ႏွစ္​​ေယာက္​....ျခံထဲမွာ..႐ွိ​ေနတာလဲ..ႏွစ္​​ေယာက္​ပဲဆုိ​ေတာ့..(​ေျခာက္​​ေယာက္​​ေပါ့😁က်မဥာဏ္​ႀကီး႐ွင္​ပါ..)....."
            "ဂါး........ဒီအိမ္​ထဲမွာ...ငါတုိ႔ႏွစ္​​ေယာက္​ထဲ​ေပါ့......."
           "ဒါဆုိ.......ဒါဆုိ..ညတုန္​းက....ညတုန္​းက.....(က်မ​ေမွာင္​ပီ​ေနာ္​😁)..."
            Zhan Zhan ​အိမ္​​ေအာက္​သုိ႔ အ​ေျပးဆင္​းသြားလုိက္​သည္​....
             ဂုံး...ဂလြမ္​...ခြမ္​း...(Yiboမီးဖုိခန္​းထဲဝင္​​ေနတာပါ​ေနာ္​)
                 Zhan Zhan ​ေအာက္​သုိ႔အ​ေျပး ဒုန္​းစိုင္​း ဆင္​းသြား​ေတာ့ ထမင္​းစားပဲြမွာ ထုိင္​ရင္​  သူ႔ကုိျပဳံးျပ​ေနတဲ့ Yibo..
            "လာ.....Zhan Zhan ဒီမွာငါလည္​း..ခုမွ ျပင္​ပီးတာ..ခန​​ေန..မင္​းကုိလာေခၚ​ေတာ့မလုိ႔ပဲ......"
              "ဒီမွာ....ခင္​ဗ်ားႀကီး......ခုနက ​ေျပာသြားတာကုိ ​ေနာက္​တစ္​​ေခါက္​​ေလာက္​ ျပန္​​ေျပာစမ္​းပါ....."
               "ငါခုနက..ဘာ​ေျပာလုိက္​လုိ႔လဲ....."
                 "ခင္​ဗ်ားႀကီး......ခုမွ မသိခ်င္​​ေယာင္​ ​ေဆာင္​မ​ေနနဲ႔...."
                 "ဒီအိမ္​ထဲမွာ....ခင္​ဗ်ားနဲ႔ ကြၽန္​​ေတာ္​ ႏွစ္​​ေယာက္​ထဲ႐ွိတာကုိ.....ဘာလုိ႔ ​ေဝွ့လည္​​ေၾကာင္​ပတ္​နဲ႔ ​ေျပာသြားရတာလဲ...."
             "ဘာလဲ...ခင္​ဗ်ားက..ကြၽန္​​ေတာ္​...Coffeeဆုိင္​မွာ...ခင္​ဗ်ားကုိ ဖက္​လုိက္​လုိ႔...ခင္​ဗ်ားက...ကြၽန္​​ေတာ္​့ကုိ...ကုတင္​​ေပၚ..မ​ေရာက္​​ေရာက္​​ေအာင္​..ပုိ႔လုိက္​တာ​ေပါ့​ေလ...ဟုတ္​လား..(က်မ​ေမွာင္​ပါပီ​ေနာ္​😰).."
             "​ေဟ့..​ေဟ့..မင္​းက..စကားကုိ..​ေ႐ွ႕မလြတ္​​ေနာက္​မလႊတ္​နဲ႔ ​ေတာ္​​ေတာ္​​ေလး​ေျပာတတ္​တာပဲ​ေနာ္​ ...."
            "ငါက..မင္​းကုိ..ကုတင္​​ေပၚ..အရမ္​းတင္​ခ်င္​​ေနတယ္​လုိ႔ မင္​းထင္​​ေနလား..."(မဟုတ္​ဘူးလား..😂)
           "မင္​းမ​ေန႔က..ငါ့ကား..​ေ႐ွ႕မွာ...လဲက်သြားလုိ႔...ငါက​ေစတနာနဲ႔...ကူညီတာကြ.. "     
         "ပီး​ေတာ့..မင္​းကလည္​း..အဲ့တုန္​းက..အဖ်ား​ေတြ..အရမ္​းတက္​​ေနတာနဲ႔...ငါ..လည္​း..ငါ့အိမ္​ကုိ..ကုိ​ေခၚလာခဲ့လုိက္​တာ......".    
            "ဒါဆုိ...ကြၽန္​ေတာ္​့အဝတ္​အစား​ေတြကုိ ခင္​ဗ်ားလဲ​ေပးခဲ့တာ​ေပါ့..."
         "Aww...ငါလဲမ​ေပးလုိ႔..မင္​းအ​ေမႀကီး​ေတာ္​ႀကီး......လာလဲ..​ေပးမွာလားကြ..."
             Zhan Zhan မ်က္​​ေစာင္​း တစ္​ခ်က္​ထုိးျပလုိက္​ရင္​း...
       "ခင္​ဗ်ား​ေနာ္​....Zhan Zhan က စကား အ​ေကာင္​း​ေျပာ​ေနတာကုိ....အ​ေကာင္​းျပန္​​ေျပာပါ...."
              "​ေအးငါကလည္​း...အ​ေကာင္​း​ေျပာခ်င္​ပါတယ္​...ဒါမဲ့..မင္​း​ေျပာ​ေနတာကုိ လည္​းၾကည္​့အုံး​ေလ..."
          "ဟုတ္​ပါၿပီ....ဒီက..Zhan Zhan ကပဲ..​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​.....Zhan Zhan ဘက္​ကမွားသြားပါတယ္​..."
           "အင္​းပါ...​ေတာင္​းပန္​​ေတာ့လဲ..​ေက်နပ္​ရမွာ​ေပါ......"
               "ကဲ....ထုိင္​​ေလ..ငါနဲ႔..မနက္​စာ...စားရ​ေအာင္​...."
          "ဟုတ္​...ကဲ့...."
         Yibက​ေတာ့...​ေအး​ေအး​ေဆး​ေဆးနဲ႔ စား​ေနႏုိင္​​ေပမဲ့...Zhan Zhan ​တ​ေယာက္​ ​ပုဂံထဲတြင္​႐ွိ​ေသာ ၾကက္​ဥ​ေပါင္​မုန္​႔ကုိ ပယ္​ပယ္​နယ္​နယ္​ ခက္​ရင္​းနဲ႔ ထုိးဆြ​ေန​ေလရဲ႕...
          ဒါကုိ ၾကည္​့​ေနတဲ့..Yiboက...
       "ဘာလဲ...ဒါကုိ..မင္​းမၾကဳိက္​လုိ႔လား...ငါ တစ္​ျခားတစ္​ခု စီစဥ္​​ေပးရမလား..."
       "မဟုတ္​..မဟုတ္​ပါဘူး..."
     "Zhan Zhan စိတ္​ထဲမွာ မတင္​မက်ျဖစ္​​ေနတာ​ေလးကုိ ​ေမးခ်င္​လုိ႔ပါ..."
       Yibo မ်က္​ခုံးတစ္​ခ်က္​က်ဳံ့လုိက္​ရင္​း....
     "ဘာလဲ..Zhan Zhan ​...ေမးၾကည္​့​ေလ....ကြၽန္​​ေတာ္​ ​ေျဖႏုိင္​ရင္​​ေျဖ​ေပးပါ့မယ္​..."
         "Zhan Zhan ​ေမးမွာ..ကုိ..ခင္​ဗ်ား​ေျဖႏုိင္​မွာပါ...ဘာလုိ႔ဆုိ..ခင္​ဗ်ားက..ဒီကိစၥ မွာ အဒိကလူမုိ႔လုိ႔ပါ....."
         "ကဲပါ..​ေျပာၾကည္​့ပါ..."
       Zhan Zhan ႏူတ္​ခမ္​းကုိ တစ္​ခ်က္​ကုိက္​လုိက္​ရင္​း...
          "ဟုိ​ေလ..ဟုိ....ညတုန္​းက...ခင္​ဗ်ား..ျမင္​လုိက္​​ေသးလားဟင္​...........(ဘာကုိလဲဟမ႐ွင္​း႐ွင္​း😂) ..."
       Yibo တစ္​ခ်က္​စဥ္​းစား လုိက္​ရင္​းနဲ႔
        "Zhan Zhan....ကဘာကုိ​ေျပာခ်င္​တာလဲ.....".   
