Robert privește în jurul lui încercând să găsească cel mai mic indiciu care l-ar putea duce la bateria de mașină. Credea cu tărie că Will îi lăsase măcar unul, dacă voia să ajungă la un "x" aveau nevoie de o hartă sau ceva.
—Ești în regulă?întreabă Thomas apoi își lasă ghiozdanul jos
—Da.răspunde pe un ton obișnuit apoi zâmbește. Abia astept sa ajung acasă și să fac un duș ca un om normal.
Puștiul surâde apoi se întoarce la demontat cortul.
Îl vede pe Ryan revenind din pădure cu o lopată în mână, dă din cap negativ apoi înfinge unealta în pământ și se lasă pe vine.
—De ce mașina mea?!strigă în șoaptă apoi își pune mâinile pe față
—Dacă a fost atât de ușor să îți ia bateria cât timp noi eram in preajma imaginează-ți ce e la mașina mea.zice Robert privind în jur
—Am cautat o bună bucată de pădure, fraților.zice Brook. Însă fără succes.
Robert încearcă să își aprindă ecranul telefonului, însă bateria era moartă cu totul. Îl bagă inapoi in buzunar apoi se întoarce spre pădure. Îi vede pe amicii lui Thomas cum se grăbesc să strângă cât mai repede, iar pe fundal îl auzea pe Ryan care mai avea putin si plângea pentru mașina lui.
—Ce naiba?strigă Lena după ce ridică cortul de pe pământ
Un X gigantic se afla sub material. Ryan își ia numaidecât lopata și merge la ea apoi incepe sa sape cât poate de repede.
—Ce naiba caută asta sub cortul meu?strigă tipa nervoasă
—Mi-am pus bateria de la mașină în locul ăsta pentru ca stiam ca nici naiba nu ar fi în stare să te ridice de aici la ce gură ai!strigă la fel de nervos în timp ce sapă
—Ești nebun! Cu toții sunteti! De ce nu ai lăsat-o la locul ei?!
Ryan se oprește brusc din săpat apoi își sterge fruntea cu dosul palmei. Se uita la Lena sprijinindu-se de lopată apoi inspiră adânc.
—Dacă unul dintre voi, ciudatilor, mi-ar fi luat mașina?spune acuzator. Hm? V-am văzut cum va uitati la Suzi a mea!
Lena și ceilalți pornesc o adevărată revoltă împotriva lui Ryan care acum zâmbea subtil văzând cât de mult i-a enervat. În cele din urmă găsește o cutie și aruncă lopata, dă pământul e pe cartonul de deasupra apoi merge spre mașină. O așează pe capota mașinii apoi ia biletul nenorocit și îl pasează spre Robert fără să îi pese de el. Scoate bateria din cutie apoi o strânge la piept privind cerul.—Tati nu o să te mai lase singură niciodată!
Robert privește cuvântul scris pe foaie apoi se încruntă.
Condoleanțe.
Era un mesaj subtil? Făcuse mai mult decât să le ia bateria? Dacă unul dintre ei a fost otrăvit sau... le privește tuturor chipurile, însă nu vedea nimic schimbat. Cu excepția faptului că erau nespus de îngrijorați păreau în regulă. Strânge biletul în mână apoi un gând fugar îi trece prin minte.
—Mike, trebuie să îi verifici mașina înainte să o pornească.zice apoi îi arunca biletul și merge la Thomas
Dacă ceva rău avea să se întâmple Thomas era cel mai important pentru el. Îl găsește lângă fete ajutându-le să dezasambeleze cortul royale.
CITEȘTI
𝑈𝑚𝑏𝑟𝑒𝑙𝑒 𝑡𝑟𝑒𝑐𝑢𝑡𝑢𝑙𝑢𝑖 𝐼𝐼 (boyxboy)
Misterio / SuspensoI. Descendentul criminalului II. Umbrele trecutului III. Un alt Barrow Timpul schimbă oamenii. El nu a crezut asta, nu credea că timpul poate să îi schimbe si principiile. Nu mai era același Robert Barrow care plecase în urmă cu 2 ani. Scop...