.11.

152 20 0
                                    

Φτάσαμε έξω από το σπίτι της Ευδοκίας, κοιτάξαμε από το παράθυρο και είδαμε και τις δύο μέσα. Δεν βλέπαμε τα πρόσωπά τους οπότε δεν μπορούσαμε να καταλάβουμε πως ήταν και τι ένιωθαν.

Στην αρχή δεν ξέραμε τι να κάνουμε εάν πρέπει να μπούμε μέσα για να τους μιλήσουμε ή όχι μέχρι που γυρνάει η Λυδία και μας κοιτάζει.

Λδ: Ευδοκία κοίτα; Τα κορίτσια!(φωνάζοντας)

Γυρνάει και αυτή μας βλέπει και τρέχουν προς τα έξω. Μας κοιτούσαν και απλά δεν ήξερα τι να πουν.

Πδ: Γιατί δεν μιλάτε; Γιατί δεν λέτε!

Λδ: Τι να πούμε; Σας ψάχναμε 2 ολόκληρες μέρες, τρελαθήκαμε από την αγωνία μας και ξαφνικά εμφανίζεστε μπροστά μας ποιο ανανεωμένες από ποτέ! Αλλά μπορούμε αν το θες τόσο μπορούμε να ξεκινήσουμε από τα βασικά, όπως ας που με το είναι αυτό το τατουάζ στο λαιμό σου;

Στ: Όλα αυτά έχουν μια "λογική" εξήγηση απλά-

Την διακόπτει η Ευδοκία

Εκ: Αμφιβάλω.

Πδ: Είναι λογικό να τα λέτε αυτά απλά αφήστε μας να σας εξηγήσουμε τι έχει γίνει.

Και εκείνη τη στιγμή εμφανίζεται ένας άντρας που μας έκανε επίθεση, μάλλον ήταν βάλτος από τον Val. Δεν είχαμε ούτε όπλα ούτε τίποτα πήραμε δύο μεγάλα ξύλα που βρήκαμε και απλά ξεκινήσαμε να τον πολεμά με. Τα κορίτσια δεν μπορούσαν να τον δουν οπότε μας νόμιζαν για τρέλες.

Σε κάποια φάση εμφανίζεται ο Namjoon και τον σκοτώνει.

Πδ: Και τώρα τι λέτε να κάνουμε; Λέτε να ήταν βάλτος από τον Val;

Nm: Θα τον πάμε στο Ινστιτούτο.

Στ: Καλά εσύ πως βρέθηκες εδώ;

Nm: Κατάλαβα ότι φύγατε και επειδή για μια περίεργη αίσθηση σας ακολούθησα.

Λδ: Τι λέτε; Σε ποιόν μιλάτε;

Εμφανίζεται μπροστά της το πτώμα που είχε σκοτώσει ο Namjoon.

Εκ+Λδ: Τι στο διάολο?!

Εκ: Θα μας εξηγήσετε?! Πώς γίνεται να εμφανίζονται πτώματα από το πουθενά?!(φωνάζοντας)

Πδ: Μπορείς να εμφανιστείς για να μην νομίζεις ότι χάνουμε το μυαλό μας?!

Ο Namjoon εμφανίζεται (μέσω ενός ρουνου). Τα κορίτσια είχανε μείνει με το στόμα ανοιχτό και μας κοιτούσαν.

𝚃𝙷𝙴 𝚂𝙴𝙲𝚁𝙴𝚃.𝙱𝚃𝚂Where stories live. Discover now