Part-20

1.9K 53 3
                                    

        Zhan Zhan, Yiboမသိ​ေအာင္​ ထြက္​သြားဖုိ႔ စဥ္​းစားခဲ့​ေပမဲ့ စံအိမ္​ထဲက ထြက္​ထြက္​ျခင္​း သူဘယ္​လမ္​းကုိ ဦးတည္​ရမွန္​း မသိ​ေပ..
          လာတုန္​းက​ေတာ့ Yiboနဲ႔အတူမုိ႔ လမ္​းတစ္​လမ္​းတည္​း ႐ွိတယ္​လုိ႔ထင္​ရ​ေပမဲ့ စံအိမ္​​ေတာ္​ထဲက ​ေနထြက္​ထြက္​ျခင္​းမွာ သူ​ေတြ႔လုိက္​ရသည္​က အိမ္​ကုိပတ္​ပတ္​လည္​ အုပ္​မုိးထားတဲ့ သစ္​ပင္​မ်ား....
          သူဘယ္​က​ေနစပီး အျပင္​ကုိ ထြက္​ရမယ္​မွန္​းမသိ​ေပမဲ့ Yiboႏုိးလာရင္​ ျပသာနာ​ေတြ ႐ူပ္​လာမွာဆုိး၍...သူအျမန္​ထြက္​သြားမွ ရ​ေပ​ေတာ့မယ္​......
          "အ့..............ကြၽတ္​...ကြၽတ္​...."
      Zhan Zhan ​ေျခလွမ္​းအနည္​းငယ္​ပဲ လွမ္​းရ​ေသးတယ္​ ​​ေအာက္​ပုိင္​းက တစစ္​စစ္​ နဲ႔နာလာ​ေလသည္​...
         Zhan Zhan ႏူတ္​ခမ္​းတစ္​ခ်က္​ဆူလုိက္​ရင္​း.....
         "ဟုန္​႔.......Yiboစုတ္​.. သူမနာတုိင္​း သူမ်ားကုိ အတင္​းလုပ္​တာပဲ.... "
         "ခု​ေတာ့.... လမ္​း​ေတာင္​ မ​ေလ်ာက္​ႏုိင္​​ေတာ့ဘူး...."
         "ဒီလုိ မွန္​းသိရင္​... ခုနတုန္​းက.. သူ႔ကုိ တက္​ဂ်ိမ္​းခဲ့ပါတယ္​....ဟုန္​႔.."
            "ဟိတ္​.......မိန္​းမ​ေလး.........."
            Yiboႏုိးႏုိးျခင္​း...သူ႔​ေဘးနားမွာ Zhan Zhan ကုိမ​ေတြ႔​ေတာ့ လုိက္​႐ွာမိ​ေတာ့ စံအိမ္​အျပင္​ဘက္​မွာ ကြတကြတ ​ေလ်ာက္​ရင္​းနဲ႔ ဘာ​ေတြ​ေျပာ​ေနမွန္​းမသိ....
             "Yi.....Yibo..ခုနက ဘယ္​လုိ​ေခၚလုိက္​တာလဲဟင္​..."
         Zhan Zhan ,Yiboအသံၾကားလုိ႔ ႐ုတ္​တရက္​မုိ႔လန္​းသြားမိ​ေပမဲ့ သူ႔ကုိမိန္​းမ​ေလးလုိ႔ ​ေခၚလုိက္​တဲ့ Yibo​ေၾကာင္​့ ​ထူးဆန္​းသြားမိ​သည္​....
             "မိန္​းမ​ေလးလုိ႔​ေခၚလုိက္​တာ​ေလ....မိန္​းမ​ေလးရဲ႕......."
              Yibo,zzရဲ႕ ပါး​ေလးကုိ ရြတ္​ခနဲ​ေန​ေအာင္​နမ္​းလုိက္​ရင္​းနဲ႔​ေျပာလုိက္​​ေလသည္​....
               "ဘာလုိ႔.....ဘာလုိ႔.....အဲ့လုိ​ေခၚ ရတာလဲဟင္​...Yibo..."
               "မိန္​းမ​ေလးကလည္​း..ဘာလုိ႔... ကုိယ္​့ကုိ.... Yibo လုိ႔​ေခၚ​ေနတာလဲ..."
           "ဟင္​...Zhan Zhan က ybကုိ ybလုိ႔ ​မ​ေခၚရင္​ ဘယ္​လုိ​ေခၚရမွာလဲ..."
