________________________________
"Ααααα"
Jin: Πανδωρα! Πανδωρα!
Yn: Τι έγινε;
Jin: Μιλούσα με την Πανδώρα και άκουσα μία κραυγή. Κάτι της κάνουν. πρέπει να φύγουμε να πάμε να τις βρούμε ΤΩΡΑ!
__________________________________Th: Τι έγινε; Πες μας.
Jin: Δεν ξέρω συγκεκριμένα. Μου είπε κάτι για την Σταυρούλα, μετά άκουσα μία κραυγή και....
Yn: Κάτσε, κάτσε, τι έπαθε Σταυρούλα?!
Jin: Σας λέω δεν ξέρω. Πρέπει όμως να πάμε γρήγορα. Κινδυνεύουν!
Jm: Δεν μπορούμε να φύγουμε έτσι.
Jk: Και γιατί όχι?!(του απάντησε αγριεμένα)
Jm: Γιατί δεν γίνεται να αφ....
Jk: Άστο κατάλαβα. Δεν πειράζει θα μείνει μαζί της η Λυδία. Μην αγχώνεσαι Θα προσέχει την Ευδοκία σου.(του απαντάει με το ίδιο άγριο ύφος)
Jm: Τι είπες?!
Hs: Ναι καλύτερα να σταματούσαμε αυτή τη συζήτηση.
Jk:Όχι ρε φίλε, μας έχει πρήξει τόσες μέρες με την Ευδοκία. Να μην την πιέζουμε για να μην κλάψει, για να μην πιεστεί και θυμηθεί αυτά που πέρασε και γίνει χάλια....
Th: Jungkook κοφτό!
Ο Jimin ήταν έτοιμος να του επιτεθεί.
Jk: Γιατί Taehyung?! Αν δεν ήταν ο Jimin να μας απαγορεύει τα πάντα σε σχέση με την Ευδοκία τώρα θα ήμασταν σε καλύτερη κατάσταση. Θα είχαμε μάθει πιο νωρίς αυτό για τον πατέρα του Jin μπορεί να είχαμε ανακαλύψει χάρη σε αυτό το σχέδιο του Val, όμως όχι εμείς καθόμαστε εδώ τόσες μέρες και "παίζουμε με τα παιχνίδια του"
Ο Jimin πάει να επιτεθεί στον Jungkook αλλά ο Taehyung τον κρατάει (με το ζόρι)
Nm: ΕΛΑ ΕΛΑ! Για σκαστε λίγο!(φώναξε)
Time skip:
Jin: Ααα έλεος! Λοιπόν αυτό που λέω εγώ θα κάνουμε!
Nm: Τι είπες?!
Jin: Τρύπες. Τα κορίτσια κινδυνεύουν και τσακώνεστε για το τι θα κάνει ο καθένας!
Nm:....
Jin: Λοιπόν (κοιτάει τον Namjoon άγρια) Η Λυδία θα κάτσει εδώ με την Ευδοκία
Jm:...
Jin: Δεν ακούω κουβέντα Jimin. Μετά όλοι οι υπόλοιποι θα πάμε στο κρησφύγετο. Εγώ με τον Taehyung και τον Yoongi θα μπούμε μέσα, μετά ο Namjoon με τον Hoseok τον Jimin και τον Jk θα μείνουν έξω, απλά Jk θα είναι στην ταράτσα για να τους περικυκλώσουμε από παντού.
YOU ARE READING
𝚃𝙷𝙴 𝚂𝙴𝙲𝚁𝙴𝚃.𝙱𝚃𝚂
Fantasy☾︎ 𝚃𝚑𝚎 𝚜𝚎𝚌𝚛𝚎𝚝 ☽︎ 𝙱𝚝𝚜 𝚏𝚏. 𝚂𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍:13/08/20 // 𝙵𝚒𝚗𝚒𝚜𝚑𝚎𝚍:12/11/20