"Bu bir albino," dedi Theon Greyjoy. Eğleniyor gibiydi. "Bu enik diğerlerinden de önce can verir."-A Game Of Thrones
Bran'25_
7| love the way you lie
Heyecan.
İnsana bir anda birçok duyguyu yaşatan yedi harfli bir kelime. Bazen ölüme götürecek kadar câni, bazen ise bulutları hissettirecek kadar masum bir benlik. Fiziksel olguları; kalp ritim bozukluğu, terleme, karın ağrısı ve boşaltım sisteminin devreye girmesine yardımcı eylem.
Korku.
Kilit nokta. Kişiye yapmadığı şeyleri yaptıran, bazen yanlış bazen doğru kararlar almayı sağlayan beş harfli bir kelime. Korkmadan yaşamayan insanın olmaması imkânsız denilebilecek bir kavram. En basit şeyden bile korkma potansiyelimiz oldukça yüksek. Korkmanın neye bağlı olduğu ile ilgili pek net bir tanım yoktur aslında. Bazen somut olmayan şeylerden bile korkar kişi. Karanlıktan, yalnızlıktan, kaybetmekten, pişman olmaktan ya da diğer başka kavramlardan. Bu yüzden insanlar korktukları bir çok şey için bazen 'asla olmaz' dedikleri şeyleri yaparlar. İmkânsızı deneyen bile olmuştur belki. Bu işe, oluşa ve kişiye göre değişir. Fiziksel olguları ise yine heyecan duygusu ile aynı olgular.
Bu iki duyguyu aynı anda yaşadığıma lanet ettim bu dakiklarda. Mesaj attıktan sonra hem heyecan hem korku sardı içimi. Kalbim normalin üzerinde bir performans sergilerken ellerim sabit durmuyordu. Soğuk ter damlaları vücudumu sararken çoktan dudaklarımı kemirmeye başlamıştım. Çok sürmeden mesaj sesi odayı sarığında hemen telefon yapıştım.
Gönderen: Min Yoongi
Senin adına sevindim Jimin. İlaçlarını aksatma sakın. Geç oldu uyumalısın, iyi geceler.
"Bu kadar mı yani? Aish daha sıcak bir mesaj atamaz mıydın cidden? Derin dondururcu!"
Kendi kendime sinirle söylenirken attığı mesajı hemen Taehyung'a attım. Aslında hayal kırıklığına uğramıştım. Bir yandan söylenmeye devam ediyordum. Sinirim bozulmakta haklıydı şuan.
"Bu kadar soğuk bir mesaj atacağını bilseydim eğer yazmazdım. Ne vardı sanki birazcık ilgi gösterseydi yani? Bir yerleri mi incinirdi? "
Tekrar bir mesaj sesi geldiğinde hızla telefonu alıp ekrana baktım. Ama istediğim kişiden olmadığını görünce derin bir nefes bıraktım odaya.
Gönderen: Taehyung
İşte klasik Yoongi hyung -_-
Güldüğünü bile nadir görüyoruz zaten.Ben hariç herkes Yoongi'yi tanıyordu. Ve bu benim daha çok moralimi bozuyordu. Ama Taehyung'tan bildiklerini söylemesini isteyebilirdim. Belki bilmem gereken şeyleri bilirdim en azından.
Gönderilen: Taehyung
Yoongi hakkında pek bir şey bilmiyorum Taetae. Bana bildiklerini anlatır mısın?
Pek zaman geçmeden yanıtlar gelmeye başlamıştı.
Gönderen: Taehyung
Tabi ki!
Yoongi hyung genelde soğuktur. (Tabi bunu söylemeye gerek yok zaten xd)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
psychologist || yoonmin
FanfictionBenim yolum nerede? Zemin titremeye devam ediyor. Kendi başıma çöküyorum.. Sessiz bombalardan daha sesli. Evet sana söylemek istiyorum karanlığı, Karanlık her yerde. Bundan korkma. Gece beni yutsa bile pes etmeyeceğim. Senin için savaşıyorum, parla...