            Ybတခ်က္​ျပဳံးလုိက္​ရင္​း......
          "ဟုိးအရင္​တုန္​းက​ေခၚသလုိ... ကုိ... လုိ႔ျပန္​​ေခၚ​ေလကြာ......."
              "ဒါဆုိ... ybက... ybက.. zzရဲ႕... ကုိ .. ​ေပါ့​ေနာ္​... ဟုတ္​လား.... ဟင္​...."
              Zz ,ybရဲ႕ မ်က္​ႏွာကုိ သူ႔လက္​ဖဝါးႏုႏု​ေလး ႏွစ္​ဖက္​နဲ႔ ကုိင္​ရင္​း​ေမးလုိက္​​ေလသည္​...
             "ဒါ​ေပါ့.... မိန္​းမ​ေလးရဲ႕... တစ္​​မုို​း​ေအာက္​မွာ တစ္​​ေယာက္​တည္​း​ေသာ ႐ွိတဲ့ ​ေဟာဒီက wangyiboဒီက Zhan Zhan ​ေလးကုိ ၾကာၾကာ​ေမ့ထားႏုိင္​ပါ့မလား.....
                 Yb,zz ရဲ႕ ပန္​းႏု​ေရာင္​ပါး ​ေလးႏွစ္​ဖက္​ကုိ အသည္​းယားသလုိ အားရပါးရ   ျဖစ္​လုိက္​ရင္​း​ေျပာလုိက္​​ေလသည္​
          "အဟင္​့...ဟင္​့ ... ကုိရယ္​....zzအရမ္​းဝမ္​းသာတာပဲ...ပီး​ေတာ့....အရမ္​းလည္​း​ေပ်ာ္​ိယ္​သိလား......."
            Zz,Ybက သူလက္​​ေသး​ေသး​ေလးႏွစ္​ဖက္​နဲ႔ ဆဲြဖက္​လုိက္​ရင္​း​ေျပာ​ေလသည္​.....
                "အ့....ခန​ေနအုံး...မိန္​းမ​ေလးရဲ႕... ခုနတုန္​းဟာ​ေလးကုိ​နာက္တစ္ခါလာက္​ျပန္​​ေျပာပါအုံးလား......."
            "ဘာလဲ.......ကုိရဲ႕...."
           "ကုိယ္​့ကုိ...တက္​ဂ်ိမ္​းမယ္​ဆုိတာ​ေလ..."
       "အာ....ကုိယ္​​ေနာ္​...... Zzက..ဒီအတုိင္​း​ေလး ​ေျပာလုိက္​တာပါ..."
        "အမယ္​...အမယ္​...စကားကုိ...ခုလုိ လြယ္​လြယ္​​ေျပာ.... ရယုိးလား...."
         "ကုိ......​ေနာ္​...."
         Zz,ybကုိ မ်က္​​ေစာင္​းတစ္​ခ်က္​ထုိးရင္​း​ေျပာလုိက္​​ေလသည္​....
           "ဟား...ဟား... ဟား... အဲ့လုိ..မ်က္​​ေစာင္​းလွလွ​ေလး ထုိး​ေတာ့​ေရာ...ကုိယ္​က... ​ေက်နပ္​မယ္​တဲ့လား...."
            "ကဲ..​ေျပာ...အဲ့​ေတာ့....​ေဟာဒီက...မိန္​းမက...ဒီက...​ေယာက်ာ္​းကုိ... ​ေက်နပ္​သြား​ေအာင္​ လုိ႔ဘာလုပ္​​ေပးရမွာလဲလုိ႔...."
             Yb,မဲ့ျပဳံးတစ္​ခ်က္​ျပဳံးလုိက္​ရင္​း zz,ကုိ ဆဲြဖက္​လုိက္​သည္​....
            "မင္​းကုိယ္​့ကုိဂ်ိမ္​းမလား... ကုိယ္​ဂ​်ိမ္​းတာခံမလား....."
              "အာ့...ကုိ... ဘာ​ေတြ​ေျပာ​ေနတာလဲ...."
          Zz,ybရဲ႕ ရင္​အုံက်ယ္​က်ယ္​ႀကီးအား ထုရင္​း​ေျပာလုိက္​​ေလသည္​...
           "ဟား.... ဟား..ဟား...ၾကည္​့ရတာ Bbက ႐ွက္​​ေနတယ္​ ထင္​ပါရဲ႕ "
           "ရပါတယ္​.... Bbကုိ...ဦးစား​ေပးလုိက္​မယ္​.... ကုိယ္​ကပဲ တက္​ဂ်ိမ္​း​ေပးမယ္​​ေနာ္​....."
