Uyandığımda saat 16.00 dı. Normaldi aslında 9 saat 30 dakika boyunca uçaktaydım ve uyku düzenim tamamen şaşmıştı. Girdiğim jetlag den çıkabilmek beni zorlayacaktı tahminimce. Üzerime giyincek çok bir kıyafetimin olmadığını fark ederek odamdan çıktım.Merdivenlerden inerken mutfaktan gelen sesleri duyunca adımlarımı hızlandırdım ancak ayağımın kaymasıyla popo üstü düşüp geri kalan merdivenleri kayarak inmek zorunda kaldım. Yine de mutfaktan gelen sesleri merak ettiğim için acele ile yerden kalktım. Mutfağa girdiğimde elinde tava ile tavana dogru bakan Uzay'ı görünce gülmeden edemedim. Yanakları ve burnu un olmuş, tavan da ki krepi düşünce tava ile yakalamak üzere bekliyordu.
Ben güldükçe üzerine düşüp merdiven kaydığım yerlerim acıyordu ancak Uzay'ın bu haline gülmeden edemiyordum. Zar zor gülmeyi bırakıp konuştum;
Sen, biz küçükken de beceremezdin yemek yapmayı. Şimdi neden yapabileceğini düşündün?
"Off Ada çok kötüsün. Ben burada sana iyilik yapmaya çalışayım sen orada bana gül, beni eleştir oluyor mu hiç?"
"Hıh küstüm ayrıca al sen yap o zaman."
Yanına gidip ellerimi yanaklarına yerleştirdim. Dudaklarımı onun gibi büzüp konuştum;
Tamam ya küsme bak ben de senin yanına geleyim derken merdivenden düştüm.
Ben cümlemi bitirir bitirmez kahkalarla gülmeye başladı.
Yaa Uzay niye gülüyorsun?
"Sanki çok normalmiş ve her gün her insanın yapmış olduğu bir şeymiş gibi söyledin ona gülüyorum"
"Ayrıca güzelleşmişsin, uzamışsın falan ama hala sakarsın."
Çok komiksin Uzay.
"Biliyorum canım."
Uzay gidipte üzerinde ki undan temizlenirken ben de yememiz için iki yumurta kırdım.
Masayı hazırladığımda Uzay da yanıma gelmişti. Kahvaltımızı yaptıktan sonra bahçe de ki koltukların oraya gittik.
Uzay, evin neden her tarafında yumurta salıncaklardan var?
"Senin yüzünden bana da bulaştı yumurta salıncak hastalığı sanki bilmiyormuşsun gibi konuşma"
Bak işte iyi ki bulaştırmışım o zaman.
"Eee oturalım da anlat bakalım şu Tuna mevzusunu"
Bazı detayları atlamıştım ama araya hiç girmemesiyle 1 saatte anlatmayı bitirmiştim.
Her şeyi dinledikten sonra yüzünde oluşan ifade çok komikti. Resmen ağlanacak durumdayken gülüyordum.
"Oha anasını satıyım bu ne?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Yakın Arkadaşına Asla Aşık Olma! |Texting
Novela JuvenilAnonim: Seni seviyorum yazıklar olsun ki seviyorum ama sen gözünün önündekini görmüyorsun ki hiçbir zaman. Tuna: Pardon siz kimsiniz? Anonim: Gözünün önünde durup senin onu fark etmen için elinden geleni yapan birisi. Tuna: Gözümün önünde bana aşı...