13 yıl

7.3K 175 35
                                    

Anonim: Seni seviyorum yazıklar olsun ki seviyorum ama sen gözünün önündekini görmüyorsun ki hiçbir zaman.

Tuna: Pardon siz kimsiniz?

Anonim: Gözünün önünde durup senin onu fark etmen için elinden geleni yapan birisi.

Tuna: Gözümün önünde bana aşık olan birisi olsa bunu bilirdim. O kadar kör değilim.

Anonim: Sandığımdan daha da körmüşsün o zaman.

Anonim: Dışarıdan bakıldığunda çok yakınız ama bir o kadar da uzağız.

Tuna: Şey ama benim sevgilim var.

Anonim: Biliyorum sevgilin var.

Tuna: Eee o zaman?

Anonim: Ama ben yinede seni seviyorum.

Anonim: Senden vazgeçemiyorum. Çok  denedim bunu ama olmuyor. Yapamıyorum. Beni affet bu yüzden.

Tuna: Anonim, sana ne demeliyim bilmiyorum, beni sevme. Ben bu kadar masum sevemem. O kadar masum değilim ben.

Tuna: Senin bir şekilde benden vazgeçmen gerek.

Anonim: Biliyorum ama yapamıyorum. Bu hayatta yapmayı beceremediğim tek şey de bu galiba.

Tuna: Beni ne kadar zamandır seviyorsun?

Anonim: Seni sevmiyorum.

Tuna: E o zaman bana niye yazdın?

Anonim: Çünkü sana aşık oldum.

Tuna: Sevmek ve aşık olmak arasında ki fark ne ki?

Anonim: Sevgi ruha ve bedene değen hafif ama hoş bir esintiye benziyor, aşk ise şiddetini arttıran esintinin rüzgara dönüp kalbe şarkı söyletmesine.

Anonim: Sevipte, kavuşamazsan aşk olur.

Tuna: Vayy be anonim bu gün de senin için yakıyoruz demek ki.

Tuna: Peki bana ne kadar zamandır aşıksın?

Anonim: 13 yıldır.

Görüldü. (00.32)

Yeni kurgumu umarım beğenirsiniz. İyi okumalar. Yorumlarda düşüncelerinizi alabilir miyim?♡ Lütfen oy verin♡.

En Yakın Arkadaşına Asla Aşık Olma! |TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin