.29.

83 17 11
                                    

Evdokia's pov:

Τι γίνεται; Που βρίσκομαι;

Γιατί είμαι γεμάτη μέσα στο αίμα και στο χώμα?!

Τι έχει γίνει?!

Το μόνο που θυμάμαι είναι βασικά το ινστιτούτο, μετά έναν Jimin να ανοίγει την πόρτα του δωματίου φωνάζοντας και μετά τίποτα.

Νιώθω ότι κοιμόμουν για πολύ καιρό αλλά τι έχει γίνει?!

Σηκώνω το κεφάλι μου για να δω πού βρίσκομαι και βλέπω την Πανδώρα με τον Jimin και παντού γύρο μου φιάλες με αίμα και δέντρα πολλά δέντρα που αυτό σημαίνει πως βρίσκομαι σε δάσος.

Θα ξανά ρωτήσω τι έχει γίνει?!

Εκ: Θα μου εξηγήσετε τι συμβαίνει; Πώς βρεθηακ εδώ;

Εκείνη την στιγμή όσο περνούσαν τα δευτερόλεπτα και έβλεπα πως δεν μου απαντάνε το μόνο συναίσθημα που ένιωθα ήταν φόβος. Φόβος για το τι μπορεί να συμβαίνει!

Ξεκίνησα να τα θυμάμαι όλα, να τα καταλαβαίνω όλα και έπαθα υστερία.

Πδ: Ευδοκία μου θέλω να ηρεμήσεις ότι και να έχει συμβεί θα το αντιμετωπίσουμε.

Εκ: Να ηρεμήσω; Θέλω τώρα εξηγήσεις! Γιατί βρισκόμαστε σε ένα εγκαταλελειμμένο δάσος?! Γιατί γεμάτη μέσα στα αίματα και τα χώματα?!... Πείτε μου τι συμβαίνει γαμωτο!

Εκείνη την στιγμή ασυναίσθητα πήγα να επιτεθώ στην Πανδώρα οι κυνόδοντες μου έγιναν μυτερή έτοιμοι να τρυπήσουν το σώμα της Πανδώρας και να του ρουφήξουν αίμα.

Τότε τα κατάλαβα όλα.

Εκ: Πείτε μου ότι είναι φάρσα! Πείτε μου ότι αυτό που ζω θα είναι εφιάλτης και όταν ξυπνήσω θα είναι όλα μια χαρά!

Jm: Ευδοκία άκουσε με επειδή έχεις αρχίσει να κοκκινίζεις με επικίνδυνο τρόπο σε παρακ-

Εκ: Jimin σκάσε! Αλήθεια δεν θέλω να ακούσω τίποτα, θέλω μόνο να μου πείτε ότι αυτό που ζω είναι ένα ψέμα!

Πδ: Θα μιλήσουμε, θα τα μάθεις όλα αλλά σε παρακαλώ θέλω να ακούσεις τον Jimin είναι ο μόνος που μπορεί να σε βοηθήσει.

Εκ: Δεν το πιστεύω αυτό που έκανες! ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΊΩΜΑ ΈΚΑΝΕΣ ΚΆΤΙ ΤΈΤΟΙΟ?! Αλήθεια σε σιχαίνομαι!

Αυτή ήταν η τελευταία κουβέντα που είπα και σηκώθηκα και έφυγα.

Ξεκίνησα να τρέχω δεν ήξερα που πηγαίνω ένιωθα θυμό, θυμό και φόβο για το τι μπορεί να μου συμβεί. Πώς θα αντιμετωπίσω αυτό που μου συμβαινει.

𝚃𝙷𝙴 𝚂𝙴𝙲𝚁𝙴𝚃.𝙱𝚃𝚂Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang