15.

462 50 5
                                    

            Robert intră în cort apoi trage fermoarul și se întinde cu grija lângă Thomas. Băuse mai mult decât era necesar și acum îl durea capul îngrozitor, nu găsea suficientă putere nici să își dea tricoul jos deși murea de cald. Își simte telefonul vibrand în buzunar asa ca pune mâna pe el imediat. Se încruntă cand lumina puternica îi arde ochii, dar tot îl deblocheaza și încearcă să citească mesajul.

Necunoscut: ieșire în natură cu prietenii... eu zic sa aveti grijă.

       Aruncă telefonul apoi se ridică în șezut. Nu am armă, toate au rămas la mașină. Dacă Will ajunge aici înnebunesc. Își dă tricoul jos apoi iese din cort având telefonul în mână. Merge spre băieți care încă stăteau la masă și vorbeau. Aruncă telefonul pe masă cu ecranul aprins. Ryan își folosește reflexele rapide să îl prindă apoi se uită printre gene la mesaj.

—Ce dracu... zice și îl dă mai departe

—Nu am armă, nu am nimic. Dacă apare sunt un om mort!

        Luther ia telefonul, citește mesajul apoi îl pune pe masă.

—Acum înțelegi de ce trebuie să facem naibii o pauză?zice printre dinți și se sprijină cu ambele mâini de masă

—Ai spus că nu e un pericol pentru noi.zice gesticulând indiferent

—Asta pana să înceapă să imi dea mesaje pe numărul personal și să mă urmărească dracului!strigă frustrat

—Tu știai?întreabă Brook apoi sughiță

—Doar lucruri vagi.zice și își pune palmele pe față

—De ce te urmărește? Sau mai bine spus de ce te urmărește doar pe tine?întreabă Ryan apoi se ridică și merge spre mașină

           Îi cunoștea de ani buni, se antrenase cu ei încă de când era un puști, erau ca a doua lui familie. Dar trebuia sa ii bage în asta? Era doar între el și tatăl lui. Un război care ar trebui să fie pacifist după spusele bărbatului, însă el avea să îl trimită pe lumea cealaltă fără să asculte vreun cuvânt.

—Nu vreau să vorbesc despre asta.zice apoi întoarce telefonul spre el și îl închide

—Poate noi nu suntem in pericol, Robert. Dar Thomas ar putea să fie... zice Ryan apoi întinde un pistol spre el. Asta e tot ce am la mine.

         Îl ia, îi verifică încărcătorul apoi îl lasă pe masă, mulțumindu-i.

—Ai de gând să îi bagi un glonț în cap cu toți oamenii ăștia pe aici?

—Nu o să se arate decât dacă sunt singur sau nici macar atunci. Vrea doar să mă enerveze suficient de mult cât să mă întâlnesc cu el.

—Cine e acest el?întreabă Mike curios

        Aude pași în spatele lui și se uita la băieți, după privirile lor sigur e cineva din grup. Pune mâna pe pistol apoi se întoarce și îl bagă la spate.

—Vreau apă.mormăie puștiul somnoros și își lipește fruntea de umărul lui

         După ce primește o sticlă de apă din lada frigorifică cei doi se întorc la cort. Thomas se prăbușește pe burtă pe sacul lui de dormit apoi inspiră adânc și adoarme.

𝑈𝑚𝑏𝑟𝑒𝑙𝑒 𝑡𝑟𝑒𝑐𝑢𝑡𝑢𝑙𝑢𝑖 𝐼𝐼 (boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum