.32.

194 20 14
                                    

Ένιωθα τόσο ήρεμη και χαρούμενη μετά από τόσο καιρό, επιτέλους όλα τελείωσαν.

Βρισκόμουν ξαπλωμένη στο κρεβατάκι μου τυλιγμένη με το ζεστό μου πάπλωμα και δεν ήθελα να σηκωθώ.

Όμως πρέπει και εκτός αυτού νομίζω ότι έχεις έρθει η ώρα να ξεκαθαρίσω μια για πάντα κάποια πράγματα.

Δύο πράγματα σκεφτόμουν να μιλήσω και να ξεκαθαρίσω τα πράγματα με τα κορίτσια και τον Taehyung.

Βγαίνω από το δωμστιο μου κατευθυνόμενη προς τον Taehyung, ήθελα να μιλήσουμε να ξεκαθαρίσουμε και να τα βρούμε μόνο αυτό σκεφτόμουν.

Όμως λες να κοιμάται τέτοια ώρα?! Είναι μεσάνυχτα! Δεν πειράζει θα το ρισκάρω και ότι γίνει.

Φτάνω έξω από την πόρτα του ήταν μισάνοιχτη και έτσι αποφάσισα να μπω.

Μπαίνοντας στο δωμάτιο και αντικρίζοντας τον Taehyung να φιλιέται με την Yoona πραγματικά ένιωσα ένα κομμάτι της καρδιάς μου να ραγίζει.

Η πόρτα χτύπησε τον τοίχο με αποτέλεσμα να με δουν.

Πδ: Σ- συγγνώμη!

Έφυγα αμέσως χωρίς δεύτερη σκέψη!

Jimin's pov:

Jimin μπορείς, μπορείς, μπορείς, μπορείς!

Όχι δεν μπορώ, θα τα κάνω μαντάρα.

Εδώ και 15 λεπτά βρίσκομαι έξω από την πόρτα της Ευδοκίας και προσπαθώ να βρω το θάρρος να μπορέσω να της μιλήσω να της πω πως νιώθω, να της πω ότι από την πρώτη στιγμή που την είδα ένιωσα ερωτευμένος μαζί της πως ότι έκανα το έκανα μόνο και μόνο για να μπορέσω να την ακούω και να την βλέπω.

Είχα πάρα πολλά χρόνια να νιώσω αυτό το συναίσθημα, νόμιζα ότι δεν θα το ξανά νιώσω ποτέ είχα κλειστεί στον εαυτό μου είχα κλειδώσει, είχα απορρίψει το ενδεχόμενο ότι θα ξανά ερωτευτώ όμως η Ευδοκία κατάφερε να βρει το κλειδί καινά με ξεκλειδώσει.

Ωραία θα το κάνω!

Πάω να χτυπήσω την πόρτα του δωματίου της και αυτή ξαφνικά ανοίγει.

Εκ: Jimin?! Τι δουλειά έχεις εδώ?!

Χωρίς καν να λάβω υπόψην αυτά που μου είπε μπαίνω στο δωμάτιο και κάθομαι στο κρεβάτι.

Εκ: Θα μου πεις τι θέλεις?!

Ήξερα ότι την είχα εκνευρίσει το είχα καταλάβει από τον τόνο της φωνής της

Εκ: Δεν έχω την όρεξη σου Ji-

Χωρίς να της αφήσω να ολοκληρώσει την πρόταση τυλίγω τα χέρια μου γύρω από την μέση της και την κολάω στον τοίχο. Μπορούσα να διακρίνω σπίθες να πετάγονται μέσα από τα μάτια της καθώς την κοιτούσα.

𝚃𝙷𝙴 𝚂𝙴𝙲𝚁𝙴𝚃.𝙱𝚃𝚂Where stories live. Discover now