Αχχχ τι θα κάνω τώρα?!
Δεν έπρεπε να είχα ανοίξει την πόρτα
Jimin εσύ φταίς εσύ με έβαλες σε αυτό το μεγάλο δίλημμα.Η ώρα είναι 3:00 τα ξημερώματα, από την ώρα που έφυγε ο Jimin από το δωμάτιό μου σκέφτομαι μονίμως αυτά που μου είπε.
Δεν ξέρω αλήθεια είμαι μπερδεμένη, αυτό που μου ζήτησε δεν είναι κάτι εύκολο όσο και να θέλω να γυρίσει η Ευδοκία πίσω.
Το να την πάρουμε και να την αναστήσουμε μόνοι μας, ξέρω ότι θα προκαλέσει πολλές εντάσεις και η αλήθεια είναι ότι δεν θέλω.
Προτιμώ όμως να φέρω πίσω την Ευδοκία κρυφά και να αποκτήσω κόντρες με όλους, παρά να σκέφτομαι ότι απλά είναι νεκρη και ενώ ξέρω ότι μπορώ να τη φέρω ξανά πίσω απλά δεν το κάνω.
Ναι είμαι σίγουρη, θα το κάνω!
Πραγματικά δεν με ενδιαφέρουν οι επιπτώσεις, θα πάω να μιλήσω στο Jimin και θα αναστήσουμε την Ευδοκία κρυφά!
Time skip:
Η ώρα είναι 10:00 το πρωί δεν είχα κοιμηθεί και τόσο καλά όλη τη νύχτα πότε με πήρε ο ύπνος τα ξημερώματα και είμαι ακόμα ξαπλωμένη.
Πήγα στο μπάνιο πλύθηκα, άλλαξα και εκείνη τη στιγμή που ήμουν έτοιμη να να πάω στο κέντρο επιχειρήσεων, ξαφνικά εμφανίζεται ένας φάκελος κάτω από την πόρτα μου.
" Θα σε περιμένω σήμερα στο βράδυ στις εννιά στο ***** μαγαζί!
Taehyung"
Τι είναι αυτό τώρα?!
Jimin's pov:
Μετά την συζήτηση που είχα με την Πανδώρα έφυγα για το ξενοδοχείο όμως δεν κατάφερα να κοιμηθώ όλη τη νύχτα.
Εχω πολύ αγωνία, θέλω να μάθω τελικά τι θα αποφασίσει να κάνουμε.
Πάντως είτε είναι η Πανδώρα στο πλευρό μου είτε όχι, εγώ το έχω πάρει απόφαση και θα αναστήσω την Ευδοκία!
Time skip:
Μες στο Ινστιτούτο και κάθομαι με τον Magnus μέχρι να μαζευτούν και οι υπόλοιποι καθώς έχουμε συμβούλιο.
Στα επόμενα πέντε λεπτά που είχαν περάσει, είχαν μαζευτεί οι περισσότεροι.
Οταν είδαν να μπαίνει η Πανδώρα στο δωμάτιο έτρεξα κατευθείαν προς το μέρος της, την άρπαξα από το χέρι και την πήγα λίγο πιο πέρα για να μας ακούνε οι υπόλοιποι.
Jm: Λοιπόν, σε ακούω!
Πδ: Θα σε βοηθήσω!
Jm: Αχχ τέλεια πραγματικά δεν ξέρεις τι ανακούφιση νιώθω... Λοιπόν σήμερα το βραδ-
YOU ARE READING
𝚃𝙷𝙴 𝚂𝙴𝙲𝚁𝙴𝚃.𝙱𝚃𝚂
Fantasy☾︎ 𝚃𝚑𝚎 𝚜𝚎𝚌𝚛𝚎𝚝 ☽︎ 𝙱𝚝𝚜 𝚏𝚏. 𝚂𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍:13/08/20 // 𝙵𝚒𝚗𝚒𝚜𝚑𝚎𝚍:12/11/20