Multimedya: Helin
~Tuna Demir~
Son birkaç gündür aklımda sadece o gözler vardı. Ayrıca kızla girdiğimiz iddia da o çok kendinden emin konuşuyordu. Her ne kadar çevremden biri olduğunu söylese de bana aşık olan birini bilmiyorum ayrıca o gözler de kimse de yok.
"Şşşt sevgilim"
" Aşkım"
"Tuna sen beni dinliyor musun?"
Pardon dalmışım.
Şu anda sevgilim Helin ile okulun yakınındaki bir cafe de oturuyoruz. O ayakkabılar, elbiseler ve saç modelleri hakkında konuşuyor ama benim aklım o gözlerde.
Birdenbire arkamdan birinin bana sarılmasıyla irkildim. Tanıdık parfümünden de anladığım kadarıyla gelen Ada'ydı. Helin sohbet konusunda ne kadar sıkıcıysa Ada o kadar eğlenceliydi. Çünkü Ada ile çok ortak yönümüz vardı. Ada'nın yanımdaki sandalyeyi çekmesiyle Helin yüzünü buruşturdu ve konuşmaya devam etti. Ada yanımıza bu kadar rahat gelmişti çünkü Helin o ayakkabı bu elbise derken onu ben davet etmiştim.
" Eee aşkım tatilde neler yapalım?"
Ne tatili?
"Annenler sana söylemedi mi?"
"Neyi?"
"İkimizin başbaşa tatile gideceğini?"
Helin ikimiz başbaşa tatile gideceğiz dediğinde bir anda Ada su içerken öksürmeye başladı. Helin ise karşıdan zafer kazanmışçasına bakmaya başladı ta ki ben Ada'nın sırtına vuruncaya kadar. İkisi arasında bir şey dönüyordu. Ada kendine geldiğini belli etmek istercesine sol el başparmağını kaldırdı.
Telefonumuza gelen etkinlik bildirimiyle aynı anda telefonlarımızı elimize aldık Ada ile. İkimize de gelmişti hem Manga konseri bildirimi hemde araba yarışı bildirimi. Ada manga'yı çok seviyordu. Birdenbire konu araba yarışlarına gelince Ada sessizliğini bozup konuşmaya başladı. Bana yönelik konuştuğu için bende konuşmaya başladım. Helin ben çok sıkıldım diyene kadar konuşmaya devam ettik. Dolayısıyla manga konseri konusu açılmadan kapanmış oldu.
Helin tekrar konuyu ikimizin başbaşa yapacağı tatile getirdi ve Ada tekrar sessizleşti.
"Annemler ikimizin tatile gitmesini istiyor. Seninkilerle de konuşmuşlar onlarda tamam demiş dolayısıyla 17 Haziran da gideceğiz ve 1 hafta kalacağız. Gideceğimiz yer ise Bodrum, Yalıkavak."
Tarihi düşünmemle manga konserinin tarihi aklıma geldi. 18 Haziran da ise konser vardı. Aynı şeyi düşünmüş olacak ki Ada'nın da yüzü asıldı. Ada küçüklükten beri Manga konserine gitmek istiyordu ama hiç yaşımız tutmamıştı o yüzden de gidememiştik ama bu sene ikimizin de yaşı tutuyordu.
Peki tarihi daha ileriye veya geriye alamaz mıyız?
Bunu sormamla Ada bi an umutlandı.
"Alamayız çünkü yerler çoktan ayırtıldı."
Ama gözlerindeki umut parıltıları çok çabuk tekrardan söndü. Ona baktığımı fark eden Ada ne zaman yazdı bilmiyorum ama bana mesaj attı:
"Önemli değil boşver sen sevgilinle güzelce tatil yap seneye gideriz." Diye.
Tam cevap verecektim ki Helin konuştu:
" Ben bir lavaboya gidip geliyorum" diyerek.
Mesajı okuduktan sonra onun yüzüne baktığımda ise ağlamamak için çok zor tutuyordu kendini.
Telefonunu aldı, saate baktı ve "ben artık gitsem iyi olur "dedi, teşekkür etti ve kalkıp gitti.
Bende arkasından bakakaldım. Sonra zaten Helin geldi ve benim de çok enerjim kalmamıştı ve hesabı ödeyip kalktık. Önce Helin'i evine bıraktım sonrada ben evime gittim.
İyi okumalar. Bu bölüm Tuna'nın ağzından oldu. Lütfen oy verin ve yorum yapın ♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Yakın Arkadaşına Asla Aşık Olma! |Texting
Novela JuvenilAnonim: Seni seviyorum yazıklar olsun ki seviyorum ama sen gözünün önündekini görmüyorsun ki hiçbir zaman. Tuna: Pardon siz kimsiniz? Anonim: Gözünün önünde durup senin onu fark etmen için elinden geleni yapan birisi. Tuna: Gözümün önünde bana aşı...