Part-12

595 40 3
                                    

         "အစ္​ကုိ...ဝမ္​နင္​း...ကြၽန္​​ေတာ္​နဲ႔..Zhan Zhan ကုိ..ဘာလုိ႔....ဒီအိမ္​ကုိ..​ေခၚလာတာလဲ..."
        "ဟုတ္​တယ္​..လူႀကီး...ဘာလုိ႔..ဒီကုိ..​ေခၚလာတာလဲ..."
          ဝမ္​နင္​း..စပ္​စုစိန္​ ႏွစ္​​ေယာက္​ကုိ..ျပန္​​ေျဖဖုိ႔..အာ႐ုံမ႐ွိ​ေသး....အိမ္​ႀကီးထဲကုိ..ဟုိ​ေခ်ာင္​း...ဒီ​ေခ်ာင္း...ပတ္​ပီးသာ...ၾကည္​့​ေနလုိက္​သည္​.....
               ​"​ေဝ့....က်င္​းလင္​...​ေရ...က်င္​းလင္​..."
          ဝမ္​နင္​း..အိပ္​​ေပါက္​..ဝနားမွာ..ရပ္​လုိက္​ရင္​း...က်င္​းလင္​ကုိ..​​ေအာ္​...ေခၚလုိက္​သည္​...."
          Yiboနဲ႔ Zhan Zhanက​ေတာ့ ဘာလဲဆုိ​တဲ့...ပုံစံမ်ိဳးျဖင္​့...တစ္​​ေယာက္​နဲ႔..တစ္​​​ေယာက္​..​ေမ့​ေငါ့ျပလ်က္​..."
            ထုိအခ်ိန္​..အိမ္​ႀကီး...ထဲမွ..ထြက္​လာ​ေသာ..လူငယ္​တစ္​ဦး...ထိုသူက ဝါည​စ္​ညစ္​အ​​ေရာင္​႐ွပ္​ အက်ီနဲ႔ မီးခုိး​ေရာင္​..ဂ်င္​း​ေဘာင္​းဘီကုိ တဲြဖက္​ဝတ္​ဆင္ထားတဲ့ အသားျဖဴျဖဴ​..နဲ႔..20​ေက်ာ္​..ဝန္​းက်င္​..လူငယ္​တစ္​ဦး..
            သူ႔နာမည္​က..က်င္​းလင္​...
         "ဘာကိစၥလဲ...အစ္​ကုိ..ဝမ္​နင္​း...."
          ဝမ္​နင္​း..တစ္​ေယာက္​..က်င္​းလင္​ကုိ..​ေငးရင္​း..​ေၾကာင္​​ေတာင္​ႀကီးရပ္​လ်က္​....အား..မ​ေတြ႔ရတဲ့...အ​ေတြအတြင္​း..​​အရမ္​းကုိ...ခ်စ္​ဖုိ႔​ေကာင္​း...လာလုိက္​တာ..က​ေလးရယ္​.....
            "အစ္​ကုိ...ဝမ္​နင္​း....အစ္​ကုိ..ဝမ္​နင္​း..လုိ႔....."
            က်င္​းလင္​...သူ​​ေမးတာကုိ..မ​ေျဖဘဲ..​ေၾကာင္​​ေတာင္​ႀကီး..ရပ္​​ေနတဲ့...ဝမ္​နင္​းကုိ...စိတ္​တုိလာသည္​...
                 "ကဲဟာ.....အ..."
               က်င္​းလင္​...ဝမ္​နင္​း​ေျခ​ေတာက္​အား ​သူ႔​ေျခ​ေထာက္​နဲ႔.​ေစာင္​့နင္​းလုိက္​ျခင္​း ျဖစ္​သည္​....
            
                  ဝမ္​နင္​း..နာသြားတဲ့​ေျခ​ေထာက္​​ေလးအားကုိင္​ရင္​း ....အ..ပင္​ဆုံး​ေအာင္​..မ​ေအာ္​လုိက္​ရ​ေသး.... 
             "ဝင္​...ခဲ့...ၾက......"
              က်င္​းလင္​ရဲ႕...​ေနာက္​က​ေန..ထြက္​​ေပၚ...လာတဲ့...စကား..သံတစ္​ခု........
                ဝမ္​နင္​း ...ဒီအသံကုိ..​ေကာင္​း..​ေကာင္​း..ႀကီးသိတာ​ေပါ့.​....
           ဒီ..အသံက..သူဖိန္​႔ဖိန္​႔..တုန္​...​ေန​ေအာင္​..​ေၾကာက္​ရတဲ့...ရြာရဲ႕အႀကီးအကဲ... က်င္​းလင္​ရဲ႕...ဦး​ေလး...က်န္​းခ်န္​ရဲ႕..အသံ.....
              "လူႀကီး...ဘာ​ေတြစဥ္​းစား..​ေနတာလဲ...အိမ္​ထဲက..လူက..​ေခၚ​ေနတယ္​​ေလ...သြားရ​ေအာင္​......" 
              ဝမ္​နင္​း ..က်န္​းခ်န္​ရဲ႕..အသံၾကားပီး..ဘာျဖစ္​..မွန္​းမသိ...အဖ်ား..တက္​ခ်င္​ သလုိျဖစ္​လာသည္​...
          "အ..​ေအး..​ေအး...သြား...သြား...ၾက.. မယ္​​ေလ...."
             Yibo..သူတုိ႔ကုိ..တုန္​တုန္​..ယင္​ယင္​..​ေျပာ​ေနတဲ့...ဝမ္​နင္​း..နဖူးကုိ..လက္​နဲ႔..ပိတ္​စမ္​း..လုိက္​သည္​...
                "​ေနပါအုံး..အစ္​ကုိ...ဝမ္​နင္​းရ.... ကုိယ္​လဲ. မပူပဲနဲ႔..ဘာ​ေတြ..ဒီ​ေလာက္​​ေတာင္​...ကတုန္​ကယင္​..ျဖစ္​​ေနရတာလဲ..ဗ်..."
                 ဝမ္​နင္​း..နဖူးက..​ေခြၽးစက္​​ေတြကုိ...သုတ္​လုိက္​ရင္​း...
          "ငါ..ဘာမွ..မျဖစ္​ပါဘူး..Yiboရ...လာ...အိမ္​ထဲ..ဝင္​ၾကမယ္​......"
            Zhan Zhan နဲ႔ Yibo တုိ႔ ဝမ္​နင္​း​ေခၚရာ ​ေနာက္​သာ လုိက္​လာရတယ္​..... ခုထိ ဒီကုိ..လာရျခင္​း ရဲ႕ အ​ေၾကာင္​းအရင္​း..မယ္​မယ္​ရရကုိ..မသိရ​ေသးပါ....
             ဒါမဲ့..သူတုိ႔..သတိထားမိသည္​က​ေတာ့..ဒီအိမ္​က...ရြာမွာ..အႀကီးဆုံးအိမ.္​အျပင္​ပန္​းၾကည္​့ရင္​​ေတာ့ မဆုိးလွ​ေပမဲ့..အိမ္​ထဲဝင္​ၾကည္​့လုိက္​​ေတာ့....သူတုိ႔..ထင္​​ထားသလုိ...ခမ္​းခမး္...​.နားနား...မ႐ွိလွ......
            အိမ္​ႀကီးထဲမွာ...ဘာပစၥည္​းမွ အထူးတလည္​မ႐ွိတဲ့ အျပင္​..ထုိင္​စရာ..ခုံတစ္​ခုံ​​ေတာင္​မ႐ွိ.....
            ဒါ​ေပမဲ့လည္​း..ရြာထဲမွာ..႐ွိတဲ့..တဲ ကုတ္​​ေတြ ထက္​​ေတာ့..အမ်ားႀကီး..သာသည္​...
