27.

382 48 15
                                    

***

        Un val de apă rece se izbește de fața lui și deschide ochii simtind cum se îneacă. Privește panicat în jur apoi încearcă să se miște însă era imobilizat de o masă. Ambele mâini îi erau incatusate și picioarele la fel.

—Imi pare rău, Robert.

          Îl zărește din nou pe Flint, apoi pe Will și Andy.

—Acum nu mai esti asa tare, nu?strigă Andy si îl prinde de maxilar râzându-i în față

          Se zmunceste însă era imposibil să scape asa ca îl scuipă fix în ochi. Andy rade nervos apoi îi da un pumn în față, urma rapid și al doilea însă cineva a strigat să se oprească.

—Nu ai cumva ceva de făcut, Andy?!strigă Will satul de el

—De ce nu pot să îl bat bine de tot înainte să îl taie?!strigă nervos și îl mai lovește odată cu pumnul

—Fă ce ți-am spus!

—Ce?strigă Robert panicat

—Are de gând să...

       Will întoarce imediat armă spre Flint.

—Nu ți-am dat voie să vorbești! Fă ce ai de făcut sau vor exista consecințe!

       Suprafața de care era imobilizat se lasă brusc pe spate și abia îi mai vedea pe cei doi. Devenise prea liniște. Își încordează brațele însă nu putea să scape sub nicio formă. Flint așează lângă el o cutie cu ustensile apoi își pune masca și mănușile. Face o mica pauză moment în care se alege cu o bâtă peste spate.

—Dacă faci cea mai mica greșeală vă omor pe toți! Înțelegi, doctore?!

          Flint aprobă apoi revine în poziția de drept. Will se îndepărtează și Robert vede lacrimi în ochii lui Flint.

—Imi pare rău.șoptește din nou. Însă îl are pe Eduard.

           Scoate un bisturiu din cutie după care îl dezinfecteaza și Robert se agită pe masă.

—Flint, eliberează-mă... Nu fa vreo prostie!zice printre dinți simtind dezinfectantul întins pe pielea lui

—Îți vrea inima.zice in șoaptă uitându-se după Will. Iar daca nu voi face ce cere Andy o să îmi omoare copilul. Imi pare rău, Robert!zice și îl taie rapid

—Nu!urlă zvârcolindu-se de durere. Eu si Albert nu suntem compatibili!strigă și se ferește de Flint.

—Ce faci?! De ce te-ai oprit!strigă Will. Esti fratele lui geamăn! Inima ta o să îi vină perfect! Vrei sa o fac eu?! Vrei sa vezi cum iti moare pruncul?!urlă la Flint apoi îl prinde de guler și îi împinge pistolul în gât

—Grupa mea sanguină e A!strigă abia rezistand durerii. Iar a lui Albert e O. Dacă nu ma crezi nu ai decat sa verifici! Însă o să ai doar o inima nefolositoare și Albert o să moară pentru că ești incapabil!   (Menționez faptul nu sunt mare expertă în medicină și habar nu am cum se face compabilitatea cand vine vorba de un transplant de inimă)

𝑈𝑚𝑏𝑟𝑒𝑙𝑒 𝑡𝑟𝑒𝑐𝑢𝑡𝑢𝑙𝑢𝑖 𝐼𝐼 (boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum