Became ...♥︎

255 28 23
                                    

Už je to měsíc a něco, co jsme se přestěhovali do Kanady, co chodím do nové školy a taky měsíc, co jsem začal o hodně věcech dost pochybovat. Všichni v partě mě přijali a jsem už "oficiální člen". Všiml jsem si, že se baví dost o Soph (když tam není), ale jelikož ji neznám dlouho, tak se do konverzace o ní nijak nezapojuji. Většinou všichni říkají, že se chová divně a prej jí něco musí být.

Finn vždy, když se o ní mluví, tak se to snaží nějak zakecat a přejít na jiné téma, ale i on se začal za poslední týden chovat zvláštně. Co se týče Finna, tak ten divný pocit pořád nezmizel a obávám se, že se ho jen tak nezbavím. Hlavně kdyby se nakonec ukázalo, že možná jsem, nemám v plánu to nikomu říct. Obzvlášť ne jemu.

K Ashrovi jsem kdysi nic velkého necítil, nebo alespoň takhle ne, když jsem mu to nechtěně prozradil. Bojím se, že by mě Finn zavrhl. Nikdy jsem jeho názor na gaye neslyšel, takže u něj nevím, jak by reagoval. Otec je často dlouho v práci, ale snaží se být i se mnou. Asi nás ten rozvod, stěhování a malý byt donutili se sblížit.

Většinou jsem chodil pro rady za mámou. Byla mi bližší, tátu jsem měl rád taky, jen ne tak moc. Když jsem zjistil, že tátu podvádí, tak jsem se na ní asi týden nemohl skoro ani podívat. Byla můj vzor, má opora, táta mi nikdy moc nerozuměl, to ona mě vždy pochopila a uklidnila. Pak přijdu domů a uvidím jí se cucat s tátovým šéfem. Ano tátovým šéfem. Na poprvé jsem nevěděl, kdo to je, ale když to táta zjistil, tak ho pak zmlátil a vyhodili ho. To byl také jeden z důvodů, proč jsme se stěhovali. Sice se mi stěhovat nechtělo, ale nepřijde mi to tu tak hrozné. Měl jsem možnost začít odznova.

Dnes je u mě filmovej večer a všichni mají přijít v 18:00.

Domu jsem přišel asi v 15:41 a odhodil tašku. Uklidil jsem, oblékl se, a šel do svého pokoje.
Když jsem tak seděl na posteli, tak jsem začal přemýšlet. Dumal jsem nad svým chováním. Říká se, že někteří v mé situaci potřebují danou osobu políbit, aby se přesvědčili. Jak mám ale nějakýho kluka přimět, aby mě políbil. A co když to poznám jen s Finnem? Co když vážně jsem? A určitě kdybych ho políbil, tak bych totálně všechno posral. Finn má Millie a sluší jim to spolu. Nebudu jim to kazit. Z přemýšlení mě vyrušila zpráva od Finna. Ptal se jestli nemůže přijít i Boris, tak jsem napsal, že může.

Po půl hodině jsem šel připravit plac před televizí. Bude to tak, že 5 lidí bude na gauči a 5 na dece na zemi. Uslyšel jsem zvonek a šel ke dveřím. Zmáčknul tlačítko a počkal až vyjdou schody. Otevřel jsem a stáli tam všichni krom Borise. Všechno jsme připravili, udělali popcorn, zhasli a já šel k televizi. V tom se ozval zvonek. „To bude Boris." řekl Jaeden. Šel jsem otevřít. „Ahoj Borisi a.....Milesi?" viděl jsem ho za ním stát. „Nevadí, když tu bude taky?"zeptal se. „Milesi?" slyšel jsem za sebou. Byl to Finn. „Co ten tady dělá?" „Noo chtěl jít taky tak jsem ho vzal sebou." „To je hezký, ale nebyl ohlášenej předem takže-" „To je v pohodě." přerušil jsem Finna.

Takže nás tam bylo deset. Sousedi mě budou mít fakt rádi. „Jo a něco jsme přinesli." řekl Miles při vcházení do kuchyně a vytáhl láhev něčeho. „No tak na to ani nemysli." řekl Finn. „Klídek pane dokonalej, jsou to jen 3 flašky na deset lidí." Finn se naštval a odešel. „Nechte to tady, já s ním promluvím." řekl jsem. Prošel jsem všechny místnosti a našel ho ve svém pokoji. Prohlížel si ho a jakoby na hádku s jeho bratrem zapomněl.

„Máš to tu hezký." „Díky." Finn se podíval na obrázek na stole. „Kdo to je?" „To je..... mamka." „Aha ehmm... prom-" „Ne to je dobrý, už mě to přešlo." Nepřešlo. On přejel pohledem na obrázek, který mi dal. „Ty ho furt máš?" vzal ho a vycenil zuby. „Hmhmm j-jo no." lépe jsem to říct nemohl. „Já mám ten tvůj taky." podíval se na mě a nepřestával se usmívat. Po chvíli obrázek odložil zpět a přišel blíž ke mně.

·ᴴᴬᴾᴾᵞ ᴱᴺᴰˢ· fackKde žijí příběhy. Začni objevovat