             Yibo နဲ႔ Zhan Zhan တုိ႔ အ​ေတြးနယ္​ခ်ဲ့​ေနရင္​း...႐ုတ္​တရက္​..သူတုိ႔..ႏွ..​ေခါင္​းထဲကုိ..ဝင္​လာတဲ့..အသားအနံ႔......
                 အန႔ံလာရာ..ကုိ..လုိက္​႐ွာၾကည္​့​ေတာ့..သူတုိ့္...​ေ႐ွ႕တဲ့တဲ့က...​သစ္​သားတုံးႀကီး ​ေပၚမွာ က်က်..နနနဲ႔...ထုိင္​​ေနတဲ့..လူတစ္​​ေယာက္​....                                                              ထုိသူက ...ခုနက အ​ေပါက္​မွာ ေတြ႔ခဲ့ရတဲ့...​ေကာင္​​ေလးလုိပဲ...အသားျဖဴျဖဴ......​ပိန္​ပိန္​ပါးပါးနဲ႔...ဝါက်င္​့က်င္​့​ေရာင္​..အက်ီနဲ႔ ​ေဘာင္​းဘီကုိ မလုိက္​ မဖက္​ဝတ္​ဆင္​ထား​ေလရဲ႕..  
          သူ႔​ေ႐ွ႕မွာ​ေတာ့....အစိမ္​း​ေရာင္​..ဖတ္​ႀကီး..ခင္​းထားပီး..အဲ့ဒီ့ ..ဖတ္​ႀကီး​ေပၚ..မွာပဲ...အမည္​​ေဖာ္​..ျပလုိ႔မရတဲ့.....  တိရစၧာန္​  တစ္​​ေကာင္​ကုိ...ကင္​ပီး...တင္​ထား​ေလ ..ရဲ႕....
              ဝမ္​နင္​း......Yiboနဲ႔...Zhan Zhan ကုိ တားခ်ိန္​​ေတာင္​..မရလုိက္​ပါ......
              သ​ေကာင္​့သားႏွစ္​​ေယာက္​က....သူ႔တုိ႔ႀကီး​ေတာ္​ႀကီး​..က်န္​းခ်န္​ရဲ႕...​ေ႐ွ႕တည္​့တည္​့မွာ..က်က် ..နန...ထုိင္​ရင္​....​သြား...​ေမ်ွာ္​​ေန​ေလရဲ႕.......
                က်န္​းခ်န္​း....သူစား​ေနတာကုိ.. အငမ္​းမရ..လာ​ေမ်ွာ္​​ေနတဲ့...ႏွစ္​​ေယာက္​ကုိ...မ်က္​​ေထာင္​့နီႀကီး...နဲ႔..တစ္​ခ်က္​လွန္​ၾကည္​့...လုိက္​သည္​.....
                 Zhan Zhan သူ႔ကုိ မ်က္​​ေထာင္​့ နီႀကီးနဲ႔ ၾကည္​့လာတဲ့ က်န္​းခ်န္​ ​ေၾကာင္​့ ...နည္​းနည္​း​ေၾကာက္​သြားမိသည္​...
                Yibo ​ေ႐ွ႕က ငနဲရဲ႕ အျပဳအမူ​ေၾကာင္​့ Zhan Zhan ​ေၾကာက္​ သြားမွန္​းသိ၍....​ထိန္​းထားတဲ့...​ေဒါသ​ေတြ..ငယ္​ထိပ္​ကုိ တက္​​ေစာင္​့လာသည္​......
                "ဗုန္​း​..........."
              Yibo ၾကမ္​းျပင္​ကုိ..လက္​ဝါးနဲ...ပိတ္​​ေစာင္​့႐ုိက္​လုိက္​သည္​...ပီး​ေတာ့
Zhan Zhanကုိ သူ႔လက္​တစ္​ဖက္​နဲ႔..​ဖက္​လုိက္ရင္​း...က်န္​းခ်န္​ကုိ...ဂ်ိဳ..ၾကည့္​ျပန္​ၾကည္​့..လုိက္​သည္​....