        "အာ့......ကုိ......ခ်​ေပး.... ခ်​ေပး...လုိ႔..."
          "ဟား......ဟား...ဟား.... စိတ္​ခ်..... ခ်​ေပးမွာ..ခ်​ေပးမွာ....."
                   Zz,သူ႔ကုိအတင္​း​ေပြ႔ခ်ီပီးစံအိမ္​ဆီသုိ႔ ဒုန္​းစုိင္​း​ေျပး​ေနတဲ့ ybကုိ ​ေအာက္​ကုိခ်​ေပးဖုိ႔​ေျပာ​​ေနျခင္​းပင္​.....
              ထုိညက စံအိမ္​ႀကီးမွာ ​ေကာင္​း​ေလးႏွစ္​​ေယာက္​ ပလူးလုိက္​တာ ....ကုတင္​ႀကီး က်ိဳး​သြား​ေလရဲ႕....
                 ​​Zzတစ္​​ေယာက္​ Ybနဲ႔အ​ေနၾကာ ပီး​ေနာက္​ပုိင္​းၾကမွ သိလုိက္​ရတာက Yibo က တစ္​​ေန႔ သုံးခါ​ေလာက္​စားရမွ ​ေက်နပ္​တယ္​ ဆုိတာပင္​.......(ဘာစားလဲဆုိတာကုိယ္​့ဟာကုိ​ေတြးၾက😁)
          သူ႔မွာybနဲ႔ႏွစ္​​ေယာက္​ထဲ႐ွိခ်ိန္​ဆုိရင္​ အနားမွာကပ္​ ပင္​​မထုိင္​ရဲ.....
           တစ္​ခါကဆုိရင္​....Zzတစ္​​ေယာက္​ Ybအတင္​း​ေခၚလုိ႔ ႐ုံးကုိလုိက္​သြားပါတယ္​ ႐ုံးခန္​းထဲမွာ အခန္​းတံခါးပိတ္​ပီး အားရပါးရ တက္​ဂ်ိမ္​းခံရတဲ့အျဖစ္​ အဲ့​ေန႔က သူလမ္​းပင္​မ​ေလ်ာက္​ႏုိင္​​ေတာ့...
             အလုပ္​ပိတ္​ရက္​မုိ႔...ႏွစ္​​ေယာက္​အတူ​ေစ်းဝယ္​ထြက္​ပါတယ္​...ကား​ေပၚမွာ အစားခံလုိက္​ရတဲ့ ျဖစ္​ျခင္​း.....
            Zhan Zhan အျမဲတမ္​းထန္​ႏုိင္​လြန္​းတဲ့ သူ႔ကုိကုိ..အ​ေၾကာင္​း​ေတြး​ေန႐ုံ႐ွိ​ေသးတယ္​....
          ဘယ္​အခ်ိန္​ထဲက သူ႔အ​ေပၚကုိ ​ေရာက္​​ေနမွန္​းမသိတယ္​ အထန္​ကုိကုိရယ္​.....
           "အာ့...႐ွီး.....Bb..ကုိယ္​့နာ..မည္ညည္​း​ေပး....အာ့...Bb"
        "အာ့....အထန္​...အ့..ကုိ..ကုိ ...အာ့... အ့..အာ့...."
          ဘယ္​သူသိမွာလဲ ထုိညကလည္​း..ကုတင္​ႀကီးက်ိဳးၾကသြားတယ္​ဆုိတာကုိ...............
                          ☺☺
                     The End
         Myat Moeရဲ႕ ခ်စ္​ျခင္​းအျပဳိင္​​ေလးကုိ အား​ေပးၾကတဲ့ ဒါဒါ​ေလး​ေတြကုိ အရမ္​း​ေက်းဇူးတင္​ပါတယ္​​အပုိင္​းပုိက​ေတာ့ မ​ေရး​ေတာ့ပါဘူး​​ေနာ္​ ဘာလုိ႔ဆုိ Queen of the night (ည​ေမႊးပန္​း)ဆုိတဲ့ Ficအသစ္​​ေလး​ေရး​ေတာ့မွာ မုိ႔လုိ႔ပါ​ေနာ္​... အားလုံးကုိအရမ္​းခ်ိတယ္​​ေနာ္​😍😍                          

ခ်စ္​ျခင္​းအျပဳိင္​    (Complete)Where stories live. Discover now