          "ဟုိ....Zhan Zhan ​ေျပာခ်င္​တာက​ေလ..ခင္​ဗ်ားက..Zhan Zhan ကုိ အဝတ္​အစားလဲ​ေပးတာဆုိ​ေတာ့​ေလ.......ျမင္​...ျမင္​လုိက​္​ ​ေသးလားလုိ႔......"
               Yibo,Zhan Zhan စကား​ေၾကာင္​့ က်ဳံ​ေနတဲ့..မ်က္​ခုံးတစ္​ဖက္​..​အ​ေပၚသုိ႔တစ္​​ေထာင္​​ေလာက္​ ခုန္​တက္​သြားသည္​.......
             "ဟာ.......မနက္​​ေစာ​ေစာ..စီးစီး..ညစ္​တီးညစ္​ပတ္​​ေတြ..သိပ္​​ေျပာတာပဲ...."
             "ပီး​ေတာ့...ညတုန္​းက..ငါက အဝတ္​အစားလဲ​ေပးတယ္​ဆုိ​ေပမဲ့.......  အဲ့တုန္​းက..ငါလည္​း..အရမ္​းခ်မ္​း​ေနတာကြ....ဒါ​ေၾကာင္​့မင္​းက..ျဖဴသလား....မဲသလား..ဆုိတာ​ေတာင္​...ငါအခုမနက္........​မွ..သတိထားမိတာကြ...."
           "ဒါဆုိ....ခင္​ဗ်ား...ဘာမွ...မျမင္​ဘူး​ေပါ့​ေနာ္​..........."
            "ဟုတ္​တယ္​...ငါမျမင္​ဘူး..."
          "အမ​ေလး.....ဘုရားမလုိ႔..​ေတာ္​ပါ​ေသးတယ္​....​ေတာ္​ပါ​ေသးတယ္​...ဟူး...."
            Zhan Zhan ခုမွ အပူလုံးႀကီး က်သြား​ေတာ့သည္​...
              "ဟဲ...ဟဲ..ဒါဆုိ..Zhan Zhan မနက္​စာ စား​ေတာ့မယ္​​ေနာ္​...."
            "စားပါဗ်ာ.....စားပါ......"
          Yibo,သူ႔ကုိ က​ေလးလုိလုိ​ေခြးလုိလုိ လုပ္​ျပ​ေနတဲ့ Zhan Zhan ကုိၾကည္​့ရင္​းနဲ႔ ​ေခါင္​းတစ္​ခ်က္​ရမ္​း..လုိက္​​ေလသည္​...
              Zhan Zhan မနက္​စာစား ​ေနရင္​းနဲ႔ ႐ုတ္​တရက္​ တစ္​ခုခုကုိထင္​ထင္​ျခားျခား မွတ္​မိသြားမိသည္​...
            Yiboကုိ...တစ္​ခ်က္​ၾကည္​့လုိက္​ရင္​း....
             "ဟုိ​ေလ......ခင္​ဗ်ားရဲ႕ညာဘက္​လက္​..က​ေလးကုိ..ခန​ေလာက္​ျပပါလားဟင္​...."
             Yibo,Zhan Zhan ကုိနားမလည္​ သလုိ႐ွိသည္​မုိ႔.....
            "ဘာျဖစ္​လုိ႔လဲ....Zhan Zhan..."
             "ခန​​ေလာက္​ျပပါ.....ကြၽန္​​ေတာ္​.ၾကည္​့ခ်င္​လုိ႔......"
            Yiboနားမလည္​သလုိႏွင့္....သူ႔ရဲ႕ လက္​ကုိ Zhan Zhan ​ေ႐ွ႕ကုိ..ထုိး​ေပးလုိက္​သည္​....
             Zhan Zhan သူ႔​ေ႐ွ႕သုိ႔ထုတ္​​ေပးလာတဲ့ Yiboရဲ႕ လက္​​ေကာက္​ဝတ္​နားကုိ.ၾကည္​့လုိက္​​ေတာ့..... ​လက္​​ေကာက္​ဝတ္​နားမွာ​ေရးထြင္​းထားတဲ့ စားလုံး​ေလး..ႏွစ္​လုံုး ......
                  Yibo.......တဲ့...
            "ဟင္​.........ကုိ......"
                                                                                                                           ☺☺

ခ်စ္​ျခင္​းအျပဳိင္​    (Complete)Where stories live. Discover now