              က်န္​းခ်န္​....႐ုုတ္​တရက္ ႏူတ္​ခမ္​းတစ္​ဖက္​တြန္​႔​ေကြးလုိက္​ရင္​း​​...Yiboကုိျပန္​ၾကည္​့လုိက္​သည္​...
            Zhan Zhan တစ္​​ေယာက္​ကုိ..တစ္​​ေယာက္​..ဝါးစားမတတ္​..ၾကည္​့​ေနတဲ့..ႏွစ္​​ေယာက္​အၾကား... ဘယ္​လုိလုပ္​ရမွန္​းမသိ...
          သူတုိ႔​ေနာက္​မွာ မလူပ္​မယွက္​ရပ္​​ေနၾကတဲ့..အစ္​ကုိဝမ္​နင္​းနဲ႔..က်င္​းလင္​..ဆုိတဲ့သူကလည္​း..ဘာမွ..ဝင္​မ​ေျပာၾက....
        Zhan Zhan ဒီႏွစ္​​ေယာက္​ၾကား..ဘယ္​လုိပုံစံနဲ႔ ​ေနရမယ္​မွန္​းမသိ​ေတာ့..
           "ဂြီ.....ဂြီ..."
      "အာ...အ​ေရးထဲ....ဗုိက္​က..အလုိက္​ကန္​းဆုိးကုိမသိဘူး...တဂြီဂြီလာျမည္​ေနတယ္​..."
             ​  အ​ေနာက္​က ​​ ႏွစ္​​ေယာက္​က​ေတာ့ တစ္​​ေယာက္​မ်က္​ ႏွာတစ္​​ေယာက္​ၾကည္​့ရင္​း  ​​ေဇာ​ေခြၽးပ်ံ​ေန​ေလရဲ႕...
           အသားတုံး ​ေ႐ွ႕မွာ အၾကည္​စစ္​ပဲြ ဆင္​နဲြ​ေနတဲ့ ႏွစ္​​ေယာက္​က​ေတာ့ မလူပ္​မယွက္​ ႐ွိ​ေနျမဲသာ.....
                   "ကဲ..အစ္​ကုိ...ဝမ္​နင္​း...
       က်င္​းလင္​...ဒီစစ္​ပဲြကုိ တစ္​ခုခုလုပ္​မွ ျဖစ္​​ေတာ့မယ္​..."
          "ဟင္​..က်င္​းလင္​...ကဘာလုပ္​မလုိ႔လဲ...."
             "က်င္​းလင္​ ႐ုတ္​တရက္​..ဝမ္​နင္​း..လက္​ကုိ...ကုိင္​လုိက္​ရင္​း....
         "အစ္​ကုိ..က်င္​းလင္​ကုိယုံတယ္​မလား......"
             "ဝမ္​နင္​း​ေခါင္​းသာ..အတင္​းစြတ္​ၿငိမ္​့လုိက္​သည္​...
         "ဒါဆုိရင္​...အစ္​ကုိ...သူတုိ႔ကုိ.. သြားတားလုိက္​...."
            ​  က်င္​းလင္​...ဝမ္​နင္​းကုိ..အတင္​းတြန္​းလႊတ္​လုိက္​သည္​.......
            ဝမ္​နင္​းက​ေတာ့..​ေအာ္​..က်င္​းလင္​..ရယ္​..အကုိ႔ကုိ..အ​ေသ သတ္​ပီး​ေတာ့မွပဲ လႊတ္​လုိက္​ပါ​ေတာ့လား......
                   ဝမ္​နင္​း...အၾကည္​့နဲ႔တင္​ စစ္​တုိက္​​ေနၾကတဲ့ ႏွစ္​​ေယာက္​ကုိ ဘယ္​လုိ ဝင္​တားရမယ္​ မွန္​းမသိ   .....
