Erőszak

414 24 0
                                    

Marinette felsikított, Adrien pedig felpattant, kézenfogva a feleségét. Együtt kezdtek futni a röpködő fémdarabok elől. Egy sem találta el őket, helyette azonban eléjük fúródott egy az utca kövébe. Megpróbálták kikerülni, de egy villanás kíséretében egy újabb fémdarab jelent meg, elállva az útjukat. Még két villanás és körbevette őket a hajótest törmeléke.

Egyszercsak egy férfi jelent meg köztük, ugyanilyen villanással és két ellentétes irányba lökte őket. Testét valami furcsa, futurisztikus felszerelés borította.

- Hová, hová? - kérdezte gúnyosan, aztán hisztérikus nevetést hallatott és megkoccintotta a mellkasát. A rajta elhelyezkedő fémlap félrecsúszott az útból, ő pedig benyúlt és a szíve helyéről egy rakás fekete golyót markolt ki. Mindegyiken volt egy-egy kék pötty.

Megint nevetett, aztán az egyik golyó Adrienhez vágta. A kék pötty a fiú vállához tapadt és nem eresztette, amikor az le akarta rázni magáról.

Az akuma eldobott egy másik golyót is, ezúttal sokkal messzebbre és közben furcsa hangot adott a szájával:

- Zsiúúúm! - pont amikor befejezte, Adrien egy villanással eltűnt és egy közeli ház falánál jelent meg újra, ahova a golyó érkezett.

Az akuma újból nevetett, aztán Marinettere köpött és két újabb golyó felhasználásával eltűnt.

Adrien megkapaszkodott egy ablakpárkányban és megpróbálta felhúzni magát.

- Ez így nem fog menni - súgta Plagg.

Adrien nem válaszolt, csak tovább igyekezett. Végül a karjai már nem bírták tovább és zuhanni kezdett.

Katica néhány méterre a talajtól sikeresen elkapta hitvesét, aztán letette és jojójával elszáguldott arra, amerre a gonosz is ment.

Adrien körülpillantott, aztán besietett a ház melletti sikátorba és átváltozott. A fémdarabok között már nem találta ott Marinettet. Katica bizonyára kivitte onnan. Remélte, hogy így van és elindult a hősnő után.

Az akuma továbbra is furcsa szájhangokat produkált és hisztérikusan nevetett. Nem sikerült megtudniuk a nevét, de ettől még fáradhatatlanul üldözték. A férfi időnként eltűnt a szemük elől, de mindig újra megtalálták.

A képessége egészen érdekesen működött. A fekete golyók, amiket hajigált azonnal hozzátapadtak ahhoz a felülethez, amihez hozzáértek, ráadásul mindig a kék részükkel. Ezután minden második golyó elteleportálta az elsőt és az ahhoz tapadó felületet saját magához. A golyók a férfi kezében valahogyan nem ragadtak egymáshoz, illetve amint teleportáltak, felszívódtak.

Egy ízben az akuma beteleportált egy teherautót az Eiffel torony tartórúdjai közé, mivel azonban a jármű nem fért be oda, egy robbanás keletkezett. Ez történhetett a Szajnán a hajóval is.

Maga a gonosszá tett ember látszólag céltalanul, össze-vissza teleportált mindent maga körül és oda se figyelt Katicára és Macskára.

A hősök ennek ellenére óvatosak maradtak és nem merészkedtek túl közel.

- Van valami terved? - kérdezte Macska.

- Gondolkozom - felelte Katica - Egyelőre azt sem tudom mit szálhatott meg az akuma.

- Akkor majd én megtudom neked - azzal Macska ökölbeszorította a kezét és fekete foltok jelentek meg körülötte. Az akumára vetette magát, az azonban nemes egszerűséggel a kezéhez vágott egy golyót. Kis tárgy természetesen elporladt, de Macska így hiába ragadta meg az akuma csuklóját, semmi sem történt.

Mikor a sors összeláncol /MIRACULOUS FANFICTION/Where stories live. Discover now