.22.

104 16 9
                                    

Jin's pov:

' Val άφησε κάτω τις κόρες μου ΤΏΡΑ! Αυτή η πρόταση ακούγεται συνέχεια στο μυαλό μου και δεν λέει να φύγει

Jin: Μπαμπά τι είπες μόλις τώρα?!

Δεν μου απάντησε καν με κοιτούσε απλά με γουρλωμένα τα μάτια μην μπορώντας να πει λέξη, έτρεξε προς την Πανδώρα να τη σηκώσει από το πάτωμα.

Jy: Είσαι καλά; (προς Πανδώρα)

Δεν του απάντησε αποτραβήχτηκε και έφυγε τρέχοντας, το ίδιο έκανα και εγώ δεν μπορούσα και δεν ήθελα να βλέπω κανέναν και τίποτα. Το μόνο που ήθελα ήταν να ηρεμήσω να βάλω τα πράγματα στο κεφάλι μου σε μία τάξη.

Time skip:

Είχα περπατήσει προς το δάσος, έκατσα σε ένα παγκάκι και απλά κοιτούσα τη θέα μέχρι που με πλησίασε η Πανδώρα και έκατσε δίπλα μου.

End of Jin's pov

Author's pov:

Μετά την αποκάλυψη που έκανε Jiyoung η Πανδώρα έφυγε και ακριβώς από πίσω της έφυγε και ο Jin

Jk: Jin που πας?!

Jy: Αφησέ τον να ηρεμήσει.

Jk: Όχι δεν υπάρχει χρόνος για καθυστέρηση! Το σχέδιο απέτυχε και εκτός από αυτο, βρεθήκαμε ξαφνικά με λιγότερα άτομα. Το σχέδιο ήταν να πιάσουμε τον Val όχι να σκοτωθούμε εμείς!

Nm: Jungkook ηρέμησε θα...

Jk: Τι να ηρεμήσω?! Ο Yoongi και η Λυδία δεν ξέρουμε τι κάνουν, που βρίσκονται και δεν μπορούν να μας βοηθήσουν το ίδιο και ο Jimin με την Ευδοκία. Μετά η Πανδώρα με το Jin που εξαφανίστηκαν και τέλος το καλύτερο ξανα απήγαγαν την Σταυρούλα!

Nm:...

Jk: Εχουμε μείνει μόνο εγώ, εσύ ο Hoseok και ο Taehyung, και εσύ μου λες να ηρεμήσω?! Ενώ γνωρίζεις πολύ καλά ότι μόνο εμείς οι 4 δεν θα μπορέσουμε να ανταπεξέλθουμε σε αυτές τις καταστάσεις. Και ξέρεις γιατί?! Γιατί απλά δεν θα ξέρουμε πού να πάμε και ποιον να βοηθήσουμε.

Th: Παιδιααα! Συγγνώμη που διακόπτω αλλά που είναι ο Hoseok?!

Τότε γύρισαν τα δύο αγόρια και κοίταξαν τον Taehyung με γουρλωμένα τα μάτια.

Hoseok's pov:

Με το που είδα τον Val να φεύγει μαζί με τη Σταυρούλα, χωρίς καν να το σκεφτώ τους ακολουθήσα και για τη Σταυρούλα και για να δω πού βρίσκεται η καινούργια κρυψώνα του Val.

Δεν ξέρω με τη Σταυρούλα ενώ στην αρχή τσακωνόμασταν μετά γίναμε πολύ καλοί φίλοι και αυτός ήταν ο κύριος λόγος που μου έδωσε την ώθηση και το θάρρος να τους ακολουθήσω.

𝚃𝙷𝙴 𝚂𝙴𝙲𝚁𝙴𝚃.𝙱𝚃𝚂Where stories live. Discover now