Okay.. this is long as Richie's wang so go make some tea and get comfortable.
Uh.. that sounded weird..
whatever..
just readNe! Ne! Ne!
„Asher." usmál se a potřásl si s kudrnáčem rukou. Potom ruce strčil do kapes a tiše vydechl.
To nemůže být pravda..Dříve
*17:15*Finn, Jack a Sarah po kratší konverzaci s dospělými odešli více na kraj parku. Jack se sice cítil trošku nepříjemně, když si ho Finnův otec podezřívavě prohlížel a v podstatě do něj prozíral díru, ale nyní už byli opodál a nepříjemný mráz po zádech již zmizel.
Na kraji parku nebylo moc lidí (žilo to ve středu a blíže k městu) a byl tam vetší kopec pouze s jedním stromem a lavičku pod ním.
Slunce stále svítilo, sice ne tak jasně, ale svítilo.Sarah se rozeběhla se sladkým smíchem k vrcholu a po cestě se otočila na oba chlapce.
Ani jeden nemohli popřít to, že byla opravdu krásná. Měla bílou krajkovou halenku, sukni s květinovým vzorem, vlasy jí vlály jako ve filmu a její oči měly tu nejkrásnější modř připomínající barvu nejčistější vody v oceánu, kterou si dokázali představit.
Jen.. tu byl ještě jeden člověk pro každého z nich, který byl pro oba ikonou samotné krásy.
Kdyby tak věděli, že získat toho druhého je snažší, než si myslí. Snažší, protože osoba, kterou tak obdivovali a snili o ní, na ně myslí stejným způsobem.Sarah byla překrásná, ale oba věděli, že k ní necítí nic víc, než jen pouto přátelství.
Jack si povzdech a rozeběhl se za brunetkou. Po pár krocích se však zastavil a otočil se na kudrnáče za ním. Ten se na něj však nedíval a hleděl na berli v jeho ruce. Menší nechal tedy Sarah běžet dál k samotnému vrcholu kopce a šel zpět k vyššímu.„Já to došlapu. Běž." zasmál se chabě Finn. Bylo mu líto, že nemůže s ostatníma blbnout, běhat, všude je jako poslední a všichni na něj musí čekat. Jack tu má kamarádku a musí se zahazovat s někým, jako je on.
Jack se nad jeho slovy pouze zasmál, ale napříč Finnovu očekávání se za Sarah nerozeběhl. Došel až k němu a šel mu po levém boku celou cestu nahoru. Sarah v době jejich příchodu už seděla na lavičce a hleděla na město před ní. Z vrcholu bylo vidět na velký kus města. Atrakce zářily všemi barvami a hudba byla také slyšet dost čistě, i když byli daleko od davu lidí v parku.Sedli si k dívce na lavičku. Sarah na její pravé straně Jack a vedle něho Finn, který si opíral berli o kraj lavičky. Po pár vteřinách si všichni tři kladli jednu otázku.
Jaké je to tu asi v noci...
Ten večer měl být ohňostroj a oni věděli, kam půjdou, až začne.
„Je to nádhera." vydechla Sarah a opřela se zády o lavičku. Měla pravdu. Bylo to nádherné.
„To teda." souhlasil Jack. „Tys o tomhle věděl?" otočil se na chlapce vedle něj.„Ne," odpověděl Finn a nespouštěl oči z oblohy, „nevěděl." natočil hlavu do leva, ale Jack se na něj již nedíval. Svou hlavu nechal v pozici, ve které byla a místo krásy Vancouveru pozoroval rysy chlapce vedle něho. Lehký vánek mu načechrával kudrlinky s pramínky světlejšími, než ostatní. Ty kudrlinky mu létaly do obličeje a Finn si nepřál nic jiného, než je špičkami svých prstů odhrnout chlapci za ucho a spatřit zase tu jiskru v medově oříškových očích, které se skrývaly pod krásně dlouhými tmavými řasami.
Nepřál si nic víc, než se dotknout alespoň na malinký moment té pleti poseté pihami okolo nosu a narůžovělých tváří. Tak se mu líbily nejvíce,.. když měly podklad ze syté červeně.
ČTEŠ
·ᴴᴬᴾᴾᵞ ᴱᴺᴰˢ· fack
Fanfictionᶠᴵᴺᴺ ᵂᴼᴸᶠᴴᴬᴿᴰ ˣ ᴶᴬᶜᴷ ᴰᵞᴸᴬᴺ ᴳᴿᴬᶻᴱᴿ ♢ „Co když.." špitl Finn, „co když už skončila?" Podíval se na něj. „Ta píseň." dodal. „Myslím, že tohle nebyla ani zdaleka má oblíbená píseň." zasmál se chabě menší. Ve stejnou chvíli se na sebe podívali a Finn...