                  သ​ေတြးသာ..အတင္​းျမဳိခ်​ေနရသည္​....
              "ဂလု........"
           ဝမ္​နင္​း ႏွစ္​​ေကာင္​သားရဲ႕ ၾကားမွာ ကုတ္​ၿငိမ္​​ေနတဲ့ Zhan Zhan.ကို ုၾကည္​့မိလုိက္​​ေတာ့.............¿¿¿¿¿¿¿
              "အမ​ေလး......ဗု​ေဒၶါ...ကြဳိင္​ရင္​မယ္​​ေတာ္​ကယ္​ပါ...မာမားကယ္​ပါ..ပါပါးကယ္​ပါ....႐ွိသမွ နတ္​မင္​းႀကီး​ေတြ အကုန္​ကယ္​ၾကပါ...
           ဝမ္​နင္​း   ဂ်ိဳ ၾကည္​့ၾကည္​့ ​ေနတဲ့ ႏွစ္​​​ေကာင္​ၾကား...အသားတုံးကုိ မ​ေၾကာက္​မလန္​႔အားရပါးရ ဖဲ့စား​​ေနတဲ့ Zhan Zhan ​ေၾကာင္​့ ...ငယ္​ထိပ္​တည္​့တည္​့ မုိးဂ်ိဳး အ​ေတာင္​့လုိက္​ႀကီး အျပစ္​ခံလုိက္​ရသည္​....
        ဒါ​ေတာင္​.....ကုိယ္​​​ေတာ္​​ေခ်ာက ပလုတ္​ပ​ေလာင္​းစား​ေနရင္​း...သူ႔ကုိျပဳံးျပ​ေန​ေလရဲ႕.....
               ဝမ္​နင္​း ​ေနရာမွာတင္​ အ​ေငြ႔ ​ပါပ်ံခ်င္​လာသည္​.....
            "Yi...Yibo...ညီ​..ညီေလး.....ျပန္​..ျပန္​ၾက.ရ​ေအာင္​​...​ေနာ္​...."
             "Zhan Zhan ​ေလးလဲ...လာ..လာ...ျပန္​ၾကမယ္​......"
        ဝမ္​နင္​း အထစ္​ထစ္​အ​ေငါ့​ေငါ့နဲ႔ သ​ေကာင္​့သားႏွစ္​​ေယာက္​ကုိ ​ေခ်ာ့​ေမာ့ ​ေခၚရသည္​....
              ဒါ​ေတာင္​ ႏွစ္​​ေကာင္​သား ခုထိထမလာ​ေသးတာ​ေၾကာင္​့ ဝမ္​နင္​းအတင္​း ဆဲြ​ေခၚလာရသည္​...
             "က်င္​းလင္​....အစ္​ကုိတုိ႔ ျပန္​​ေတာ့မယ္​​ေနာ္​..."
              "တ..တာ့..တာ.."
        ဝမ္​နင္​း..က်င္​းလင္​ကုိ ​ေတြ႔ခ်င္​လုိ႔ လာခဲ့​ေပမဲ့ မလာရဲတာ​ေၾကာင္​့ သ​ေကာင္​့သား ႏွစ္​​ေကာင္​ ကုိ​ေခၚလာခဲ့ကာမွ  ​ေသာက္​က်ိဳးနဲ...​လုိက္​တဲ့ ျဖစ္​ျခင္​းရယ္​ပါ........
                  ဝမ္​နင္​း..သ​ေကာင္​့သား..ႏွစ္​​ေကာင္​ကုိ အတင္​း ဆဲြ​ေခၚလာပီး...​ေ႐ွ႕က​ေန ​ေျခလွမ္​း က်ဲႀကီး..​​ေတြနဲ႔..​ေစာင္​့​ေစာင္​့ပီး...ထြက္​သြား​ေလရ႕ဲ......ပါးစပ္​ကလည္​း..Yiboတုိ႔ကုိ ​ေမတၱာ ​ေတြဆက္​တုိက္​ ပုိ႔လ်က္​...
              "Yibo....အစ္​ကုိ..ဝမ္​နင္​း..က..ဘာ​ျဖစ္​သြားတာလဲ..."
              Zhan Zhan သူတုိ႔ကုိ မ​ေစာင္​့ပဲ ထြက္​သြားတဲ့ ဝမ္​နင္​းကုိ ၾကည္​့ရင္​း​ေမးလုိက္​ျခင္​းပင္​ ျဖစ္​သည္​..
              "Zhan Zhan ကလည္​း အစ္​ကုိဝမ္​နင္​းက ဗုိက္​စာ​ေနလုိ႔ ျဖစ္​မွာ​ေပါ့...သူမနက္​ကတည္​းက...ဘာမွ..မစားရ​ေသးဘူး​ေလ.."(​ေစာက္​တလဲြ😂😂)
         "အင္​း​ေနာ္​...သူဗုိက္​စာ ​ေနလုိ႔ျဖစ္​မွာ​ေပါ့..."(လင္မယား​ေတြ လုိက္​လဲလုိက္​ပ😂😂)
        "ဒါနဲ႔..Yibo​ေရာ...ဗုိက္​မစာဘူးလား..."
        "စာတာ​ေပါ့ Zhan Zhan ရဲ႕ အိမ္​​ေရာက္​မွ တစ္​ခုခု စားလုိက္​မယ္​​ေလ...."
        "ဟား...ဟား..ဟား..."
       "Yiboစာ​ေနမွန္​း ​ေဟာဒီကZhan Zhan ​ေလးက သိတာ​ေပါ့..."
        "​ေရာ့..ဒီမွာၾကည္​့စမ္​း...... "
             Zhan Zhan သူ႔​ေဘးအိတ္​ထဲက ထည္​့လာတဲ့ အသားကင္​ ကုိထုတ္​​ေပးလုိက္​ရင္​း​ေျပာလုိက္​​ေလသည္​..
         "Zhan ​ေလး ဒါက...."
        "ဟဲ......ဟဲ....."
     Zhan Zhan သြားတန္​း​ေလး​ေတြ ​ေပၚ​ေအာင္​တစ္​ခ်က္​ရယ္​ျပလုိက္​သည္​...
          "Zhan Zhan ဟုိလူႀကီးရဲ႕ အသားကင္​ကုိ တစ္​ဝက္​စားပီး က်န္​တဲ့ တစ္​ဝက္​ကုိ Yiboအတြက္​ ယူလာတာ...
         "ဟဲ....ဟဲ..."
         "အား....Zhan Zhan ​ေလးက ​ေတာ္​လုိက္​တာ..."
         "ဒါ​ေၾကာင္​့ ကုိယ္​ကခ်စ္​​​ေနရတာ..."
          Zhan Zhan ႐ွက္​ျပဳံးတစ္​ခ်က္​ျပဳံးလုိက္​ရင္​း......
               "ဟြန္​႔....ဘာ​ေတြ..လာ​ေျပာ​​ေန မွန္​းလဲမသိဘူး.............."
                Zhan Zhan Yiboရင္​ဘက္​ကုိ ထုရင္​း​ေျပာလုိက္​​ေလသည္​......
                      "ဟား...ဟား..ဟား..."
                    Yibo ႐ွက္​​ေနတဲ့ Zhan Zhan ​ေလးကုိ စရင္​း  တဟားဟား​ေအာ္​ရယ္​​ေန ​​လုိက္​သည္​....
                          ☺☺                                                                                              
                                                               
                                                                                                                                                                          

ခ်စ္​ျခင္​းအျပဳိင္​    (Complete)Where stories live. Discover now