Parti

2.2K 82 27
                                    

Gerçekten inanamıyordum. Bizim okulu temsilen biz yarışmıştık hem de benim korkuma rağmen solo kadın ve düette 1. lik almıştık.  Şimdide  1.lik alan öğrenciler için düzenlene partiye gitmek için hazırlanıyorduk. Normalde sadece 1. lik alan öğrenciler gidecekti partiye daha sonra sayı çok az olacağı için her kazananın yanında bir arkadaşını getirme hakkı vardı. Her ne kadar Deren yarışma ya katılmamış olsa da sırf ben yarışmada yer alacağımı söylediğimde bunu kaçırmamak için erken dönmüştü akrabalarının yanından. Dönme dememe rağmen iyi ki de beni dinlemeyip gelmişti yoksa bu partiye beraber gidemeyecektik.

Tuna yanında kimi götürecekti bilmiyordum ama arayıp hazır olunca ona haber vermemizi istedi. Gelip Tuna ve yanında kim gelecekse onlar gelip bizi alacak ve partiye beraber gidecektik.

Üzerime siyah straplez balon kollu mini bir elbis3 giydim. Sadece eyeliner çektim ve saçlarımı yapmaya geçtim. Ayağıma ise bunları giydim. Boyum çok uzun olmayabilirdi ama yine de bütün gece topuklu ayakkabının vereceği rahatsızlıkla uğraşamazdım. Normalde ben üzerime elbise giymek yerine daha rahat bir şeyler giyecektim ki tabi ki Deren engel oldu. Deren kendine ayakkabı derdine düştüğünde yanıma ufak bir sırt çantası hazırladım. İçine ne olur ne olmaz bir eşofman, bir crop shirt bir de sweatshirt koydum.

Deren ise üzerine siyah ince askılı yine dar mini bir elbise giymişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Deren ise üzerine siyah ince askılı yine dar mini bir elbise giymişti. Sağ bacağının üzerinde çok minik bir yırtmacı vardı. O da makyajını ve saçlarını yapınca hazırdık. Deren benim aksime ayağına siyah topuklu ayakkabı giymişti. Hazır olduğumuza karar verince Tuna'yı aradım ve aradığım anda dışarıya çıkmamızı söyledi. Biz burada bizi beklediğini düşünmediğimiz için de onu birden karşımızda görünce şok olduk.

Tuna arabasına yaşlanmış arabada ki kişi ile konuşuyordu. Üzerine giydiği yırtıklı pantolon ve yeşil t-sürtü ile çok tatlı, yakışıklı ve havalı duruyordu. Ayağında ise siyah spor ayakkabıları vardı. Aynı ayakkabılar. Arabaya doğru ilerledigimizde bizim geldiğimizi fark etti ve önce beni gözleriyle süzdü. Elimde Deren görmesin diye sol elim ile taşıdığım çantayı görmüş ve amacımı anlamış olacak ki Bora kalk oradan diye Bora'ya seslendi. Bora ise bir süre homurdansa da sonrasında bizim geldiğimizi görünce arabadan indi ve bizi süzdü. Gözleri Deren'in elbisesinde ki dekoltelerde daha fazla oyalanmıştı. Daha sonra çözmeyi kafama not edip çantamı arabanın bagajına koydum. Bagaj da başka bir sırt çantası daha vardı. Tahminlerime göre Tuna'nın dı. Yol boyunca müzik dinleyerek gittik. Mekana vardığımızda bir oteldeydik. Otele giriş yaptık ve isim kontrolünden geçtik daha sonra ise bizi içeriye doğru yönlendirdiler. Havuzun oraya gidene kadar bir sürü aynalı holden geçtik. Bir aynanın karşısına geçip fotoğraf çektim.  Havuzun yanındaydı herkes. Dj bir üst katın balkonundaydı ama ses yinede fazlasıyla yeterliydi.

Fotoğrafı daha sonra paylaşmak için çekmiştim. Sıkıldığımda paylaşırdım. İçeri geçtik havuzun başında ki barmen den birer meyve kokteyli aldık. Çimenlik alana kurulmuş yerlerden bir tanesine geçtik ve sohbet etmeye başladık. Diğerlerini dinlerken telefonumu çıkardım ve instagram'a girdim. Çektiğim fotoğrafı attım.

En Yakın Arkadaşına Asla Aşık Olma! |TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin